Tuomainen pelaa parastaan pitkään aikaan.
Ihmetytti, ja ihmetyttää edelleen, että mikä helvetti tuohon on mennyt - mistä tuo yhtäkkinen boosti? Ei ettäkö siitä mitään haittaa on, ei vaan oikein sovi siihen kuvaan joka mulla on kaverin pelaamisesta..
Maalivahtipeli. Tarvitseeko tätä edes perustella?
Luojalle kiitos Atte Engrenistä, olisi tullut perse kipeäksi ilman erinomaista maalivahtipeliä.
Ei ole tuo Jyväskylä ollut helppo paikka pelata, eikä sieltä pisteitä aikoihin olekaan herunut.
Olin kuulevinani Urhon lähetyksessä selostajan mainitsevan, ettei TPS ollut tehnyt liki tuhanteen vuorokauteen maaliakaan Jyväskylässä. Voiko joku vahvistaa tämän tiedon todeksi? Tänäänhän tuokin oletettu putki sitten katkesi.
Olin kuulevinani Urhon lähetyksessä selostajan mainitsevan, ettei TPS ollut tehnyt liki tuhanteen vuorokauteen maaliakaan Jyväskylässä. Voiko joku vahvistaa tämän tiedon todeksi? Tänäänhän tuokin oletettu putki sitten katkesi.
Hienoa kuulla Tuomaisenkin piristyneen. Vielä kun loppuviikosta tulee Lukko-matsit, niin luulisi kaverilla olevan pientä ekstralatausta. Kun nämä meidän jättiläislaiturit Tuomainen ja Anttila pelasivat vielä Lukossa ja Ilveksessä, tuntuivat aina olevan Tepsiä vastaan liekeissä vaikka kuinka olisivat muuten olleet varjojen mailla. Nykyään Anttila tainnut Ipaa vastaan suoriutua varsin hyvin, ja pe-la voisi Tuomainen heittää parit voittomaalit.
No niin, osa 1/2 suoritettu!... ja pe-la voisi Tuomainen heittää parit voittomaalit.
Positiivista: edes TPS:n toimistolla ei voida olla niin tampioita, etteikö Peksi lähtisi nyt. So long, Virta!
Se ettei ihan oikeesti vituta enään niin paljon. Kyllä kai tähänkin tottuu vai tottuuko ?
Kaikkeen paskaan tottuu kun sitä tarpeeksi kauan yrittää sietää ja vitutuskin samalla laskee. Toki kannattamamme seuran fanina ei pitäisi olla tilanteessa, jossa tällaisia viestejä kirjoitellaan, mutta tämä olikin positiivisuusketju...