Tää on vähän niin ja näin. Minulle ei enää riitä Lehtiseltä kelpo suoritus, että olisi posiketjun kamaa.Komppaan. Ihan kelpo suoritus tänään. Lassi on noissa rankkareissa hyvä. Antaa aina mahdollisuuden voittaa.
Tää on vähän niin ja näin. Minulle ei enää riitä Lehtiseltä kelpo suoritus, että olisi posiketjun kamaa.Komppaan. Ihan kelpo suoritus tänään. Lassi on noissa rankkareissa hyvä. Antaa aina mahdollisuuden voittaa.
Ei me Lehtiseen kaaduttu eilen. Täytyy yrittää ylläpitää jonkinlaista posiakin kun homma vähän sakkaa. On siellä varmasti vähän vaikeaa Lassillakin kun omissa on soinu ihan liikaa joten ehjät pelit on aina tervetulleita. Ymmärrän kyllä tuon ajatuksesi mutta ei se muukaan joukkue ole enää entisensä.Tää on vähän niin ja näin. Minulle ei enää riitä Lehtiseltä kelpo suoritus, että olisi posiketjun kamaa.
Ekassa vaihdossaan oli todella pirteän oloinen pelaaja. Kokoakin löytyy ihan kivasti. Paremmin esillä tuossa 1.33 minuutissa kuin Kainulainen siihen mennessä koko pelissä.Iivari Säkkinen pääsi uransa 3. Liigan matsissa ensimmäistä kertaa kentälle. 3 vaihtoa ja peliaikaa kertyi 1:33 min.
Ei kaaduttu enkä sitä todellakaan tarkoittanut. Ilmeisesti ymmärsitkin pointtini, että Lehtisen on vaan pelattava kiitettävällä tasolla suurin osa illoista, niin itsensä kuin joukkueen puolesta. Tyydyttävillä suorituksilla on maalivahti-markkinoilla kategoriaa ynnä-muut.Ei me Lehtiseen kaaduttu eilen. Täytyy yrittää ylläpitää jonkinlaista posiakin kun homma vähän sakkaa. On siellä varmasti vähän vaikeaa Lassillakin kun omissa on soinu ihan liikaa joten ehjät pelit on aina tervetulleita. Ymmärrän kyllä tuon ajatuksesi mutta ei se muukaan joukkue ole enää entisensä.
Eikä Pospisil parkunut jokaisen tilanteen jälkeen tuomareille. Se alkoi olla jo todella ärsyttävää. Nyt jatkoi pelaamista, vaikka vähän tulikin koukkua.Lisäksi Pospisil pelasi hyvin ja joukkueelle tällä kertaa. Eikä jääty kiinni tuomareihin vaikka taas pari kyseenalaista juttua meni läpi häntä kohtaan.
+/- Päivärinta on hyödyllisempi kuin Haga ja Ilomäki yhteensä
Ai se ylärima?Hagaa haluaisin itsekin nähdä enemmän ennen tuomiota. Kun merkkejä paremmasta on myös nähty
Ihan se miten väläyttää välillä loistavia syöttöjä ja osaa kyllä sijoittua hyvin. Hieman näkymätön, mutta tuntuu silti osaavan edistää peliä. Toki saattaa olla floppi, mutta mielestäni liian aikaista tuomitaAi se ylärima?