Aleksis Veli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
SaiPa otti takkiin HPK:lta, joten TPS roikkuu omista harha-askelistaan huolimatta yllättävän tukevasti kuuden sakissa.
- Spina, hattutemppu ei ollut kaukana ja huikea spurtti tuossa voittomaalissa! Onko sitten Teemu Laineen ollut Tepsissä tuollaista luistelijaa?
Eikös Sexton ollut aika vauhdikas menijä.
...ja tämä lause kertoo promillemäärästäsi jotain! *VITSI-VITSI*Nuo nousuy kertoo joukkueen henkisestä tilasts jotain.
Samaten selkärangan niksahtaminen jossain vaiheessa - viimeistään silloin kun kotijoukkue on tehnyt muuten tasaisessa ottelussa johto-/tasoitusmaalin viimeisellä kympillä. Nyt molemmissa CHL-vierasmatseissa kotijoukkue pääsi tämän tekemään, mutta TPS:n selkäranka ei katkennut. Avausmaalien lisäksi pidän tätä toisena erittäin hyvänä enteenä.
- - -
Nämä saattavat olla pieniä asioita ja joistakin ne voivat tuntua jopa mitättömiltä. Mulle ne taas kertovat joukkueen henkisestä vahvuudesta - yhdessä tehdään pieniä asioita oikein ja lopulta ne johtavat hyvään lopputulokseen.
- - -
Vaikka mä en ole yhtäkään noista kolmesta viimeisimmästä vierasmatsista nähnyt, niin pelkästään tilastoja tuijottamalla mulle alkaa pikkuhiljaa rakentua vastaavanlainen luotto tuohon joukkueeseen. Tällä joukkueella on mahdollisuus kairata vierasvoittoja vähän hankalammistakin paikoista.
- Pikkarainen 0min jäähyjä, mitä täällä tapahtuu, loistavasti on Piku pitänyt pään kylmänä! Iso apu muutenkin jengille!