Posilaari

  • 798 194
  • 4 043

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tällä hetkellä ihan mukavaa.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ylivoima. Räsänen. Kantnerin maali. Könönen. Jatkola jälleen vakuuttava.

Tykkään kyllä todella paljon joukkueen meiningistä tällä hetkellä. Ylipäätään kausi on jo tähän mennessä tarjonnut kaikenlaisia vaiheita ja tunteita laidasta laitaan. Sitä mä kaipaan KalPalta.
 

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Ylivoima. Räsänen. Kantnerin maali. Könönen. Jatkola jälleen vakuuttava.

Tykkään kyllä todella paljon joukkueen meiningistä tällä hetkellä. Ylipäätään kausi on jo tähän mennessä tarjonnut kaikenlaisia vaiheita ja tunteita laidasta laitaan. Sitä mä kaipaan KalPalta.
Tuohon lisäyksenä vielä Karlsson. Ihan huikeeta av peliä tänään ottaen huomioon että iso osa pelistä istuttiin tänään boksissa.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Pelataan tällä hetkellä hyvää lätkää. Joukkue on parantanut monellakin osa-alueella. Av: pelissä ei anneta enään ilmaista tilaa, pelkkien syöttölinjojen katkominen hyvin harvoin toimii yksistään. Yv: on myös parantunut, ylimääräiset siirtelyt on jääneet vähemmälle ja kädet ei ole nyt jäätyneet. Puolustus on petrannut, vieläkin tosin töitä on. Tuntuu, että kaikilla ei oikein kulma / maalineduspelissä forssi riitä. Tänä viikonloppuna Simontaival oli köykäisenä kaverina vähän ongelmissa mutta kokonaistilanteessa m.eduspelikin on paremmalla tolalla. Hyökkäyspäässä otetut jäähyt + muut hölmöt / turhat jäähyt kun valmennus saa minimiin niin hyvä.
Viisikkopeli näyttää yllättävänkin hyvältä. Kiekot tulee lapaan ja pelaajat ovat samalla kartalla.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Riekkisellä kahden Jukuripelin saldo +6. Näistä +5 perjantain pelissä. Ei paskempi suoritus.

Sen, joka on vastuussa siitä, että Riekkinen siirtyy Poriin, sietäisi saada kenkää. Aina on ihailtu.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sen, joka on vastuussa siitä, että Riekkinen siirtyy Poriin, sietäisi saada kenkää. Aina on ihailtu.
Ei Riekkinen ole ihan niin huono ollut milloinkaan mitä tällä foorumilla on kirjoitettu. Välillä on mennyt heikommin, mutta nyt on kyllä pidempään ollut hyvä. Selvä menetys, jos Poriin siirtyy. Toivottavasti tulee nopeasti takaisin.
 

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei Riekkinen ole ihan niin huono ollut milloinkaan mitä tällä foorumilla on kirjoitettu. Välillä on mennyt heikommin, mutta nyt on kyllä pidempään ollut hyvä. Selvä menetys, jos Poriin siirtyy. Toivottavasti tulee nopeasti takaisin.
Näinhän se on, Riekkistä on aika kohtuuttomasti riepoteltu, vaikka minudta pääosin hoitanut peruspakin roolinsa ihan ok:sti. Toisinaan joku pelaaja tai valmentaja rupeaa ärsyttämään palstalaista, sitten kun usealla samoja kokemuksia, niin sylkykupin rooli on valmis. Usein tällä ei ole paljoa tekemistä totuuden kanssa. Itsellä oli Görtzistä valtavat odotukset ja kun ne eivät toteutuneet, niin rupes ukko vituttamaan kohtuuttomasti. Nyt onneks päässyt jo eroon siitä fiiliksestä:)
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Näinhän se on, Riekkistä on aika kohtuuttomasti riepoteltu, vaikka minudta pääosin hoitanut peruspakin roolinsa ihan ok:sti. Toisinaan joku pelaaja tai valmentaja rupeaa ärsyttämään palstalaista, sitten kun usealla samoja kokemuksia, niin sylkykupin rooli on valmis. Usein tällä ei ole paljoa tekemistä totuuden kanssa. Itsellä oli Görtzistä valtavat odotukset ja kun ne eivät toteutuneet, niin rupes ukko vituttamaan kohtuuttomasti. Nyt onneks päässyt jo eroon siitä fiiliksestä:)
Itse olen kyllä kokoajan syttynyt Görtzille ja nähnyt potentiaalin ja taidon. Alkukausi johtuikin lähinnä loukista ennen kautta joka vei aikansa sopeutua joukkueeseen
 

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Itse olen kyllä kokoajan syttynyt Görtzille ja nähnyt potentiaalin ja taidon. Alkukausi johtuikin lähinnä loukista ennen kautta joka vei aikansa sopeutua joukkueeseen
Samaa mieltä. Görtzin alkukaudesta saatu kylkivamma ollut sen verran paha, että vaivaa pelaamista ilmeisesti edelleenkin. Laineen haastattelusta oli rivien välistä tulkittavissa, että leikkauspöytä kutsuisi kauden jälkeen. Pakko hattua nostaa, että pelaa vammastaan huolimatta ja illasta toiseen jättää kaikkensa kaukaloon. Laine sanoi myös, että Görtzillä ollut tosi iso vaikutus Rissasen pelaamiseen ja nykyvireeseen. Tiedä vaikka Görtz ollut yksi isoista tekijöistä minkä vuoksi Rissanen jatkaa täällä myös ensi kaudella.
 

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen kyllä kokoajan syttynyt Görtzille ja nähnyt potentiaalin ja taidon. Alkukausi johtuikin lähinnä loukista ennen kautta joka vei aikansa sopeutua joukkueeseen
Hieno juttu, jos olet! Ymmärsin, että kaveri on monsterivedolla varustettu snaipperi, joka laukoo paikasta kun paikasta kiekon maaliin. Tätä en ole nähnyt tippaakaan, muilla osa-alueilla mies on pelannut hyvin. Toivottavasti pääsee tervehtymään täysin ja saa ehjän loppukauden ja tulevaisuuden kiekkoilijana.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Posilaariin menee, että läpsyttelykenraalin jälkeen päästään kairaamaan Jypin poikia viikonloppuna, vieläpä kahteen kertaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös