Positiivisuusketju 2018–2019

  • 114 652
  • 564

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Oikein maukkaat pinnat kaakosta! Sellainen mahdollisimman paljon vastustajaa ja sen kannattajia vituttava lopputulos.. :)
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka erässä oli huonoja merkkejä ilmassa, puolustuspeli oli löysänlaista mutta pelin edetessä alko homma sujua, työmäärä kasvoi selvästi ja loppu hoidettiin hienosti. Hyvät vieraspinnat taas.Joukkueelle ja voitosta pelaaminen miellyttää silloinkin (kuten tänään) kun kikkamestareilla hieman tahmeampaa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hieno taisteluvoitto shaipuleista kelpaa kyllä, hyvin puksuttaa eteenpäin Palloseura.
 

12961

Jäsen
Kymmenestä vieraspelistä voitettu 9. Aikamoinen saldo!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Maalintekijät Siiki ja Väyrynen. Syvyyttä on!

Tämä näin. Ei niin ehjä kuuskymppinen ja maalit piti kaivaa haalariketjuista, mutta se jos mikä on myönteistä. Kuuden ottelun voittoputki on myös makoisa asia tässä vaiheessa kautta. Huom. kolmeen otteluun päästetty 3 maalia. Joukkue puolustaa nyt esimerkillisellä otteella.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Huom. kolmeen otteluun päästetty 3 maalia. Joukkue puolustaa nyt esimerkillisellä otteella.
Kyllä! Ja Nimenomaan vahvana viisikkona.

Sanotaanko näin, että itse en olisi ihan tähän uskonut tässä tilanteessa, kun runkopakkeja on pari telakalla ja mm. Kaskinen sekä Forström painavat askissa isoja minuutteja.
Nostan kyllä koko joukkueelle isosti hattua!! Nyt vielä lauantaina Lukko nurin ja sitten ansaitulle tauolle.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tämä näin. Ei niin ehjä kuuskymppinen ja maalit piti kaivaa haalariketjuista, mutta se jos mikä on myönteistä. Kuuden ottelun voittoputki on myös makoisa asia tässä vaiheessa kautta. Huom. kolmeen otteluun päästetty 3 maalia. Joukkue puolustaa nyt esimerkillisellä otteella.
Yep, varsinkin kun muistaa ketä vastaan on pelattu viimeiset 3 peliä. HIFK ja Tappara. Huonomminkin voisi mennä ja takavuosina on mennytkin mutta ei ole kutenkaan syytä pullisteluun. Muistissa on miten heikosti viime vuonna aika ajoin peli sujui.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Haalariketjun onnistumiset. Mahtavaa!

Ja voittoputki vaan jatkuu. Nyt nautitaan!
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Oikeita juttuja nostettu esille eilisen shaibuli-pelin jälkeen, mutta vielä yksi:"Forström veti kovimman lämärinsä mitä mä muistan nähneeni kolmannen erän viimeisellä puoliskolla."
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Oikeita juttuja nostettu esille eilisen shaibuli-pelin jälkeen, mutta vielä yksi:"Forström veti kovimman lämärinsä mitä mä muistan nähneeni kolmannen erän viimeisellä puoliskolla."

Oli muuten kauhea tykki. En meinannut uskoa, että se oli Forren ampuma.

Mutta nyt kun Force-Strömistä puhutaan, niin pelasi ihan törkeän kovan pelin. Tai no, pelasi omalla tasollaan, mutta näkyvässä roolissa kerrankin.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
En nyt tarkoita pelkästään eilistä maalia, mutta olen ollut huomaavinani viimeisissä peleissä, että Siiki olisi pelannut jotenkin ronskimmin ja härskemmin? Alkaisiko pikku hiljaa puhjeta kukkaan? Hänelle on ollut onnenpotku, että laitureita on ollut koko ajan telakalla. Muuten ei kyllä olisi mahtunutkaan rosteriin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta nyt kun Force-Strömistä puhutaan, niin pelasi ihan törkeän kovan pelin. Tai no, pelasi omalla tasollaan, mutta näkyvässä roolissa kerrankin.

Jani Forsströmistä muutenkin muutama sananen tähän kohtaa kun häntä käsitellään kerrankin hyvässä valossa.

Puutteet pelaamisessaan on edelleen ilmeiset, liittyvät hand-eye-koordinaatioon ja luistelemiseen (teränkäyttö, räjähtävyys, tasapaino), mutta nyt on todettava että mies on parantanut alkukaudesta otteitaan todella paljon. Ollut nyt kokoonpanossa kaksi ottelua ja ollut omassa roolissaan TPS:n parhaimmistoa. Se on melkoista se!

Forre kyllä tunnistaa tilanteita, osaa nähdä mitä pitäisi tehdä ja sopivasti suhteuttaa tekemisensä omaan osaamistasoonsa. Nyt kuitenkin kahdessa matsissa on saanut terävyyttä lisää ja ehkä pelirohkeuttakin hieman. Kuutos-seiskapakiksi tällä hetkellä optimaalinen kaveri, juuri nyt olen oikein tyytyväinen että pelaa meillä, toivottavasti jatkaa samaa rataa.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edellisiin viesteihin täytyy yhtyä, ja onhan tuo kuuden suoran voiton putki aika harvinaista herkkua! Kärpille pistetään ihan tosissaan hanttiin ainakin runkosarjamenestyksen osalta, vaikka lasaretissa miehiä riittää. Hyvän joukkueen merkki, kun nyt vaikka viimeisimpänä Gormleyn ja Kakon tasoiset miehet tippuivat sivuun, sen näkymättä juuri mitenkään suoritustasossa.

Passiivista energiansäästölätkää tuli kritisoitua epäviihdyttävyydestään, mutta kaipa sillekin paikkansa oli ja aktiivinenkin vaihde on taas ajoittain löydetty. Kuten fiksummat sanoivat, näyttää siltä että Kaskisen pelikirjaan on sivuja lisätty viime aikoina, ja se toivottavasti kantaa hedelmää myös keväällä.

Hetkeen en muista Tepsillä olleen näin kovaa mv-tandemia. Pitää varmaan mennä kevääseen 2010 asti. Ja pakko myös kehua aiemmin teilaamaani Piskulaa. Mies on ollut erinomainen peruspakki viime aikoina ja täyttänyt odotukset.

Niin paljon positiivisia asioita ettei kaikkea jaksa edes kirjoittaa. Vielä lauantaina Lukkoa dunkkuun ja jatkoa täysille pistepoteille, ja PWn jatkosopimuksen julkaisu niin vaikea on mitään negatiivista sanottavaa keksiä.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Forström #20. Olen joskus aikaisemminkin kirjoittanut palstalle hänestä. Nyt nostin posin, hänen puhtaan kovan lyöntilaukauksen eilisessä Saipa-pelissä. Peliin mahtui paljon muutakin hyvää tekemistä. Forre on aiheuttanut mulle paljon ristiriitaisia tunteita, mut nykyään kaveri on mun listalla posin puolella. Häntä voi kutsua runkopelaajaksi. Ottelumäärät ovat sitä luokkaa. Hän on myös profiilipelaaja joka syö kiekkoja tärkeillä alivoimilla.Eilen katselin hänen muutamia napakoita syöttöjä. Luulen yksinkertaisesti että Forren käsi-silmäkoordinaation lisäksi puutetta on vartalon kömpelyydessä. Jollei syöttö tai laukaisuasento ole hyvä siitä tulee ropeli ja lerppa. Sitten on näitä jotka laukoo vaikka asennosta jossa toinen jalka on bussin ulkopuolella ja toinen sisällä. Sitähän nykyjunnuille painotetaan treeneissä, laukokaa vaikka huonosta asennosta kunhan hyökkäys ja harjoitus päättyy laukaukseen. Ja tietty perään maalille. Forre on varmasti siis runkopelaaja pakistoon jonka palkkapussi tasapainottaa budjettia sallien kalliimpien pelaajien hankinnan. Forrella on myös pelisilmää ja harvoin ylipelaa tilanteen ajaakseen itsensä ulos tilanteesta. Hän lähtee myös ajoittain oikea aikaisesti hyökköyspäässä hyökkäyksen tueksi kohti maalia.ei siis pelkästään jää jurnuttamaan vahtikoiraksi siniviivalle, tää on mun paikka. Eilenkin oli yksi sellainen tilanne,mutta siitä ei tullut mitään juurikin kai hiukan Forren kömpelyyden takia.
Siikikin mainittu. Hyvä, että heitä nostetaan esille kun on aihetta. Siiki on ollut parempi. Eilen kyllä hävisi oman sinisensä pelin loppupuolella voitettavassa olevassa kiekossa mutta onneksi tilanne ei koitunut turmaksi. Siikillä on ollut parilla viime kaudella taipumus onnistua maalinteossa suht hyvällä prosentilla kun zäänssin on saanut. Ja posia vielä, pojasta tuli ylpeä Mal Davisin paidan omistaja viime Tps-Hifk pelissä. Ympyrä sulkeutui. Muistan Malin pikku pojasta lähikentällä. Oli ystävällinen meille ja kaikki sai mailoja vuoron perään. Itse höyläsin mailan letkummaksi ja jos olisi ollut nykytekniikka käytössä olisi kuvissa ollut löysästi taipuneempi maila kuin Laineella ... Just joo.

Edit:lisätty Saipa-peli.
Ps. Saa tulevaisuudessakin laukoa tuollaisia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hienosti kyllä menee. Tirronen on kuin muuri ja muutenkin peli on uomissaan vaikka telakka täynä kovia ukkoja. @septi tuossa jo totesi että huomenna Lukkoa pataan ja PW:n jatkopahvi niin voi pojat olisi nasulia lähteä pikku tauolle. Toki muutenkin mutta kyllähän nuo kruunaisi session.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Sentään ollaan niin korkealla taulukossa, että tappioputkellakin säilytään kuuden sakissa.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin päävalmentajamme Kalle Kaskinen on todennäköisesti hykertelemässä vieläkin pukukopissa tyytyväisyyttään, saihan Tepsi pari maalia tehtyä tänään.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä tässä mietin että kumpaan tämän kirjoittaisi kun sekä positiivista että negatiivista. Mutta enemmän positiivinen niin kirjoitan sen nyt sitten tähän. Eli kyllä se minusta kaikista mun jutuista huolimatta on se, että TPS on jopa toisena tällä hetkellä. Itse ajattelin että sijoitus olisi tässä vaiheessa kautta siellä ehkä 5-7 paikkeilla. Joten ihan hyvin kausi on mennyt tähän asti. Nyt tosin alkaa näyttämään siltä miltä ajattelinki pelin näyttävän ennen kauden alkua.

Eli siis sijoitus on positiivinen
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Helvetin hyvä fiilis tästä päivästä. Tänään vittu pelataan eikä pelleillä!
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Positiivisena nostona Otto Niemisen paluu peleihin parin ottelun tauon jälkeen. Hän on näitä alempien ketjujen tasonsa nostaneita pelaajia, joka vauhdillaan voi nousta melkoiseksi pelimieheksi liigassa. Toinen posi on kärkipeli tänään ja mahdollisuus tehdä ryhdinparannus vaikka jännitys on melkoinen. Mut sitähän tää penkkiurheilijan oleminen on,tunteita.Odotan illalla ryhtiliikettä joukkueelta. Ehkä he ovat jotenkin ajatuksissaan tähdänneet tähän kärppä peliin ja hoitaneet epäammattimaisesti kalpa ja sport pelit.
 

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta nyt on menoa ja meininkiä. Tällaisia pelejä pitäisi olla enemmän. Toivottavasti Tepsi jatkaa samalla aktiivisuudella parin maalin johtoasemasta huolimatta.

Edit: typo
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Positiivista että näitä klesoja alkaa palautua kokoonpanoon: Gormley, Suoranta ja Eronenkin.

Jännä nähdä miten uusi hankinta Rautiola osaa avata luukkua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös