Joo, jumbo-sijalla pysyminen vaatisi sen että jokainen peli menisi tänään jatkoille.Olen aika varma, että tänään noustaan sarjataulukossa.
Piti juuri tulla kirjoittamaan samaa, mutta ehdit ensin!Olen aika varma, että tänään noustaan sarjataulukossa.
Nousu on alkanut.Olen aika varma, että tänään noustaan sarjataulukossa.
Äläs nyt, olihan Lukko viime kaudella helmikuu-maaliskuun taitteessa voittoputkessa. Ensin kaatui Sport (rankkarikisassa?) ja heti perään Saipa (mahtoiko sekin mennä jatkoille?)Koskas muuten Lukko on viimeksi runkosarjaottelun voittanut? Tuntuu, että viime syksynä, kun oli Marcelinhon kulta-aikaa.
Äläs nyt, olihan Lukko viime kaudella helmikuu-maaliskuun taitteessa voittoputkessa. Ensin kaatui Sport (rankkarikisassa?) ja heti perään Saipa (mahtoiko sekin mennä jatkoille?)
Lukko taklasi eilen enemmän kuin - vähän kärjistetysti sanottuna - kahden viime kauden aikana yhteensä.Varsinkin lämmitti että Lukko jakeli hyviä pommeja läpi 60min
Huomennahan taivaankappaleet ovat sillä tavalla kohdallaan, että saattaa sauna lämmetäkin. IFK oli tänään 3.20 minuutin päässä 3 pisteen voitosta, mutta niin vain jatkaa vieraskiertuettaan 0 pisteellä ja tulee Raumalle taatusti nälkäisenä ja kamppailuvalmiina. Mielelläni näen, että Lukko vastaa haasteeseen, mutta järki saisi olla silti koko ajan mukana. Ei me ainakaan tarvita enää uusintoja viime kevään pelikieltoihin johtaneista tilanteista.Lukko taklasi eilen enemmän kuin - vähän kärjistetysti sanottuna - kahden viime kauden aikana yhteensä.
Vielä kun Lämsältä tulee lupaa pudottaa hanskat ja niistettäisiin aina tarpeen tullen nenää, niin voisi todeta että munaa löytyy toisin kuin Veltsun Lukosta.
Kyllä se kotibaari varsinkin on sellainen, missä ei pidä olla kuin yksi isäntä.
Kyllä, fyysisyys on loppujen lopuksi korvien välistä kiinni. Halu voittaa ja kamppailla. Toki massa ja pituus auttavat, mutta ilman halua niillä ei tee mitään (Tuomainen sanoo heii).Meidän pienet pelaajat Tieksola ja Nieminen kyllä pistävät positiivisesti silmään. Nieminen muun muassa antoi kovan töötin Lindbohmiin heti, kun Lukon pelaajia oli taklattu kovaa. Näitä kaivataan mun mielestä kaikilta, kun herätystä kaivataan. Tuon töötin jälkeen Lukko käytännössä vei koko lopun kolmannesta erästä.