Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Tuntuu kyllä hyvältä.
AHT: Aina helppo tepsi.
AHT: Aina helppo tepsi.
Miksei voida tehdä sellaista sarjaohjelmaa että pelattaisiin kaksi peliä kolmesta Tepsiä vastaan, ja se kolmas peli Ässiä vastaan kun niitäkin vastaan on kohtalaisen hyvin pärjätty?
Käsi virheen merkiksi pystyyn. Eihän tuossa minun kirjoitelmassani ole mitään järkeä. "Muutaman" konjakkilasin jälkeen kirjoitettu. Ja juu, sarkasmia siinä tavoiteltiin, mutta metsään mentiin kuin eno vainaa Mossellaan.Hmm, ottia tuota. Olen joskus, tai aika useinkin, puhunut täällä siitä mediakriittisyydestä ja -lukutaidosta. Plus että sarkasmi on vaikea laji. Mutta yo. purkauksesta en hyvällä tahdollakaan löytänyt päätä enkä häntää. Selvittäkääpäs tyhmälle, jos jollekin avautui paremmin, kiitos.
Tappara ja Ilves on karussa. Kärppiin neljä pinnaa ja käppyrät löytyy nelos paikalta.Vaikka peli on ollut mitä sattuu, niin sarjataulukossa ollaan ihan asemissa. Ei kaikki muutkaan aina voita.
Ja näin se pitää jatkossakin mennä jos menestystä halutaan eli kun ykköshepat ei tehoile, niin taustalta pitää silloin nousta esiin.Mun sonta-ämpärit tänään tehoille ja plussalle.
Abt 1+1 (+1)
Ikonen 1+0 (+3)
Fontaine 1+0 (+1)
Nieminen 0+1 (+1)
Tieksola 0+1 (+1)
Klassisesti urheilussa olet yhtä hyvä kuin viimeisin pelisi.Päivän aforismi: ”Niin muuttuu maailma Eskoni.” (A.Kivi, Nummisuutarit)
Älä jinxaa.Onneksi ei tarvi jännittää omien loukkeja eht-turneessa.
Onneksi ei tarvi jännittää omien loukkeja eht-turneessa.
Ja kaiken lisäksi vieläpä pelipäivää!Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Vähämaalinen hopeasija voisikin olla pienelle ja sisukkaalle Lukolle hyvä tavoite tänään.Ja kaiken lisäksi vieläpä pelipäivää!
Vähämaalinen hopeasija voisikin olla pienelle ja sisukkaalle Lukolle hyvä tavoite tänään.
Saa toki voittaakin.
Pari lopun maalia, kun olis välttänyt, niin olis enemmänkin voinut leijua, mutta hyvä tulos oli tämäkin.Mitä täällä nyt puhutaan jostain siedettävästä tappiosta? Ei ei, pojat. Ei näin. Ikinä.
Ei muuta, kuin hirveetä rallia päälle, Tsekkiläiset takatukat hiuksista vittuun ja näytetään mitä suomalainen osaa!! Jumalauta!