LakeudenVeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kärpät 5 viimeisen pelin kuntopuntarin selkeä ykkönen 13 pisteellä ja maalierolla 18-8.
On kyllä törkyisän vahvaa tekemistä ja mikä parasta, sitä pääsee huomenna taas juhlistamaan paikan päälle!Kärpät 5 viimeisen pelin kuntopuntarin selkeä ykkönen 13 pisteellä ja maalierolla 18-8.
Jatketaan eilisellä samannoisella posilinjalla, mikä on mukavan positiivinen yllätys:+ Nollapeli ja Westerholm varma maalilla
+ Björkiltä 'heshkamaisen' varmaa suorittamista ja kiekon toimittamista maalille
+ Pokan jämäkkä paluu peleihin
+ Kokonaisvaltaisesti hyvä ja eheä pelisuoritus (kauden ehjin)
+ Puolustuspelaamisen tiiveys ja tylyys
+ Tehokuus ja viimeistely
+ Melnickin viime aikojen heräily
Tänään eittämättä hyvin ja laadukkaasti, mitähän sitten taas huomenna...
Joukkuemäärä on lisääntynyt yhdellä, joten pelejä on aiempaa enemmän ja pisteitä jaossa 1440. Kun tein voimasuhdearviota kesällä, tein tuon saman erheen kuin sinä ja sillä mulla on nyt ulkomuistissa tuo jaettavien pisteiden yhteismäärä.Laskinpa siis näin sunnuntaiaamun ratoksi kahvikupposen ääressä suhteellisen pistekeskiarvon viime kaudelta. Jaossa oli - ja on tälläkin kaudella - yhteensä 1350 pistettä.
Äh ja puh, totta! No, en silti poista viestiäni vaikka siitä nyt taisi pohja mennäkin, koska haluan pitää tästä fiiliksestäni kiinni! :DJoukkuemäärä on lisääntynyt yhdellä, joten pelejä on aiempaa enemmän ja pisteitä jaossa 1440. Kun tein voimasuhdearviota kesällä, tein tuon saman erheen kuin sinä ja sillä mulla on nyt ulkomuistissa tuo jaettavien pisteiden yhteismäärä.
Hyvä fiilis säilyi laskuvirheestä huolimatta! Lipsautit muuten alkuperäisen viestisi seassa myös tautologian. :)Äh ja puh, totta! No, en silti poista viestiäni vaikka siitä nyt taisi pohja mennäkin, koska haluan pitää tästä fiiliksestäni kiinni! :D
Positiiviset uutiset siis jatkuu, mulla on ehkä sittenkin vielä saumat poliitikon uraan! :DHyvä fiilis säilyi laskuvirheestä huolimatta! Lipsautit muuten alkuperäisen viestisi seassa myös tautologian. :)
Ainoa oikea johtopäätös.Positiiviset uutiset siis jatkuu, mulla on ehkä sittenkin vielä saumat poliitikon uraan! :D
Rosterin puolesta kyllä, mutta valmennus on vielä helvetin iso kysymysmerkki. Esimerkiksi vieläkin vituttaa Pelicans-sarjan peluutus, jossa tyrväisten annettiin pimentää Turunen ja kumppanit.Kaikki mahdollisuudet mennä tällä joukkueella päätyyn saakka vaikka runkosarjassa ei 4 joukkoon enää ehdittäisikään.