Voi jumalauta mitä raumameininkii taas. Nyt ei vaan päästy sinne finaaliin niin se siitä. Mitä se sulta on pois jos joku tykkää hyvästä fiiliksestä voitetun pelin jälkeen?
Oliko Myyrä katsomassa peliä?
-Kuuntelitko?
-TXT-tv?
-Liigan sivut?
-Otteluseuranta?
-Mitänäitä ny o?
-Juhlitko Lukon maaleja?
-Totesit lukon voittaneen?
-Tuliko hyvä fiilis voitetun pelin jälkeen?
Jos tunsit tai teit jotain näistä niin valehtelit itsellesi koska ei päästy finaaliin.
Ja mulle on itsestäänselvyys että voitosta pelataan aina.
Olipa kryptinen viesti. Olitko kännissä? Jos tarkoitit pronssiottelua, niin katsoin sen koneelta sivusilmällä. Tunnetila pelin jälkeen oli samanlainen kuin jonkin random runkosarjapelin jälkeen: hyvä, että voitto tuli. Saman tien muiden asioiden kimppuun.
Korjataan nyt sitten sen verran, että mulle on ihan yksi lysti, jos joku on enemmän innoissaan siitä, että voitetaan pronssiottelu kuin siitä, että päästään edes hakemaan mestaruutta. Saa olla sitä mieltä, että pronssi on positiivisempi asia. Itse en ole. Minua vitutti se, että Lukko hävisi seiskapelin välierissä ja tällä hetkellä se on tämän kauden asioista päällimmäisenä mielessä.
Mutta sitä en ymmärrä, että moni täällä suureen ääneen huutelee, miten huonompi loppusaavutus tuo positiivisemman mielentilan kuin parempi. Varmasti jonkun futisliigan mestarin fanit, jos joukkue häviää vaikka pari-kolme viimeistä peliään, ovat aivan maansa myyneitä kauden jälkeen, kun kausi päätetään tappioputkeen. Vastaavasti sarjajumbon fanit ovat tyytyväisiä sarjasta tippumiseen, kun kausi kuitenkin päätettiin ennätysmäiseen kahden pelin voittoputkeen.
Mutta kuten sanottu, jokainen saa tuntea mitä haluaa.