Positiivisuusketju 2015–2016

  • 182 228
  • 930

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Erittäin hyvää peliä Helsingissä koko joukkueelta tänään. Otto Nieminen on laittanut muutaman maukkaan veivin ja muutenkin ykkösen takaa on tullut mukavasti hyökkäysapuja ja tiukkaa yritystä. Silmiinpistävästi pakit ovat ottaneet vihdoin laukausvastuuta. Kauneuspilkkuna Tallinderin vähän outo karvausnosto alivoimalla ja tasoitus omiin.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Kumen ranne!
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivottavasti kummeli pysyisi terveenä, todella mainioita otteita kaverilta.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Jengiä vituttaa kun Tepsi häviää sarjakärjelle vieraissa. Vuosi sitten oli ihan sama kenelle hävittiin.
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jengiä vituttaa kun Tepsi häviää sarjakärjelle vieraissa. Vuosi sitten oli ihan sama kenelle hävittiin.

Tämä unohtuu niin äkkiä. Koitan itse ainakin nauttia tästä tilanteesta kun joka ilta on realistista odottaa voittoa.
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä unohtuu niin äkkiä. Koitan itse ainakin nauttia tästä tilanteesta kun joka ilta on realistista odottaa voittoa.
Samaa mieltä! Mielestäni viimeisistä parista kaudesta on huima parannus ollut että meillä on edes teoriassa mahdollisuus voittaa otteluita. Viime kaudet on rimpuiltu mukana ja toivottu, että vastustaja tekee mahdollisimman vähän, jotta voidaan tuurilla tehdä yks enemmän.

Tällä kaudella ei ole vituttanut alusta loppuun kovinkaan monessa ottelussa.
 

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähätalo - Vainiola - Siiki on ollut TPS:n paras ketju tänään, ja tulihan se maalikin sieltä.

Peli muutenkin hyvän näköistä miinus kerhon maalit. Toki Myllyniemen ohittamisen pitäisi noista paikoista olla tehokkaampaa, mutta maalinteko on jo tuttu murhe,
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pikkaraisen peliin voi olla tyytyväinen ja siihen, että tehtiin 2v jatko. Loistava roolipelaaja joka harvemmin löysäilee. Harmi että taidot menee tavallaan hukkaan, koska ei sitä sentteriä löydy.

Noista lopun nousuista voi antaa pointsit. Pelasti tänään pisteen.
 

timpo09

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikkarainen ja Vähätalo jäi mieleen hyvinä asioina tästä pelistä. Vähätalo alkaa lunastamaan niitä odotuksia mitä mulla häneen on kohdistunut. Onneksi oltiin kärsivällisiä.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joulutauko tulee kreivin aikaan Palloseuralle ja ainakin minulle.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noo, vaikka jengiä on ketuttanut suunnattomasti nuo rankut (ja on kyllä muakin), niin onneksi pleijareissa (jos päästään), niin niitä ei sählätä joten ei väliä ;)
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Pikkarainen ja Vähätalo jäi mieleen hyvinä asioina tästä pelistä. Vähätalo alkaa lunastamaan niitä odotuksia mitä mulla häneen on kohdistunut. Onneksi oltiin kärsivällisiä.
Täytyy myös nostaa ylös Spina. Hankki kolmannessakin erässä Tepsille kaksi ylivoimaa omalla liikkeellään. Mutta ei jaksanut ykkösketjun papat oikein jauhaa yv:llä, vaan ratkaisut olivat huolimattomia.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Onhan tää nyt ihan juhlaa verrattuna edellis kausiin. Joulu tulossa ja ihan tasapäisesti kamppaillaan kymppipaikasta 1.6miljoonan jengien kanssa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Paras startti so far mitä tällä kaudella kotipeleissä nähty. Helvetin kovia pommeja ja vastustaja keräilee kamojaan.
Toivottavasti en jinxaa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Mitä vittua just tapahtu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös