Joo, HIFK-osiossa kirotaan kuinka paska Lukko on, ja että normipäivänä oltas vedetty 100-0 turpaan. Kivaa iltalukemista! :)Sellanen tuossa vielä tuli mieleen, että positiivista oli huomata, että tämän päivän peli on painunut selkeästi tunteisiin tuonne tsadin suuntaan. Yksi toisensa jälkeen sönköttää häviön syyksi rampaa ja väsynyttä joukkuetta. Selittely on selkeä merkki siitä, ettei kaikki ole kunnossa ja omassa pesässä on likaista. Silloin vastustajalla on jo lähtökohtaisesti iso etu.
Viime kausina olen käynyt aika useasti katsomassa erityisesti Nordiksella, kun kalastajakylän porukka on painanut "isoa punaista" neniin. Samanlaista ulinaa ja kitinää on kuulunut niidenkin pelien jälkeen hallilla ja jälkipeleissä, mitä täälläkin palstalla.
Häviäjät selittelee...
Jos pakko on joku nykyisestä joukkueesta mainita niin Mark Auk ei ole vahvistus, hänen tilallaan näkisin mielelläni esimerkiksi Palojärven pelaavan ne Aukin minuutit.Se jos mikä on kuitenkin tällä erää positiivista, niin yhtään 'attemäkistä' en tällä kaudella pelanneesta joukkueesta keksi. En edes Setästä, vaikka prosentit ja voittosarake on mitä on.
Jos pakko on joku nykyisestä joukkueesta mainita niin Mark Auk ei ole vahvistus, hänen tilallaan näkisin mielelläni esimerkiksi Palojärven pelaavan ne Aukin minuutit.
Oonko ainoa joka näkee Aukissa suuren potentiaalin?
Mun mielestä jo todella hyvä luistelu ja ansaitsis saada enemmän peliaikaa.
Tässä ollaan suht hilpeällä mielellä kuitenkin, kun näyttää siltä, että pata ottaa taas tukkaan ja Vaasassa tällä kertaa. Olen iloinen.
Ja uusi veskari Setäsen tilalle.Mä näen positiivisena, että omista lähdetään pääsääntöisesti nopeasti ylös ja hyökätään rintamana. Oikeastaan aina Niken ollessa kentällä hän lähtee peruuttamaan ja hidastaa hyökkäykseen lähtöä.
Mutta vaikka turpaan tuleekin, niin hyvällä tiellä ollaan hyökkäyspelin osalta. Tehoja ja jäähyttömyyttä sekä puolustuspelin selkeyttämistä tarvitaan, mutta kausi on nuori.
Juu, se jäi kirjoittamatta. Mutta sellainen, että Lassi pääsee riittävästi pelaamaan.Ja uusi veskari Setäsen tilalle.
Minä tykkään Lukon nykyisestä toiminnasta.
Juu, nyt ei kannata panikoida. Lehtinen, Heinola, Reunanen ja jopa Nyman saattavat jo keväällä olla niitä jotka astuvat isosti esiin ja on siellä muutama muukin.Minä tykkään Lukon nykyisestä toiminnasta. Junnut saa tehdä virheitä ja kasvaa, sekä oppia virheistään. Virta sanoi ennen peliä haastattelussa, ettei välitä kenenkään vinoiluista. Heillä on Kallen kanssa selkeä suunnitelma ja sen ensiaskeleet ovat vasta meneillään. Mitään paniikkia ei ole ja joukkueessa on hyvä henki. Kärsivällisyydestä puhui ja olen kyllä samaa mieltä. Katsotaan nyt tämä Kallen ja Pekan projekti, kasvukipuineen, tuomitaan vasta sitten.
Todella ihmeellinen ratkaisu kyllä. Itse olisin kokeillut Petmania jopa ylivoimassa, jos kuti lähtee tolla napakuudella ja tarkkuudella.Kysymys kuuluukin että miksei Petman ollut esim. Ilomäen tilalla rankkarikisassa?
Petmanin sekä Ruotsin peliajat muutenkin naurettavalla tasolla kun kumpainenkin kellotti nippa nappa viiden minuutin peliajan. Petman oikealta ampuvana olisi ylivoimalla kokeilemisen arvoinen esimerkiksi Nymanin tilalla.Todella ihmeellinen ratkaisu kyllä. Itse olisin kokeillut Petmania jopa ylivoimassa, jos kuti lähtee tolla napakuudella ja tarkkuudella.
Ihan väärä ketju mutta tämä kertoo taas valmentajan paniikista penkin takana. Ei uskalla peluuttaa neljää ketjua kuin pakon edessä. Kohta siellä on taas joku juhokeränen, että neljän ketjun ruletti pyörii.Petmanin sekä Ruotsin peliajat muutenkin naurettavalla tasolla kun kumpainenkin kellotti nippa nappa viiden minuutin peliajan. Petman oikealta ampuvana olisi ylivoimalla kokeilemisen arvoinen esimerkiksi Nymanin tilalla.