Rybarin_hanska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Kuusamon Pallo-Karhut (PaKa)
Pitkästä aikaa positiivinen olo ottelupäivänä, Turusen paluu jos vaikka sytyttäis joukkueen taistelemaan ja voitettais ainakin maaliodottama ja laukaukset.
Sama täällä. En usko ihmeisiin, mutta luotan että pohja on jo saavutettu ja ohitettu.Pitkästä aikaa positiivinen olo ottelupäivänä, Turusen paluu jos vaikka sytyttäis joukkueen taistelemaan ja voitettais ainakin maaliodottama ja laukaukset.
Tismalleen samat sanat!Arkivapaat. Sekunnin kymmenyksen mietin hallille lähtemistä, kunnes järki tokaisi ei. Periaatteestakin katsotaan kotona.
Ps. Olutta on!
Ja vielä kolome pistettä päälle. Ens pelissä riittäis 3 pistettä ja jompikumpi edellisistä, ei piä ahneeksi ruvetaPitkästä aikaa positiivinen olo ottelupäivänä, Turusen paluu jos vaikka sytyttäis joukkueen taistelemaan ja voitettais ainakin maaliodottama ja laukaukset.
Kärppäpelaajia on liigan pistepörsseissä hienosti esillä. Erityisesti siihen suhteuttaen, että joukkue on tällä hetkellä sijalla 12.
Michal Kovarcik koko pistepörssin kärkinimi tehoin 8+31=39.
Reid Gardiner kolmantena, 19+16=35. Gardiner samalla maalitilastossa toisena.
Lisäksi kärkikymppiä kolkuttelee Ben Tardif, joka on kuudentenatoista tehoin 11+14=25.
Miika Koivisto pakkipörssin kahdeksas tehoilla 3+15=18.
Tulokkaiden osalta Arttu Alasiurua yhdeksäntenä, 4+3=7.
Vähän hämmentävä viesti mm. ketju huomioiden, mutta yritän vastata. Jos olet sitä mieltä, että menestyvän urheilujoukkueen tunnuspiirre on pelaajien puuttuminen pistepörssin TOP20-listalta, olen kanssasi eri mieltä. Jos tarkoitat, että Kärpät olisi pärjännyt tällä kaudella paremmin ilman pistepörssin kärkiukkoja, olen kanssasi eri mieltä. Mestaruusvuosina monet perustavaa laatua olevat asiat olivat joukkueessa ja seurassa kunnossa, kun taas tällä hetkellä osa kyseisistä (ja tälläkin palstalla runsaasti käsitellyistä) asioista on päin mäntyä, minkä vuoksi Kärpät joutuu nyt rimpuilemaan pitkälti yksilöiden varassa. Tämä on tietysti kokonaisuutena huono asia. Siitä olen oletettavasti kanssasi samaa mieltä, että olisi mahtavaa, jos Kärpät painaisi hyvin valmennettuna joukkueena ja neljällä toimivalla sylinterillä sarjakärjessä.Tämä voi olla myös huono asia kun pisteet keskittyvät noin paljon yksille ja samoille pelaajille. Kärppien mestaruusvuosina ei runkosarjassa meidän pelaajia löytynyt pistepörssin TOP20-listalta. Se taas on merkki siitä että tehdyt pisteet keskittyvät tasaisesti ja kaikki 4 sylinteriä toimivat.
Vaikka tappio tuli eilenkin niin ei se peli huonoa ollut, paitsi hetkittäin puolustuspäässä. Ilveksen voittomaali ylivoimalla oli taidetta. Muuten pelattiin aika samalla tasolla.
Ja jos sitten keskiviikkona SaiPalla olisi vielä voittoputki päällä ja se onnistuttaisiin Raksilassa katkaisemaan, veikkaan että siinä vaiheessa itse urheilujohtaja kävelee pelin päätteeksi suoraan vaihtoaitioon ojentamaan Mäntymaalle viiden vuoden jatkosopimuksen päävalmentajan tehtävässä, konfettien sataessa hallin katosta. Tilanne huipentuu mediakuutioon ilmestyvään kiss camiin raikuvin aplodein ja hurraahuudoin. Urheiluromantiikkaa parhaimmillaan.Minulla on sellainen fiilis perustuen eiliseen esitykseen, että SaiPa saatetaan kaikkien yllätykseksi kaataa keskiviikkona. Vaatii sen yhden pykälän lisää parannusta puolustuspeliin, ja sitten samalla jalalla hyökkäämään mitä Ilvestä vastaan nähtiin niin Kärpät on Saipaa vahvempi.
Hetkittäin jos tarkoitat, että puolet pelistä? Myöskään hyökkäyspäässä ei saatu kivasta pörräyksestä huolimatta mitään aikaan, mistä todistaa maaliodottama 2,54, vaikka pelattiin 11 minuuttia ylivoimaa.
Ensimmäisessä erässä pelattiin kyllä reilu 15 minuuttia oikein hyvää peliä, mutta me kaikki tiedetään että se 15 minuuttia on maksimi tuolle