Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kosken lisäksi isona plussana päivän tulokset. Häviäjinä Blues, HIFK, Jyp, KalPa, SaiPa ja Tapparallekin vain kaksi pojoa.
Mahtaakohan ihmiset edes ymmärtää miten kovan tempun Lukko teki tänään? Neljä sentteriä pois (ja muutenkin viimeiset 5 peliä 2-3 sentteriä pois) ja pelattiin täysin tasaväkinen peli Bluesia vastaan. Bluesia, jonka rekordi näyttää 13/14 voittojen suhteen.
Lukko on playoff valmis. Tulee olemaan kova siellä. Juuri oikeaan aikaan joukkue alkaa olemaan iskussa. Lahti ja Koivistokin tuntuu lentävän kentällä.
Ja sekin oli parista sentistä kiinni ettei kyseinen tappiopeli olisi ainakin jatkoajalle venynyt.Samaa mielta. Kaikki karkijoukkueet noin viikon sisaan, vain yksi tappio yhdella maalilla ja loput hoidettiin tyylilla.
Täydellinen kierros muutenkin Lukon kannalta!
Ja se, että seuraava matsi on sekasortoista HIFK:ta vastaan. Viimeksihän hifki pyyhki Lukolla jäätä mennen tullen, kyllä vaan on hieno paikka näyttää missä tällä hetkellä mennään. Toki voi takkiinkin tulla, niin käy joskus. Mutta tuo ilme kun pysyy joka juuri tuon edellisen hifkimatsin jälkeen on ollut niin tulee hyvä.
Mulla on sellainen tunne, että Lukko ottaa käkättimeen HIFK:lta. Koko kausi on papoilla ollut vaikeuksia latautua peleihin, joista etukäteen ei haastetta ole tiedossa.
Hienosti pelaa kyllä Koski. Ikävä kyllä itse en vaan jaksa uskoa, että kokoonpanon tervehtyessä RD antaa Eetulle enää tällaista peliaikaa. Ei vaan tunnu nämä A-nuorista nousseet olevan Riston suosiossa eikä hänellä ole mitään suunnitelmaa tai intressejä heidän peluuttamiseen muutakuin pakon edessä. Sama nähtiin viime kaudella Nikon kohdalla, joka ei hyvistä otteista huolimatta saanut edes ylivoimaa pelata.
Seuraavan valmentajan kanssa johdon tulisi tehdä joku strategia miten näitä nuorempia ajetaan liigaan sisään. Nyt RD on tehnyt kaikkensa välttääkseen näiden peluuttamista, eikä esim. Koski käsittääkseni ole missään vaiheessa kuulunut hänen suunnitelmiin.
Mä toivoisin ettei Lukko nouse toiseksi. Jotenkaan puolieräsarja porilaisia vastaan ei innosta sitten yhtään. Siinä sarjassa on liikaa sijaa sattumille. Kolmas sija olisi se paras.