On sovittu ja kirosana perään! Kiekkojumalat ovat olleet Lukkoa vastaan runsaan kuukauden, mutta nyt vihdoin oikeus voitti! Jepu!!!Mulle käy! Onko sovittu?
On sovittu ja kirosana perään! Kiekkojumalat ovat olleet Lukkoa vastaan runsaan kuukauden, mutta nyt vihdoin oikeus voitti! Jepu!!!Mulle käy! Onko sovittu?
Tottakai on.Mulle käy! Onko sovittu?
Semmonen ralli päälle kun joskus yli 20 vuotta sitten Jokereita vastaan. Tosin silloin oli vähän jotain lieveilmiöitä tikkojen (?) ja hiekkakindermunien kanssa, niin ne voi jättää pois.Maistuu kyllä pirun makealta tämä voitto. Nyt toivottavasti peli vapautuu ja on saatu juonen päästä kiinni. Illalla sitten painetta jo alkulämmittelystä lähtien eritoten Taposen, mutta myös koko vastustaja jengin suuntaan. Ja tietenki urku auki ja ääni käheäksi kannatten Lukko voittoon! Kyllä tästä vielä sarja saadaan aikaiseksi!
Tullut aika tarkkaan tätä sarjaa seurattua, enkä ole kyllä huomannut mitään kummankaan suosimista. Perus liiga tuomarointia välillä jää joku jäähy viheltämättä, välillä vihelletään randomisti joku rike pois.Kunnon tuomareista itkemiset vastustajan leirissä. Ei mitään kevyttä vaan, että tuomareilla Lukko paidat päällä ja MITÄÄN Lukon rikkeitä ei vihelletä, mutta jokaikinen HIFKn rike vihelletään - ja vielä katsellaan videoilta.
Pientä jälkipeliä kokoajan! Rotta lukkolaiset!
Helppoa kuin heinänteko.10 voittoa enää!
Vaahtojumppa maanantaina niin en mene peliin. Ajattelin vaan ilmoittaa.
Taitaa olla tämän ketjun kamaa että ne muutamat nimimerkit on kadonnut palstalta kuin pieru Saharaan, jotka jokaisen häviöpelin jälkeen kävivät julistamassa miten tiesivät tasan tarkkaan että tämä sarja on ohi neljässä pelissä eivätkä meinaa katsoa enää sekuntiakaan.
Mikäs Piipposen tarina muuten on kun tuli Lukkoon?Nykymenolla saadaan ensi kaudella kuulla tarinaa miten Piipponen tuli pelikiellosta (eli käytännössä työttömästä pelaajasta) mukaan kärkijengiin....ja noh lopun voi arvata...
Meidän kausi on ainakin päivän pidempi kuin naapurilla.
Ei siinä muuta virhettä tapahtunu, ko jäähy jäi viheltämättä.Ja Pata sai maistaa karmean tuomarivirheen loppuun, jolla vietiin varma Talajan tasoitusmaali. En sitten tiedä, onko se posiketjun kamaa. Minusta aina heikkoa, kun tuomaristo paskoo housuun ratkaisuhetkillä.