Jos tänään tulee suora voitto niin lauantaina hallille kattoon matsia!
Pitää lähtee jo huomenna kierroksen kautta etenemään ja illalla Raksilan ohi palatakseni. Mutta lauantaina olen paikalla.Sait ylipuhuttua!
Mä laitoin ehdoksi yhteensä vähintään viisi tehtyä maalia molemmissa viikon peleissä. Meinasin korottaa seitsemään. Maaliero 11-4. :DJos tänään tulee suora voitto niin lauantaina hallille kattoon matsia!
Laskitko nyt maalieron ihan oikein..?Mä laitoin ehdoksi yhteensä vähintään viisi tehtyä maalia molemmissa viikon peleissä. Meinasin korottaa seitsemään. Maaliero 13-4. :D
En. 11-4.Laskitko nyt maalieron ihan oikein..?
Ja viikon maalisaldo 15 - 6. Tämä passaa.+ 3p
+ Neljä tehtyä maalia
+ Puolustuspeli
+ Ykkösketju
+ Upea viikko, 9/9p
Sen verran pitää lyödä jarrua, että näillä tuloksilla Kärpät on illan jälkeen sijalla 6.9 pisteen viikko siivitti joukkueen taas sarjataulukossa neljän parhaan joukkoon 44 pelatun kierroksen jälkeen. Hienoa!
Siksi kirjoitinkin 44 pelatun kierroksen jälkeen. Ne jotka saattavat tänään mennä ohi, pelaavat jo 45. pelejään.Sen verran pitää lyödä jarrua, että näillä tuloksilla Kärpät on illan jälkeen sijalla 6.
Aivan! Rästipeli voittamalla mennään edelle.Siksi kirjoitinkin 44 pelatun kierroksen jälkeen. Ne jotka saattavat tänään mennä ohi, pelaavat jo 45. pelejään.
Niin, sen näkee sitten missä ollaan 45 pelin jälkeisessä tilanteessa. 44 pelin jälkeen ollaan neljänsiä. Mielekkäintä on tarkastella sitä tilannetta, kun on pelattu yhtä monta iltaa. Liigamme mahtava otteluohjelma ei toki liiemmin niitä hetkiä meille tarjoa.Aivan! Rästipeli voittamalla mennään edelle.
Peli oli niin hyvin hallussa ettei eräällä tarvinnut katsomossa kalliilla kausikorttipaikalla ees jännittää, sen kun pelasi pasianssia puhelimella suurimman osan peliajasta. Hyvin menee...
Eikai tässä kuitenkin ole ollut jotain sairastelua/loukkia alla hänellä ja siitä syystä ei ole ollut parhaimmillaan?Olipahan hieno peli ja viikko! Pakko nostaa Ville Leskisen pelaaminen esille; milloin viimeksi Lese pelannut tuolla tasolla? Viime kaudella ainakin oli melko heikkoa tekemistä ja samoin alkukaudesta. Nyt aivan kuin uusi pelaaja!
Jep! Olin itse myös juuri tuossa pelissä viimeksi ja en voisi olla enempää samaa mieltä. Ja sen verran, että nyt Hyrylle ja hänen peluuttamiselle täydet pojot!! Oli poika energinen ja hankki myös pari jäähyä!!Juu oli kyllä mukava taas käydä hallilla. Ihan laadukas kiekkopeli se lopulta oli. Kontrasti oli ainakin aika huomattava edelliseen paikanpäällä nähtyyn otteluun, joka oli HIFK:iä vastaan tuossa marraskuun lopussa.
Jännäks viel menee loppukausi. Keskiviikkona uudestaan Raksilaan!