Kärpät alle 2.5 maalia ja isosti kiinni joka kierroksellaOlemme löytäneet hienosti tasaisuutta otteisiin 1-2 maalin muodossa per peli. Tämä helpottaa myös meitä tulosvedon harrastajia suunnattomasti. Kiitos Kärpät!
Meidän kohdalla legedaarista Matti Nykästä siteeratakseni se on sixty fifti?Positiivista tässä on se, että pelejä on jäljellä ja silloin on myös mahdollisuus voittaa.
Kyllä. Tänään nähtiin laadukasta maalivahtipelaamista, nolla päästettyä maalia, tehokasta ylivoimaa ja rutkasti maaleja. Tällainen jämäkkä esitys ja 3 pistettä tuloksenteon kannalta vaikean jakson jälkeen piristi ainakin kannattajan mieltä, toivottavasti myös joukkueen itseluottamukselle tämä tietää hyvää.Mikkelin ihme vol. 2
Mä oon messissä. Hyvä että posia löytyy ja tähän peukkuTässähän jo odottelee lauantaita! Voiko olla totta!
Olin jo henkisesti heittänyt täysin hanskat tiskiin kauden osalta, mutta eilisen perusteella heräsi vielä pieni liekki, että josko se sittenkin..
No, ämpärillinen jäävettä sieltä voi tulla niskaan, mutta ihan mukava tunne silti tämä, että "josko se lentää sittenkin.." :D
Kokenu pelimies osaa tulla vaihtoon vaan paremmin. ;)Tulipa tuossa pyöriteltyä Liigan tilastoja ja samalla huomasin, että vaikka kapteenimme Ohtamaan peli ei tällä kaudella olekaan ehkä ihan samalla tasolla ollut katsojan silmään kuin mitä parhaimpina kausinaan, niin Atte majailee siltikin koko Liigan +/- tilastossa sijalla kymmenen (joskin siinä on Aten lisäksi kolme pelaajaa samassa lukemassa, +12) ja puolustajien tilastossa sijalla viisi (tässäkin kolme puolustajaa samassa lukemassa). Tämä yhdistettynä siihen, että Kärppien maaliero on tällä hetkellä vain seitsemän maalin verran plussalla, täytyy kyllä myöntää, että Ohtamaa on tilastojen valossa kuitenkin pelannut paljon vahvempaa kautta kuin mikä esim. allekirjoittaneen mielikuva on ollut. Seuraava Kärppäläinen onkin sitten vasta Kemppainen sijalla 37 (+8).
Ja tällä en siis tarkoita sitä, että Atte olisi mitenkään huonosti mielestäni pelannut, mutta ehkä aiempiin kausiin verrattuna ollut hieman näkymätön ja sitä kautta nuo plus-merkinnät pääsivät yllättämään. Hyvä Atte!