Ei ole. Mestaruudella ainoastaan.Posiketjun kamaa kaiketi:
Jos ja kun Kärpät kairaa tiensä välieriin ja Tappara on mestari niin onko CHL edelleen mahdollinen?
Eli se menee siis runkosarjasijoitusten mukaan. Plääh.Ei ole. Mestaruudella ainoastaan.
Jos me tästä jatkoon mennään, niin Marjukka pyyhkii Tapparalla lattiaa. No worries.Posiketjun kamaa kaiketi:
Jos ja kun Kärpät kairaa tiensä välieriin ja Tappara on mestari niin onko CHL edelleen mahdollinen?
Onneksi on pieni lomanpoikanen tässä menossa, niin ei ole ongelmia pelin seuraamisessa eikä jälkipelissä.Onneksi on aamuvuoro huomenna, niin ehtii seuraamaan pelinkin hyvin.
Ihana tuo Emanuelsoni blokki lopussa.
Onneksi on aamuvuoro huomenna, niin ehtii seuraamaan pelinkin hyvin.
Vastaan voi tulla itse asiassa mikä vaan joukkue vielä, paitsi KooKoo toki.Jos me tästä jatkoon mennään, niin Marjukka pyyhkii Tapparalla lattiaa. No worries.
Jukurit on myös pois laskuista. Jos Jukurit etenee jatkoon, Kärpät kohtaa Tapparan. Jos KooKoo voittaa huomenna, niin TPS/HIFK.Vastaan voi tulla itse asiassa mikä vaan joukkue vielä, paitsi KooKoo toki.
Totta muuten, kiitos korjauksesta.Jukurit on myös pois laskuista. Jos Jukurit etenee jatkoon, Kärpät kohtaa Tapparan. Jos KooKoo voittaa huomenna, niin TPS/HIFK.
Juu ei pitäisi keulia kyllä tässä vaiheessa. Huomenna voidaan ollaan jo Levillä tai odottelemassa HeVa:lla Gran Canarian lentoa.Mutta yritetään hoitaa vielä huominen.
Perhana. Hävittiin G1 ekaan erään, kun lähdin vieraisiin.Huomenna Game 7. Paikanpäälle. Eli voitetaan.
Perhana. Hävittiin G1 ekaan erään, kun lähdin vieraisiin.
Uskaltaisko tota tulla? Sulla hyvä, mulla huono karma == tasainen peli?
No vittu onneaPitkäveto oikein, kama!
No elä huoli. Kyllä se Haba takataskusta pari laiturisentteriä iskee pöytään.Ensi kaudella meillä on todennäköisesti ykkössentteri!