Mainos

Posilaari

• 920 133
  • 4 715

Katiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
3p voitto sarjajumboa vastaan. Nämä on kyllä aina ollut vaikeita ja niin oli nyttenkin, siellä on Kiiskinen pitäny varmaan puheen kopissa että perkele nyt ryhdistäytykää ja otetaan ne kolme pistettä tänään. Perjantaina jatketaan Stadissa aina helpolla Hifkillä, voittoisat illanjakot jälleen toverit ja öitä!

ps. Onnittelut Mykrälle! Ensimmäinen liiga ottelu ja maali

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jokohan ens viikolla Rissasen päähän sovitetaan Kultaista Kypärää?

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Sieltähän se Susiklubin vanhin susi silti vielä nousi, ja veti homman loppuun asti. Kun ikä on kuulemma jo 62, niin tuossa iässä vissiin joutuu vetäsemään väliin vähän happea 60 minuutin jälkeen että voi kiusata nuorempia vastustajia loppuun asti. Kun tässä itse miettii miten voimansa jakaisi itse peleissä yli 60-vuotiaana ja monessako pelissä pystyy vetämään niinkun 20-vuotias, niin onhan siinä pikkasen suunnittelua eikä niin kamala ihme jos ukko hikoaa ja vähäsen henkee vetää hetkisen sen 60 tehokkaan minuutin jälkeen : D

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Vähän yllätyin kun katsoin sarjataulukkoo ja ollaan vielä noin lähellä top4 taistelua, nyt sellainen 6 ottelun voittoputki. Saa toteuttaa!

Kalikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Positiivista on, että Anssi Laineen treidit osuu edes silloin kun puhutaan pelaajista, joiden pelejä hän ei ole voinut itse seurata.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Saako tähän jostain supertykkäyksen?
On kyllä niin mennyt maku tuohon Karjalaiseen, että ei oikein jaksa edes harmittaa tämä kyntäminen. Onneksi tosiaan tämä kohta on ohi ja päästään tuosta Pohjois-Pohjanmaan suolapatsaasta eroon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy