Huominen toden sanoo. Veikkaan että lukko jää avaamatta.Suorien voittojen voittoputki on alkanut. Ensimmäistä kertaa tällä kaudella!
Huominen toden sanoo. Veikkaan että lukko jää avaamatta.Suorien voittojen voittoputki on alkanut. Ensimmäistä kertaa tällä kaudella!
Etiäiset oli oikeassa. Kyllä tämä tästä.Sama täällä. En usko ihmeisiin, mutta luotan että pohja on jo saavutettu ja ohitettu.
Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.Yhdeksän pisteen viikko! Uskomatonta kaiken jälkeen Turusen paluun jälkeen aivan eri joukkue tuloksellisesti. Peli hakee vielä, mutta nyt on voitettu.
Noin asian itsekkin näen.Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.
Tuloksellisesti. Se on fakta, että tulokset ovat aivan eri luokkaa, kun Turunen on mukana. Oli se hänen ansiotaan sitten yhtään tai ei.Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.
Oikea suunta, mutta turha tässä vaiheessa on puhua mistään muusta kuin karsintojen välttämisestä.
E: Heikkalan kylkimyyrä siinä puolisen minuuttia ennen loppua on ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Ottamatta kantaa Turusen mahdollisiin ansioihin asiassa, kun ei minulla siitä ole tietoa: Eikö ole kuitenkin tuon faktan järkevyyden kannalta olennainen kysymys, ovatko tulokset hänen ansiotaan? Muutenhan se on ihan samanlainen fakta kuin tuossa edellä esitetty heitto, että tulokset parani Kovarcikin oltua poissa.Tuloksellisesti. Se on fakta, että tulokset ovat aivan eri luokkaa, kun Turunen on mukana. Oli se hänen ansiotaan sitten yhtään tai ei.
Omasta mielestä Kärppien parhaalla pelaajalla Turusella on iso vaikutus Kärppien suoritustasoon. Mies on tehokas ja muutenkin liigaan erittäin hyvä pelaaja, on johtava pelaaja omalla esimerkillään ja puheillaan.Minä itse asiassa väitän ettei Turusella ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tällä viikolla puolustettiin ensimmäistä kertaa tälle kautta ihan ok-tasolla ja yksilöt toivat 9/9 pisteet. Tänään sekin pääsi jo ihan vähän unohtumaan mutta löytyi lopulta.
Oikea suunta, mutta turha tässä vaiheessa on puhua mistään muusta kuin karsintojen välttämisestä.
E: Heikkalan kylkimyyrä siinä puolisen minuuttia ennen loppua on ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Pakko antaa posia Kärppien ilmeisesti vahvasta taloustilanteesta luettuani tuon Jatkoajan uutisen Vaasan Sportista, jonka kerrotaan olevan konkurssin partaalla "kelvollisesta" (lainaus uutisesta) urheilullisesta menestyksestä huolimatta. Jos rahat loppuu niin se on urheilullisesta menestyksestä huolimatta game over.