Positiivisuusketju

  • 2 166 700
  • 11 111

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tyylillähän ei tulosurheilussa ole väliä, mutta silti on pakko mainita ettei Lukko ole tainnut kovin montaa rumaa maalia tällä kaudella tehdä...
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sellanen tuossa vielä tuli mieleen, että positiivista oli huomata, että tämän päivän peli on painunut selkeästi tunteisiin tuonne tsadin suuntaan. Yksi toisensa jälkeen sönköttää häviön syyksi rampaa ja väsynyttä joukkuetta. Selittely on selkeä merkki siitä, ettei kaikki ole kunnossa ja omassa pesässä on likaista. Silloin vastustajalla on jo lähtökohtaisesti iso etu.

Viime kausina olen käynyt aika useasti katsomassa erityisesti Nordiksella, kun kalastajakylän porukka on painanut "isoa punaista" neniin. Samanlaista ulinaa ja kitinää on kuulunut niidenkin pelien jälkeen hallilla ja jälkipeleissä, mitä täälläkin palstalla.

Häviäjät selittelee...
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sellanen tuossa vielä tuli mieleen, että positiivista oli huomata, että tämän päivän peli on painunut selkeästi tunteisiin tuonne tsadin suuntaan. Yksi toisensa jälkeen sönköttää häviön syyksi rampaa ja väsynyttä joukkuetta. Selittely on selkeä merkki siitä, ettei kaikki ole kunnossa ja omassa pesässä on likaista. Silloin vastustajalla on jo lähtökohtaisesti iso etu.

Viime kausina olen käynyt aika useasti katsomassa erityisesti Nordiksella, kun kalastajakylän porukka on painanut "isoa punaista" neniin. Samanlaista ulinaa ja kitinää on kuulunut niidenkin pelien jälkeen hallilla ja jälkipeleissä, mitä täälläkin palstalla.

Häviäjät selittelee...
Joo, HIFK-osiossa kirotaan kuinka paska Lukko on, ja että normipäivänä oltas vedetty 100-0 turpaan. Kivaa iltalukemista! :)
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni HIFK:lla on aika laadukkaita pakkeja, mutta Lukko laittoi ne aika ahtaalle nopeudellaan. Etenkin Ilomäki, Keränen ja Danforth olivat myrkkyä näille.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oikeastaan parin viime viikon aikana homma on nytkähtänyt isosti plussalle. Nuoret jätkät ottaa roolia ja kärkiäijät painaa pinnoja ja ratkaisevat pelejä.

++++
Lehtinen, Heinola, Reunanen, Sevänen, Kreijcik, Ilomäki, Keränen, Danforth, Friberg, Vidgren

+++
Ahonen, Koivistoinen, Liedes, DeFazio

++
Koivisto, Riikola

+
Laakso, Auk, Ruotsi

Pakkaselle menee ainoastaan Niskala, Setänen ja omiin odotuksiin nähden Nyman. Näistäkin jokaisen uskon pääsevän vielä mun suosioon. Palojärvi ja Mikko Petman ovat pelanneet niin vähän, että en kykene antamaan mitään arviota ja Marttinen ei enää pelaa Lukossa.

Se jos mikä on kuitenkin tällä erää positiivista, niin yhtään 'attemäkistä' en tällä kaudella pelanneesta joukkueesta keksi. En edes Setästä, vaikka prosentit ja voittosarake on mitä on.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se jos mikä on kuitenkin tällä erää positiivista, niin yhtään 'attemäkistä' en tällä kaudella pelanneesta joukkueesta keksi. En edes Setästä, vaikka prosentit ja voittosarake on mitä on.
Jos pakko on joku nykyisestä joukkueesta mainita niin Mark Auk ei ole vahvistus, hänen tilallaan näkisin mielelläni esimerkiksi Palojärven pelaavan ne Aukin minuutit.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos pakko on joku nykyisestä joukkueesta mainita niin Mark Auk ei ole vahvistus, hänen tilallaan näkisin mielelläni esimerkiksi Palojärven pelaavan ne Aukin minuutit.

Auk on sellainen low risk high reward hankinta ja on ihan ymmärrettävää, että miestä peluutetaan, että nähdään kannattaako optiota käyttää. Itse olisin ehkä peluuttanut enemmänkin. Lisäks mieshän hankittiin alunperinkin projektiksi, eikä vahvistukseksi tässä ja nyt. Sopimuksia on kuitenkin loppumassa pakistossa tähän kauteen, joten pelaajia tarvitaan.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Oonko ainoa joka näkee Aukissa suuren potentiaalin?

Mun mielestä jo todella hyvä luistelu ja ansaitsis saada enemmän peliaikaa.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kyllä Auk omaa potentiaalia, tuskin häntä muuten Kalle ja kumppanit olisi alasarjoista tänne kehittymään houkutellut.

Aiheeseen, voitto putki, kehittyvä peli (maalivahti, puolustus ja hyökkäys) voitot lisää itseluottamusta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kukaan ei tule viemään meidän "varmaa" mestaruutta ostamalla meiltä maalivahdin pois. Se on positiivista, yksi rasite joukkueella vähemmän. Sen sijaan Krejcik ei koko kautta tule Lukossa pelaamaan, huippupakki menee täysin hukkaan tuossa nipussa jonka puolustuspelipläni on aikamoisen erikoista.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tässä ollaan suht hilpeällä mielellä kuitenkin, kun näyttää siltä, että pata ottaa taas tukkaan ja Vaasassa tällä kertaa. Olen iloinen.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Tässä ollaan suht hilpeällä mielellä kuitenkin, kun näyttää siltä, että pata ottaa taas tukkaan ja Vaasassa tällä kertaa. Olen iloinen.

Kommentti aiheutti sen, että alkoi masentamaan vaan enemmän. :-))
Ei edes jaksa repiä iloa Porilaisten tuskasta ku n peli täällä on ihan kuraa. Tosin olen skipannut 3 viimeistä peliä ihan kokonaan ja näköjään en ole mitään menettänyt.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Oman joukkueen konttaamisen kanssa on vaikeaa tällä hetkellä hakea positiivisuutta, niin revitään nyt vaikka siitä posia että 50km pohjoisempana joukkueen sisällä menee niin hyvin että ollaan otettu myllyt treeneissä. Taimi vs.Makkonen
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä näen positiivisena, että omista lähdetään pääsääntöisesti nopeasti ylös ja hyökätään rintamana. Oikeastaan aina Niken ollessa kentällä hän lähtee peruuttamaan ja hidastaa hyökkäykseen lähtöä.
Mutta vaikka turpaan tuleekin, niin hyvällä tiellä ollaan hyökkäyspelin osalta. Tehoja ja jäähyttömyyttä sekä puolustuspelin selkeyttämistä tarvitaan, mutta kausi on nuori.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mä näen positiivisena, että omista lähdetään pääsääntöisesti nopeasti ylös ja hyökätään rintamana. Oikeastaan aina Niken ollessa kentällä hän lähtee peruuttamaan ja hidastaa hyökkäykseen lähtöä.
Mutta vaikka turpaan tuleekin, niin hyvällä tiellä ollaan hyökkäyspelin osalta. Tehoja ja jäähyttömyyttä sekä puolustuspelin selkeyttämistä tarvitaan, mutta kausi on nuori.
Ja uusi veskari Setäsen tilalle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minä tykkään Lukon nykyisestä toiminnasta. Junnut saa tehdä virheitä ja kasvaa, sekä oppia virheistään. Virta sanoi ennen peliä haastattelussa, ettei välitä kenenkään vinoiluista. Heillä on Kallen kanssa selkeä suunnitelma ja sen ensiaskeleet ovat vasta meneillään. Mitään paniikkia ei ole ja joukkueessa on hyvä henki. Kärsivällisyydestä puhui ja olen kyllä samaa mieltä. Katsotaan nyt tämä Kallen ja Pekan projekti, kasvukipuineen, tuomitaan vasta sitten.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Minä tykkään Lukon nykyisestä toiminnasta.

Juuri samoin ajattelin pelin päättyessä. Arpajaiset hävittiin ja harmittaa. Ensimmäistä kertaa Lukossa ollaan kärsivällisiä, uskalletaan epäonnistua, ja vastuu annetaan niille joille se kuuluu. Tässä tuskassa on kerrankin jotain hyvää.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä tykkään Lukon nykyisestä toiminnasta. Junnut saa tehdä virheitä ja kasvaa, sekä oppia virheistään. Virta sanoi ennen peliä haastattelussa, ettei välitä kenenkään vinoiluista. Heillä on Kallen kanssa selkeä suunnitelma ja sen ensiaskeleet ovat vasta meneillään. Mitään paniikkia ei ole ja joukkueessa on hyvä henki. Kärsivällisyydestä puhui ja olen kyllä samaa mieltä. Katsotaan nyt tämä Kallen ja Pekan projekti, kasvukipuineen, tuomitaan vasta sitten.
Juu, nyt ei kannata panikoida. Lehtinen, Heinola, Reunanen ja jopa Nyman saattavat jo keväällä olla niitä jotka astuvat isosti esiin ja on siellä muutama muukin.

Päivän pelin positiiviset olivat DeFazion viimeistelyt, Petmanin pilkku ja Danforthin pääsy maalintekijänä pöytäkirjaan. Aika moni muu hyvä pelissä tapahtunut juttu jää tuon lopun munimisen takia nyt unholaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
+++ DeFazion maalit
++ Ville Heinolan pelaaminen
+ Mikko Petmanin rankkari

Kysymys kuuluukin että miksei Petman ollut esim. Ilomäen tilalla rankkarikisassa?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysymys kuuluukin että miksei Petman ollut esim. Ilomäen tilalla rankkarikisassa?
Todella ihmeellinen ratkaisu kyllä. Itse olisin kokeillut Petmania jopa ylivoimassa, jos kuti lähtee tolla napakuudella ja tarkkuudella.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todella ihmeellinen ratkaisu kyllä. Itse olisin kokeillut Petmania jopa ylivoimassa, jos kuti lähtee tolla napakuudella ja tarkkuudella.
Petmanin sekä Ruotsin peliajat muutenkin naurettavalla tasolla kun kumpainenkin kellotti nippa nappa viiden minuutin peliajan. Petman oikealta ampuvana olisi ylivoimalla kokeilemisen arvoinen esimerkiksi Nymanin tilalla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Petmanin sekä Ruotsin peliajat muutenkin naurettavalla tasolla kun kumpainenkin kellotti nippa nappa viiden minuutin peliajan. Petman oikealta ampuvana olisi ylivoimalla kokeilemisen arvoinen esimerkiksi Nymanin tilalla.
Ihan väärä ketju mutta tämä kertoo taas valmentajan paniikista penkin takana. Ei uskalla peluuttaa neljää ketjua kuin pakon edessä. Kohta siellä on taas joku juhokeränen, että neljän ketjun ruletti pyörii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös