Mukava kuulla, että Raksilan yleisöstä lähtee ääntäkin:
2-2
Fanikatsomon rumpuMikä tuo tasainen jumputus tuossa taustalla on, kun Kärpät pyörittää? Kuuluu etenkin tässä videossa hyvin. Painostava, mutta hyvällä tavalla. Tai no, vastustajajoukkueen kannalta ikävällä tavalla.
Fanikatsomon rumpu
Ja Kärpät on ollut tässä jo aika pitkään sitkeässä johtoasemassa.Ottelusarja jatkuu huomenna!
Hienoa reagointia kyllä, varsinkin niitä ilvesläisiä kohtaan jotka saattavat arpoa kotiinlähdön ja yöpymisen välillä. Mulle nyt aivan sama, kun n. 1km hallille. Jatketaan vaikka tänään mun puolesta - always ready.21.15, Liiga ei ole vielä saanut tietoa ottelun keskeyttämisestä/siirrosta kotisivuilleen, erinomaista reagointia...
Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.Toi ylimääräinen palaitumisaika tekee varmaan ihan hyvää muutamalle pelaajalle, joiden peliajat on ollut hurjia (Ohtamaa,Sklenicka), mutta auttaa se kyllä toki vastustajaakin samalla tavalla. Anttila oli esim. aika väsyneen oloinen eilen, mutta kyllä mä näen että Kärpät tästä ylimääräisestä levosta enemmän saa irti, kun pääsivät omiin koteihinsa nukkumaan, eikä tarvinnut keksiä hätämajoitusta hotellista. Kyllä mä uskon että Kärpät tästä jatkoon menee
Jaa-a Enpä tiedä miten usein noita koneita lentelee Oulusta Tampereelle. Jos ei järkevään aikaan olisi konetta illalla mennyt, niin olisivathan ne varmaan Ouluun jääneet. Hyvä huomio, jota en tullut ajatelleeksi.Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.
Eikö Ilveksellä ollut lento varattuna klo 22 tms Tampereelle. Olisiko ollut niin mutta jatkoeriin mennessä olisivat jääneet sitten Ouluun.Olisiko Ilves muutenkaan matkustanut yötä myöten kotiin vai oliko jo alunperin aikeena jäädä Ouluun yöksi ja hotellit sun muut valmiiksi varattuna.
Näköjään oli pelkkää legendaa tämä tieto Ilveksen leiristä.Eikö Ilveksellä ollut lento varattuna klo 22 tms Tampereelle. Olisiko ollut niin mutta jatkoeriin mennessä olisivat jääneet sitten Ouluun.