Mäkinen on parantanut. Ei vielä välttämättä tarpeeksi, mutta kumminkin.
Tänään paskin kaikista, pois liigajoukkueesta ja äkkiä.
Mäkinen on parantanut. Ei vielä välttämättä tarpeeksi, mutta kumminkin.
Positiivista on, että ässät jäi pisteitä :) "sarkasmi"
olen oppinut tuolta naapurin puolelta tämän, vaikka sillä ei ole vitunkaan merkitystä, mitä köyhä pikkuveli touhuaa...
Tiedätkö mikä ero on Lukon kannattajalla ja ässien kannattajalla?
Noh...Lukon kannattajalle on tärkeintä, että oma joukkue voittaa. ässien kannattajalle tärkeintä on, että Lukko häviää ja toisena tulee oman joukkueen voitto.
Perustuu empiiriseen tutkimukseen joka alkoi 1998.
Spontaani repeäminen tälle. Tähän nähden aika useasti jaksatte kommentoida Ässien touhuja niin täällä kuin esim. Twitterissäkin...Sen huomaa myös kaikista hankinnoista, raumalaisia ei kiinnosta mitä Porissa puuhataan.
MOT.Spontaani repeäminen tälle. Tähän nähden aika useasti jaksatte kommentoida Ässien touhuja niin täällä kuin esim. Twitterissäkin...
Toisinsanoen raumalaisilla on isoveljen mentaliteetti. Isoveljen ikä ja isoveljen resurssit.
Ässillä taas isoveljen menestyminen. Siitä ei pääse mihinkään.
Joo jos menestys määritellään yksinomaan mestaruuksien määrällä. Ässät ei ole tainnut viimeisenä neljänä keväänä olla kertaakaan puolivälierissä. Sen olen huomannut, että kun tosipelit alkavat ja Ässät on jo kesälomalla, niin ei porilaisia kiinnosta mikään muu kuin se, että kunhan Lukko ei etene päätyyn asti.
Jostain syystä porilaisia on aina kiinnostanut Lukon asiat enemmän kuin oman joukkueen asiat.
Ymmärrän kuittailun suuntaan jos toiseen, mutta tuntuu joskus, että porilaisilla on joku pakonomainen tarve siihen.
Niin, raumalaisethan eivät toivo Ässien tippumista playoffeissa...
Tuollaista pelkoa ei ole ollut eikä sitä tule. Lukkohan ei ikinä ole pärjännyt sm-liigassa, enkä usko että tuolla osaamisen tasolla jota olen kohta 40 vuotta seurannut tuleekaan pärjäämään. Uskoisin että Raumalla puristaa nuppia enemmän se, että Porissa vaan osataan asiat paremmin. Joten keskittykääs nyt ostelemaan noita muitten jalostamia pelaajia. Vinkkinä vois sanoa, että kannattaisi ostaa nää jo keväällä, jotta sitten Raumalaisessa kauden huipentumassa, eli pitsissä pärjää.Tuolle on joku nimikin, olisiko alemmuudentunne, tai pelko siitä, että Lukko pärjää vielä joskus?
Lukkohan ei ikinä ole pärjännyt sm-liigassa
Atte Mäkisen sopimus Lukon kanssa loppuu kuluvaan kauteen.
Samat sanat Mesikämmenestä. Onneksi löytyi tällainen pakki yllättäen farmista.Ramstedt pelaa kyllä tosi fiksusti ja lukee peliä hyvin. Varmasti hyödyllinen keväällä.
Näitä hakuja kun Virta uskaltaisi käyttää enemmänkin, menee ihan vituiksi tuo viimeistä kautta hollilla oleva Keuruu diilikin.Samat sanat Mesikämmenestä. Onneksi löytyi tällainen pakki yllättäen farmista.
Olin itse ainakin henk.koht. onnellinen Ässien 2013 mestaruudesta ja jopa toivoin että menevät päätyyn asti. Myös -06 olin Ässien puolella. Rakas kilpakumppani kuitenkin kyseessäNiin, raumalaisethan eivät toivo Ässien tippumista playoffeissa...