Positiivisuusketju – nyt menee hyvin!

  • 261 667
  • 1 010

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On tää hienoo. Tosin olen tainnut luvata läheisille että jos KooKoo voittaa mestaruuden niin lopetan seuraamisen kun peli on pelattu läpi. No sitä ei kuitenkaan ehkä tänä vuonna tarvi pelätä.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Nyt kun pääsisi aikakoneella ajassa taaksepäin tapaamaan teini-ikäistä John Lidgettiä... Malttia. Jaksa uskoa. Meidän hetki tulee vielä.

Olisi varmaan monet itkupotkuraivarit jäänyt tänne jatkikseenkin kirjoittamatta.

Lidgetin sanoja lainaten, teini-ikäinen angstimasiina joka on Pierre-Luc Dubois ja KK fani ei meinaa uskoa silmiänsä. Lapsi-ikäinen minä ei uskoisi että juhlisin ja jännittäisin jääkiekkomatsin voittamista näin kovaa. 5 vuotta sitä on tultu kiekkoo katottuu enkä vaihtais etenkää tälläsii hetkii mihinkään.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Lidgetin sanoja lainaten, teini-ikäinen angstimasiina joka on Pierre-Luc Dubois ja KK fani ei meinaa uskoa silmiänsä. Lapsi-ikäinen minä ei uskoisi että juhlisin ja jännittäisin jääkiekkomatsin voittamista näin kovaa. 5 vuotta sitä on tultu kiekkoo katottuu enkä vaihtais etenkää tälläsii hetkii mihinkään.

Tervetuloa palstalle! Hienoa saada tännekin nuorempaa sukupolvea mukaan. Eiköhän tämän kevään myötä saada Jatkikseenkin toivottavasti mustaoranssi invaasio.
 
17 vuotta sitten meinattiin laittaa koko seura nippuun. On ollut ylä- ja alamäkiä ja nyt pelataan sitten mitalipelejä pääsarjassa. Uskomaton tarina.

Harmi, että koronapaska on syönyt meiltä paljon viime vuosina, mutta nautitaan nyt.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistuu mieleen kun mestis-tv:stä tihrusti jotain pleijarisarjaa ja lopulta tukkaan tuli. Kiitokseksi sai vielä yli satasen laskun streameistä. Eteenpäin on menty niistä ajoista
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Muistuu mieleen kun mestis-tv:stä tihrusti jotain pleijarisarjaa ja lopulta tukkaan tuli.

Tai ne fiilikset kun suunnilleen viimeisillä rahoilla lähti jonnekin saatanan Kajaaniin kuuntelemaan Hhhhhokki hhhokki- chanttia kera nahkahanskojen ja rumpujen, kun otetaan välierämatsissa turpaan... Voi kuinka muistot tulvivatkaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Legendaarisessa Kaakon derby-ketjussa kehotettiin ns. palaamaan asiaan, kun Sumulaaksossakin on voitettu pleijarisarjoja. No nyt on. Mutta ehkä tuo asiaan palaaminen voi vielä vähän aikaa odottaa, kun meillä on pleijarit käynnissä ja saipalaisetkaan eivät ole varmaan tällä hetkellä paljon internetissä.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Tervetuloa palstalle! Hienoa saada tännekin nuorempaa sukupolvea mukaan. Eiköhän tämän kevään myötä saada Jatkikseenkin toivottavasti mustaoranssi invaasio.
Offtopic, mut oisin jostain syystä luullu että teini-ikäistä ei otettaisi niin hyvin täällä vastaan mitä luulis. Hyvä et otetaa, ja oon tosi ilahtunu asiasta. Ennakkoluulot vaan on yleistä mun ikästen keskuudessa.

e: Oishan se hienoo nähä mustaoranssinvärinen invaasio Jatkoajassa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Perkule minkä teitte. Mutta haistakeepa iso ja haiseva kakka! Oltaisiin itse haluttu tiputtaa keharikaksikon OJ & Palmu apinalauma jatkosta.

Kaikki tsempit Teille Tappara-sarjaan!
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Perkule minkä teitte. Mutta haistakeepa iso ja haiseva kakka! Oltaisiin itse haluttu tiputtaa keharikaksikon OJ & Palmu apinalauma jatkosta.

Kaikki tsempit Teille Tappara-sarjaan!

Kiitokset! Se oli pakko tehdä itse, muuten täällä oltaisiin traumatisoiduttu vuosikymmeniksi ja koettu Vietnam war flashbackeja tästä keväästä vielä kiikkustuolissakin kusiaisia vastaan pelatessa. Täytyy kyllä sanoa, että sarjassa varsinkin tappiopelien jälkeen pelkkä Jokisen ja Palmun naaman näkeminen jossain uutisessa sai veren kiehahtamaan.

Luojan kiitos tää hoidettiin. Päästään Liigassa elämään tätä uutta normaalia, jossa Mikkeli tietää paikkansa. Nyt viimeistään kaikki Mestis-aikojen haamut ja pahat henget on saatu manattua vittuun ja Kalevankangas on ihan mukava paikka.
 
Viimeksi muokattu:

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä tässä joukkueen osakeomistajana (1kpl) hyvä olo pukkaa väkisinkin päälle.

KooKoo ei ehkä joukkueena ole kovin mediaseksikäs, eivätkä pelaajat esiinny suuressa valossa. Mutta (ja tämä on tärkeintä) KooKoo on joukkue! Joukkueen tekemisessä eivät suuret valot häikäise, eikä median pimeys sokaise.

Suuret kehut päävalmentaja Olli Salolle ja koko valmennustiimille siitä, mitä olette saaneet aikaan. Tästä keväästä voi vain nauttia. Kävi lopuissa peleissä miten tahansa, niin KooKoo on ensimmäinen ns. mestisjoukkueista, joka pelaa mitaleista. Sitä tavoitetta ei voi Sport eikä Jukurit enää saavuttaa.

Nyt vain se mitali kaulaan! Värillä ei niin väliä, vaikka kirkkainta tietenkin toivon.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Kyllä tässä joukkueen osakeomistajana (1kpl) hyvä olo pukkaa väkisinkin päälle.

KooKoo ei ehkä joukkueena ole kovin mediaseksikäs, eivätkä pelaajat esiinny suuressa valossa. Mutta (ja tämä on tärkeintä) KooKoo on joukkue! Joukkueen tekemisessä eivät suuret valot häikäise, eikä median pimeys sokaise.

Suuret kehut päävalmentaja Olli Salolle ja koko valmennustiimille siitä, mitä olette saaneet aikaan. Tästä keväästä voi vain nauttia. Kävi lopuissa peleissä miten tahansa, niin KooKoo on ensimmäinen ns. mestisjoukkueista, joka pelaa mitaleista. Sitä tavoitetta ei voi Sport eikä Jukurit enää saavuttaa.

Nyt vain se mitali kaulaan! Värillä ei niin väliä, vaikka kirkkainta tietenkin toivon.

Itse pidin Toivakan ulostuloa silloin Mestiksen mestarina hölmönä, koska pelataan Liigaa eikä Mestistä. Joten vieläkin mittarin asettaminen muihin nousukkaisiin on hölmöä. Muutoin samaa mieltä.

Ja KooKoo on ollut 2000-luvulla yhtä usein välierissä kuin SaiPa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt ollaan jo kaksi voittoa yli omien haaveiden (ns. oikeiden) pudotuspelien alkamisen jälkeen. Jatkettava kai noiden anteeksipyyntöjen lähettämistä, kun Nikkilä, Strömberg ja Rautiainen otti roolia tänään.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kyllä tässä joukkueen osakeomistajana (1kpl) hyvä olo pukkaa väkisinkin päälle.

Heh, kieltämättä samat fiilikset saman yrityksen osakkaana täällä. Tappara on aina ollut luokassa "eniten vihattu joukkue" ja nyt kun omistajan roolissa näkee noiden kaatuvan, niin hymy on kyllä kohdillaan.

Kova temppu, erityisesti kun miettii miten paljon kevyemmin Tappara pääsi jatkoon.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.

Liitteet

  • FB_IMG_1649328451319.jpg
    FB_IMG_1649328451319.jpg
    61,3 KB · kertaa luettu: 143

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Kuten ketjun otsikko paljastaakin, nyt menee hyvin. Pitääkö edes kertoa miksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös