Posilaari

  • 798 471
  • 4 043
Suosikkijoukkue
KalPa
Siitä tuli sitten taas yhtä vaikea vierailu Vaasaan kuin yleensä. Ihan sama mikä nippu Sportilla on jalkeilla, niin vaikeaa vaan on. Mutta tärkein kuitenkin tarttui mukaan eli kolme pistettä. Kuuden pisteen vieraspeli -viikonloppuun voi olla tyytyväinen.
 

Kumikana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo
Onneksi kukaan ei muista miten ne kolme pistettä tuli kun lasketaan pisteitä pudotuspelejä varten. Aivan hirveä pelihän tuo eilinen Sport matsi oli, mutta toivottavasti sitten puolivälierissä Tapparaa vastaan jengi vetää paremmin. Hymiö tähän, ei kai nyt kukaan enää halua Tapparaa vastaan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Nyt näyttää hyvältä. Kärpät häviöllä 0-3 ja HIFK 0-2.
 

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Mikäköhän Marjamäellä syynä illan heikkoon tulokseen? Onkohan Oulussa ollut kenties liian kylmä sää vai painaakohan viikko sitten tehty Turun vieraspelireissu vielä jaloissa? Ennen illan ottelua Lauria oli ainakin suuresti harmittanut kun samoista sijoista pelaavat joukkueet saavat pelata loppukaudella SaiPaa ja Sporttia, mikä on Kärppien näkökulmasta epäreilua.

Uskomaton ulisija. Toivottavasti Kale kylvettää viikonloppuna Kärppiä kunnolla.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Tällä hetkellä tepsukoilla aika hikiset lukemat saipan kanssa. Kalpalta Loistavaa peliä, kunhan jatkuu myös huomisen puolelle.
 

Juzz1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
En ainakaan itse uskonut että kalpa lopuista kahdeksasta pelistä kaikista voiton kairaa. Yksi pistekin oli tärkeä tästä. Huomenna kärpät nurin 3p arvoisesti. Tappara onneksi nousee kokoajan niin todennäköisesti se väistetään ensimäisellä kierroksella.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
En ainakaan itse uskonut että kalpa lopuista kahdeksasta pelistä kaikista voiton kairaa. Yksi pistekin oli tärkeä tästä. Huomenna kärpät nurin 3p arvoisesti. Tappara onneksi nousee kokoajan niin todennäköisesti se väistetään ensimäisellä kierroksella.

Ainakin minä budjetoin neljää pistettä tälle viikonlopulle ja sekin on toki ihan mahdollista.

Huomenna sitten tulee se 3 maalin voitto.

samalla tavalla kuin Oulun tuplassa syksyllä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Tämän päivän peliin voitte laittaa lapulle KalPan voittoa. Huomenna pääsen matsiin pitkästä aikaa. En jaksa edes muistaa milloin viimeksi olen todistanut Kalen kotitappiota.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään taitaa monttu täyttyä ihan kunnolla. Parikymmenttä istumapaikkaa enää jäljellä. Toivotaan, että tulisi hieman ehjempi esitys kuin eilen. Koko kuusikymppinen pitäisi kuitenkin pelata, jos Kärppien tasoisen joukkueen mielii voittaa.
 

Dicehero

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK ja Philadelphia Flyers
Tämän päivän peliin voitte laittaa lapulle KalPan voittoa. Huomenna pääsen matsiin pitkästä aikaa. En jaksa edes muistaa milloin viimeksi olen todistanut Kalen kotitappiota.
Itse lähden tänään varmuuden vuoksi leffaan, joten en ole katsomassa. Telkkarista ja hallilla olen tällä kaudella ehtinyt nähdä vain tappioita. Tämäkin fakta tukee Kalen voittoa tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös