Posilaari

  • 798 509
  • 4 043

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

Adam89

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Päiväunilla näin kaunista unta joulun kunniaksi että Cotton breikkaa ensi kaudella Liigaan parhaana suunnilleen pakkina sitten Erik Karlssonin ja Hartikainen palaa KalPaan. Silloin kyllä olisi mahdollisuudet panostamalla oikeaikaisesti muutenkin vaikka mihin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Härski pilkkii ensi talven Kallavedellä, niin se on kyllä lottovoitto. Ehkä Härskillä on halu pelata vielä Kisun kanssa yksi kausi yhdessä, ja Kisu tuskin enää montaa kautta pelaa. Saattaa hyvinkin vaikuttaa Härskin paluuaikeisiin.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Jos toimisto lukee tätä palstaa: mikäli on pieninkin mahdollisuus Härskin paluulle KalPaan. Laittakaa vaikka joku keräyskampanja pystyyn. Minä laitan vaikka tonnin siihen. Iso joukko muitakin on taatusti valmiita laittamaan jonkun summan siihen.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Härski pilkkii ensi talven Kallavedellä, niin se on kyllä lottovoitto. Ehkä Härskillä on halu pelata vielä Kisun kanssa yksi kausi yhdessä, ja Kisu tuskin enää montaa kautta pelaa. Saattaa hyvinkin vaikuttaa Härskin paluuaikeisiin.
Tätä samaa mietin, molemmat kuitenkin Kuopion poikia niin varmasti on saattanut jonkunlaisia keskusteluja käydä keskenään mahdollisesta yhdessä pelaamisesta :D
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen kyllä mielelläni väärässä kuten yleensä olen, mutta Härskin paluu kaudelle 23-24 KalPaan lienee aikamoinen "pipe dream". Toki jos ukko haluaa itse tulla Kuopioon ja jättää rahakkaammat sopparit pois pöydältä niin sitten KalPa on se suunta. Millään rahalla ei Härskiä Kuopioon tuoda. Sitten kun Härski palaa takaisin kotikonnuille niin palkka ei enää merkkaa mitään. Sitten pelataan rakkaudesta lajiin ja seuraan.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Dj soitteli faithlessin insomniaa ja savolaisilla miehillä bongattu tonttulakkeja. Toivottavasti illan mittaan kerääntyy lisää positiivista
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös