Mainos

Positiivisuusketju kaudelle 2024–2025

• 72 856
  • 447

Miekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllähän tuo Kärppien peli on ottanut viime aikoina selkeitä harppauksia eteenpäin. Puolustuspelaaminen ainakin kehittynyt paljon, pelaamisessa enemmän rytmejä ja huomattavasti parempaa kamppailupelaamista.

Björk ja Turunen on tuonut paljon positiivista energiaa, esimerkkiä, rentoutta ja asennetta Kärppien peliin myös. Ai saakeli, kun tykkään noista veljistä!

Tosi tärkeä homma myös, että meidän ykkös snaipperi Reijo saanut taas vähän hanoja auki.

Westerholm ei oo päässyt hirveesti pelaamaan viime aikoina, niin 0-peli lämmittää hänen puolesta.

Huomenna sitten Lukko nurin!

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on lähtenyt enemmän reagoimaan kokoonpanojen suhteen, vaikka voittopelin jälkeenkin.

Nyt pakkien peluutuksessa aletaan olla enemmän kartalla esim. HPK-pelissä:

Ohtamaa 22:00
Björk 21:43
Masin 18:42
Koivisto 16:49
Kivistö 14:28
Paaso 13:40
Juusola 8:01

(toki lukuisat erikoistilanteet vaikutti peliaikoihin)

Björk pystyy nostamaan myös Ohtamaan tasoa pakkiparina.

Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Jyske takorautainen
Pakistoa on matkan varrella paikattu paremmin kuin esim pääkaupungin joukkueella. Posia tästä.

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yhdeksän pisteen viikko! Uskomatonta kaiken jälkeen Turusen paluun jälkeen aivan eri joukkue tuloksellisesti. Peli hakee vielä, mutta nyt on voitettu.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Yhdeksän pisteen viikko! Uskomatonta kaiken jälkeen Turusen paluun jälkeen aivan eri joukkue tuloksellisesti. Peli hakee vielä, mutta nyt on voitettu.
Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.

Oikea suunta, mutta turha tässä vaiheessa on puhua mistään muusta kuin karsintojen välttämisestä.

E: Heikkalan kylkimyyrä siinä puolisen minuuttia ennen loppua on ehdottomasti tämän ketjun kamaa.

Viimeksi muokattu:
Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.
Noin asian itsekkin näen.

Yhtä hyvin voitaisiin sanoa, että 9/9 pisteen viikko, koska Kovarcik ei ollut kentällä.
Kyllä yksittäiset "syylliset" on aina helppo löytää, niin hyvässää kuin pahassa.

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Oikea suunta, mutta turha tässä vaiheessa on puhua mistään muusta kuin karsintojen välttämisestä.

E: Heikkalan kylkimyyrä siinä puolisen minuuttia ennen loppua on ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Tuloksellisesti. Se on fakta, että tulokset ovat aivan eri luokkaa, kun Turunen on mukana. Oli se hänen ansiotaan sitten yhtään tai ei.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Tuloksellisesti. Se on fakta, että tulokset ovat aivan eri luokkaa, kun Turunen on mukana. Oli se hänen ansiotaan sitten yhtään tai ei.
Ottamatta kantaa Turusen mahdollisiin ansioihin asiassa, kun ei minulla siitä ole tietoa: Eikö ole kuitenkin tuon faktan järkevyyden kannalta olennainen kysymys, ovatko tulokset hänen ansiotaan? Muutenhan se on ihan samanlainen fakta kuin tuossa edellä esitetty heitto, että tulokset parani Kovarcikin oltua poissa.

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Turusen merkityksen huomasi paluuottelussa Pelicansia vastaan, jolloin Kärppien peli oli pitkälti samaa sielutonta sekametelisoppaa kuin tappioputken aikana, mutta onnistui siitä huolimatta kääntämään voiton. Turunen vasta totutteli takaisin, mutta keräsi tehot 2+1.

Peli oli ensimmäinen sitten kannattajien protestin ja siitä seuranneen tapaamisen. Tappiosta huolimatta Ilves-peli oli kuitenkin jo pelillisesti iso edistysaskel Pelicans-peliin nähden ja tällä viikolla lumipallo on lähtenyt peli peliltä vyörymään oikeaan suuntaan. Joukkueen kollektiivi ja korvien väli on toiminut paremmin kuin aiemmin.

Björk on ollut mies paikallaan, vaikka kankeutta on jäljellä kuntoutumisen jälkeen. Itsellänikin oli epäilykset miehestä ihan vain epäuskosta joukkueen tilan vuoksi, johon kuka tahansa vahvistus voi vajota. Mitä vielä, Björk todella kykenee olemaan käänteentekevä pakki.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Omasta mielestä Kärppien parhaalla pelaajalla Turusella on iso vaikutus Kärppien suoritustasoon. Mies on tehokas ja muutenkin liigaan erittäin hyvä pelaaja, on johtava pelaaja omalla esimerkillään ja puheillaan.

Miten luulet, miten Kärpät ois pärjännyt viime kaudella ilman Turusta, jolloin joukkueessa oli huonommat pakitkin? Oliko Turusella käänteentekevää merkitystä silloin? Jos oli silloin, miksi ei enää ole?

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Pakko antaa posia Kärppien ilmeisesti vahvasta taloustilanteesta luettuani tuon Jatkoajan uutisen Vaasan Sportista, jonka kerrotaan olevan konkurssin partaalla "kelvollisesta" (lainaus uutisesta) urheilullisesta menestyksestä huolimatta. Jos rahat loppuu niin se on urheilullisesta menestyksestä huolimatta game over.

Horemheb18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pakko antaa posia Kärppien ilmeisesti vahvasta taloustilanteesta luettuani tuon Jatkoajan uutisen Vaasan Sportista, jonka kerrotaan olevan konkurssin partaalla "kelvollisesta" (lainaus uutisesta) urheilullisesta menestyksestä huolimatta. Jos rahat loppuu niin se on urheilullisesta menestyksestä huolimatta game over.

Täällä on aiheestakin Tommi Virkkusta kritisoitu urheilullisen menestyksen puutteen takia. Asiat on helpompi laittaa oikeisiin mittasuhteeseen, kun muistaa miltä uhka rahojen loppumisesta tuntuu konkreettisesti ja kun ne rahat sitten loppuu ( 1993/1994)

Tämä Kärppien seuraaminen on ollut kuin pienen lapsen kasvattaminen. Rakkaus on valtaisaa, epäusko, epätoivo ja pettymykset unohtuu nopeasti kun pieninkin merkki kehityksestä näkyy. Huoli pärjäämisestä, mutta toisaalta usko onnistumiseen.
Virheet annetaan kyllä anteeksi kunhan edes vähän yritystä :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy