Mutta nyt kun joukkue on johtanut sarjaa koko kauden, niin ei tunnu kelpaavan sekään. Ilmeisesti hurja alkukausi antoi lupauksen siitä, että 150 pistettä paukkuu kevyesti runkosarjassa ja sitten marssitaan kunniakujaa pitkin mestaruuteen. Toki saumat mitaliin ja jopa mestaruuteen ovat edelleen olemassa.
Kyllä tämä kausi on ollut todella hienoa aikaa. Siitä saa iloita ja nauttia, vaikka se tuntuu olevan vaikeaa monelle todelliselle lukkofanillekin. Rinta kaarella vaan kohti kevään koitoksia!
Kyllä olet oikeassa.
Itse olen antanut kritiikkiä vähän turhankin kanssa ja monesti olen joutunut sanojani sen vuoksi syömään. (mm. Elon suhteen) Itse suhtaudun Lukkoon niin suurella intohimolla, että nuo huonot esitykset, joita on tälläkin kaudella tullut, ottaa niin vietävästi päähän. Myös sellaiset jutut mitä täällä paljon kirjoitellaan, että "huonommille saa hävitä" ja "tämä tappio ei harmita ollenkaan niin pajon kuin sitä toista joukkuetta vastaan" Suoraan sanottuna vituuttaa suunnattomasti.
Myös se yltiöpäinen optimistisuus ottaa päähän eli se ,että omia ei saa ollenkaan kritisoida vaan heti tulee kymmenen viestiä perään, että etkö ole mihinkään tyytyväinen. Kyse ei ole siitä etten ole tyytyväinen vaan vaadin joukkueelta aina parasta. Muu ei minua tyydytä eikä se saisi muitakaan tyydyttää. Ei joukkuetta, ei kannattajia eikä ketään.
Myös siirtorajalla suorastaan vaadin paria vahvistusta joukkueeseen juurikin sen vuoksi, että joukkue olisi playoffeissa parhaimmillaan, jos nyt joku sattuisi olemaan vempassa. Yhtä pakkia ja yhtä kovan luokan sentteriä. Nyt niitä ei tullut ja porukkaa on saikulla, mutta näillä mennään. Ei siinä mitään. Toivon, että noillakin voidaan mennä päätyyn asti.
Sitten täällä jotkut vielä kehtaavat kirjoitella, että pitäisi pysyä kotona, jos kerran niin negatiivisesti kirjoittelen. Toki kirjoittelen, niin jos koen nähneeni pelkkä kuraa koko pelin ajan ja siinä pelissäkin tuli vielä pahimmalta viholliselta nekkuun. Kyllä nyt sellainen pistää vihaksi.
Mutta positiivin mielin loppu kauteen mennään ja toivotaan Lukolle parasta menestystä. Faneja on monenlaisia se pitää täällä muistaa. Jokainen kirjoittakoon niin kuin lystää, mutta varmasti kaikki on aidosti Lukon puolella. Myös suurimman osan inhokkikirjoittaja, joka saa suuren määrän paskaa niskaansa ja paljon niistä ihan aiheetta.
Niin ja Eino. Tää vuodatus ei ollut sulle vaikka tuossa sinua lainasinkin.
Ei muuta kuin friski myättäst kaikille!