Hagan ja Jäniksen vaihto Säkkiseen ja Päivärintaan oli erinomainen peliliike Virtaselta. Myös Lehtisen peluuttaminen rohkea ja oikea ratkaisu. Hyvä Marko!
Juu muttei tänään tarvi voittaa. Ei toki hävitäkään pidä, muuten pitää tänään voittaa toinen peli.Enään ei tarvi voittaa kuin loput !
... vai 1½/13½? :-D Ompa hewppo pewi!2/14!
Lajin Helppous Viehättää!
Vamoooooooooooooos!
Olin silloin Hämeenlinnassa katsomassakin peliä. Ei ollut mukavaa ollenkaan. Tappio siellä siis.Jonnet ei muista, mut tällaset itseni kaltaiset vanhat jarrut muistaa. Tuli tänään mieleen vuosi -93. Katseltiin nuorina Lukko-junnuina, kun Kerho nöyryytti poffeissa Lukkoa voitoin 3-0. Sama toistui 11 vuotta myöhemmin. Lukko ei saanut peliäkään. Ja jälleen seuraavana keväänä 2005 Hämptonin pronssipelissä. Näin ne ajat muuttuu ja tänä keväänäkin yksi ”mörkö” on kukistettu, kun HPK lähti lomille. Voitonmakuista illanjatkoa kaikille!
Juu, olisko ollut vuosi -96 tuo Varvion ratkaisema matsi? Jalosen Kartsan jatkoaikamaali Tapparaa vastaan nähtiin muistaakseni -94.3-0:sta 3-3:een. Jatkoajalla Rita taisi ratkaista. Aika hiivoissa olin, kun ketutti niin paljon lopuksi.
Eikös kuitenkin kerran HPK kaatunut pronssipelissä? Varvion Jakke iski voittomaalin. Olin paikalla.
Juu, olisko ollut vuosi -96 tuo Varvion ratkaisema matsi?
Mutta kuka otetaan kokoonpanosta pois? Säkkinen on varmaan todennäköisin, mutta onko se oikea vaihtoehto?Skaldon pelit jatkuu vielä tällä kaudella
Pelasiko Suni vielä lopussa? On nyt sitten kaksi hyökkääjää rotaatiossaMutta kuka otetaan kokoonpanosta pois? Säkkinen on varmaan todennäköisin, mutta onko se oikea vaihtoehto?
Säkkinen 13. hyökkääjäksi ja kierrättämään peliaikaa Sunin kanssa.Mutta kuka otetaan kokoonpanosta pois? Säkkinen on varmaan todennäköisin, mutta onko se oikea vaihtoehto?
Säkkinen ja Petman pelasivat hyökkääjistä vähiten HPK:ta vastaan, oletettavasti Petman pysyy kokoonpanossa, koska tarvittaessa ratkaisee ottelut jatkoerässä.Mutta kuka otetaan kokoonpanosta pois? Säkkinen on varmaan todennäköisin, mutta onko se oikea vaihtoehto?
Eikös kuitenkin kerran HPK kaatunut pronssipelissä? Varvion Jakke iski voittomaalin. Olin paikalla.
Arvatkaa kenen pelinumero on mun nimimerkissä :) Paita löytyy kaapista.Legendaarinen pätkä. Kova oli kuti kyllä Varviolla, aikansa maalilinko.
Harmi hiukan pilata iloa, mutta ei se tarkoita että on tasokasta leveyttä kun on nimiä paljon.Koko kausi ollaan täälläkin puhuttu kokoonpanon kapeudesta, mutta nyt täytyy alkaa jättämään Hagaa, Sunia, Petmania, Päivärintaa tai Säkkistä kokoonpanon ulkopuolelle, kun Skaldo palaa. (Ja kyllä, ymmärrän, että muilla joukkueilla on enemmän varamiehiä, MUTTA kyllä ihan päteviä varamiehiä Lukollakin on, jos esimerkiksi Haga on 14. hyökkääjien listalla.)
Onpa hienoa positiivisuusjuttua.Harmi hiukan pilata iloa, mutta ei se tarkoita että on tasokasta leveyttä kun on nimiä paljon.
Edelleenkin kaikella kunnioituksella en vaan näe että mestaruutta uskottavasti puolustetaan kun Päivärinta, Säkkinen, Suni tai Haga on kokoonpanossa. SUNI on kehittynyt mutta ihmettelin kovin mitä tekee ylivoimalla?
Jos hallitseva mestari putoaa heti puolivälierissä ja jää sijalle 8, kausi ei ole millään mittapuulla onnistunut.