Jyri C Ukkonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Kohtasin eilen metsässä ketun, jolla oli hyvä ilme. Eikös se voisi positiivisesti ajatellen olla hyvä enne?
Positiivista on, että ensi kaudella ei voi mitenkään mennä ainakaan huonommin tai edes yhtä huonosti.
Tulipas mieleen tälläinen skenaario:
Urama ensi kaudeksi Akatemian puikkoihin.
Pari kautta tässä yritettiin mennä tällä Wanhan liiton kiekolla pitkä päätyyn, ja kaikki hullut päin päätyseinää-taktiikalla. Lopputulos ei ollut oikein mistään kotoisin.Vanhan liiton kiekkomiehenä ja kovan pelin ystänä hän ei varmaankaan jaksa kahta kautta katsoa tuollaista munatonta virkamieskiekkoa, varsinkaan Mestiksessä.
Ummistetaan silmät totaaliselta katastrofilta ja emämunaukselta.
Tässä vaiheessa kautta voi vielä hävitä pelejä, kuukauden kuluttua siihen ei enää ole varaa.
Pari kautta tässä yritettiin mennä tällä Wanhan liiton kiekolla pitkä päätyyn, ja kaikki hullut päin päätyseinää-taktiikalla. Lopputulos ei ollut oikein mistään kotoisin.
Tulipas mieleen tälläinen skenaario:
Urama ensi kaudeksi Akatemian puikkoihin.
Haluan vielä muistuttaa, että minä en viime vuonna kritisoinut Toivolaa, ennen kuin joku alkaa sellaista väittämään. En ollut peliin(tai kauden loppuun) erityisin tyytyväinenkään, mutta ainakin se näytti jääkiekolta.
Muistanko mä nyt ihan väärin, mutta olen aika varma siitä, että viime kaudella olen lukenut juuri tältä palstalta ~ ääretön+1 viestiä pelien jälkeen siitä, kuinka pelaajia ei kiinnosta pelaaminen ja on jo ensi kauden seura vastassa ym. samat jorinat.Lopputulos oli mitä oli, mutta peli-ilme ja tunnetaso olivat helvetisti parempia kuin nykyään. Viime vuonna mentiin eikä meinattu vaikka kiekko välillä unohtui matkasta. Tänä vuonna ei kiekko unohdu matkasta, kun 170-senttiset kääpiöt leikkaavat eestaas paitsioviivalla ja jalat aivan jumissa.
Muistanko mä nyt ihan väärin, mutta olen aika varma siitä, että viime kaudella olen lukenut juuri tältä palstalta ~ ääretön+1 viestiä pelien jälkeen siitä, kuinka pelaajia ei kiinnosta pelaaminen ja on jo ensi kauden seura vastassa ym. samat jorinat.
Äkkiseltään uskoisin noista tulevan vain 2 voittoa.
Eiköhän se riittämätön liike johdu paljolti juuri huonosta asenteesta. Paljon näkee tilanteita, joissa tilanteisiin ei mennä, vaikka tälläkin liikkeellä ehtisi. Kaksinkamppailuissa jäädään järjestään toiseksi ja syötöt ovat kummallisen huolimattomia, vähän sinne päin. Sellaisiakin eriä (ei siis koko pelejä) on nähty, missä luistin liikkuu, peli kulkee ja viisikko pelaa viisikkona.
Positiivista on se, että kausi on kohta pulkassa ja voidaan aloittaa itkuvirsi siitä kun joukkue meni taas kerran uusiksi ja eihän nyt Ralen pelikirjaa ehdi 58 ottelussa sisäistää, on se niin jumalattoman vaikea sitten kuitenkin.
Itse taas luulen, että Raumalla pelataan kiekkoa tänä keväänä vielä pitkään. Karsinnoissa mennään loppuun asti eli kohdataan Mestiksen voittaja.
No onko tuo "joukkue" ansainnut jotain muuta..? Parikautta mestiksessä piristäisi koko organisaation toimintaa kummasti, esimerkkinä Kajaanin Hokin pelaajat kantaisivat varmasti ylpeänä joukkueensa pelipaitaa liigassa kuten mestiksessäkin.