Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Totta muuten. Niin paljon olen Nurmea haukkunut, niin kyllä nyt pitää antaa posiakin välillä. Hyvä Teemu. Jatka samaa rataa. :peukkuNurmi 1+1 :)
.
Totta muuten. Niin paljon olen Nurmea haukkunut, niin kyllä nyt pitää antaa posiakin välillä. Hyvä Teemu. Jatka samaa rataa. :peukkuNurmi 1+1 :)
.
Taas!Tässähän ollaan reippaasti kuuden sakissa. Kahdeksas sija on pisteen päässä ja yhdeksäs jo kahden pisteen päässä.
Onneksi on tuo valmentajavelho-Dufva, joka tietää mitä tekee. Ja Rajala, joka osaa vahvistaa joukkuetta ja kaikki muut taustapirut. Keväällä nostetaan kannua tällä nipulla.
Tässähän ollaan reippaasti kuuden sakissa. Kahdeksas sija on pisteen päässä ja yhdeksäs jo kahden pisteen päässä.
Jännän äärellä ollaan: puolet pelattu runkosarjasta eikä Lukko ole tähän mennessä ollut kertaakaan kuudetta sijaa alempana. Nyt tosiaan joukkueet sijoilla 4.-8. ovat pisteen sisällä eli sarjataulukko elää vielä ennen joulutaukoa.
Eikö ole muuten merkillistä että vajaa viikko sitten HPK-tappion jälkeen oli melkein kaikilla itsari mielessä? Nyt on pelkkää auvoa taas.
Mulle tulee Koivistoisesta mieleen Juhamatti Yli-Junnila.
Mulle tulee Koivistoisesta mieleen Juhamatti Yli-Junnila.
Minusta Koivistoisen liike on erinomaista, Yli-Junnila taas oli kankea ja kulmikas pelaaja.