No ei kyllä ollut lähellekään samanlainen paine missään vaiheessa verrattuna eiliseen. Tosin oli kyllä aivan erilainen tuomarilinjakin tänään, koska välillä olin aivan varma että nyt nousee lapanen.Ei yhtään jäähyä tänään! Se jos mikä on posilaarin kamaa.
Uusi Liigan linjaus estämis- ja kiinnipitämisjäähyjen suhteen toimii niin hyvin, ettei niitä ole enää ollenkaan!No ei kyllä ollut lähellekään samanlainen paine missään vaiheessa verrattuna eiliseen. Tosin oli kyllä aivan erilainen tuomarilinjakin tänään, koska välillä olin aivan varma että nyt nousee lapanen.
Moni täällä jo maininnut, mutta Kanakin peli on kyllä kauden edetessä parantunut ja varmentunut todella paljon. Loistava pelisilmä hyökkäyspäähän ja terrieri omassa päässä. Tänäänkin sai paljon vastuuta.
Samaan hengenvetoon Konsta Kapasen kauden avausmaali lämmitti suuresti.
Oisko kauden paras peli jopa!
Vaatimattomasti 21 ottelun jälkeen Lappalais-Lassella tosiaan +22 kasassa.Lappalainen ujot +4 tehotilastoon tänään lisää.
Jos kannattaa jotain joukkuetta, niin ajassa oleva kritiikki on aivan asiallista. Taustapeilin ei kannata katsoa. Elä tunteella ja siinä hetkessä. Se on parasta kannattamista.Kättä pystyyn virheen merkiksi että heitin Lappalaista bussin alle alkukaudesta, mutta on tosiaan ollut todella hyvä ja joukkueen parhaimpia pakkeja. Hyvä Lasse ja hieno tason nosto viime kaudesta.
Eipä itseä harmittaisi jos Tsekkikaksikko kiekkoilisi myös ensi kaudella Kuopiossa.Kanak vaan parantaa ja parantaa illasta toiseen. Jatkolappua vaan käteen mun puolesta, illasta toiseen kiekkovarmaa tekemistä ja loistavia avaussyöttöjä!
Ai että. Kyllä tämä lupaa hyvää kauden jatkoon, jos taso vaan pysyy. Miettinen ja Räsänen lisäksi vielä varamiehistössä ja hekin pelasivat tällä viikolla jo ihan mukiinmenevästi. Hienoa, että on leveyttä. Lisäksi ilouutinen on tietenkin se, mitä jo toisessa ketjussa hehkutettiinkin, eli Kisu on saanut kantositeen pois ja paluu siis on oletettavasti aikataulussa. Eihän tästä voi kuin nauttia. Kapanenkin osoittanut olevansa huippukaveri liigaan nyt ja tulevaisuudessa, hyvää kilpailua pelipaikoista myös tuossa mielessä.Olipa ilo olla kolmannen kerran paikan päällä tällä kaudella. Mustalta Verkostolta ja Veljmiehiltä hyvää kannustusta läpi pelin ja istumapaikatkin alkaa antaa jo mukavaa tukea joukkueelle. Hieno tunnelma ottelussa ja kivasti siellä oli ainakin Komarov, Lehterä ja Melart vuorotellen yleisön "suosikkina". Eiköhän tässä kiristetä hiljalleen vaan ruuvia ja huudeta jatkossakin. Kiitokset tähän väliin tämän päiväisille kanssahuutajille omasta puolesta.
Pelillisesti voi sanoa, että sieltähän se tuli. Ehjä 60 minuuttinen ja kauden paras suoritus tähän kohtaan. Mäenpää on nyt herännyt, Kapanen on tehnyt kauden ensimmäisen kihauksensa, Klemetti on liekeissä, Lappalainen +4, Larsenin pelaaminen näytti juuri niin hyvältä kuin odottaa saattaa. Ei ensimmäistäkään alisuorittajaa. Koko joukkueen voitto.
Itse olen Kanalle antanut aikaa sopeutua suomalaiseen kiekkoiluun rauhassa. Alusta alken on ollut havaittavissa, että kyllä tällä ukolla on lajitaidot olemassa. Kuten Karjalainenkin hänestä totesi kauden alussa, niin tottunut koko elämänsä pelaamaan jääkiekkoa hitailla lähdöillä sekä roiskaisemaan pelivälineen äkkiä pois omasta lavasta. Ymmärrettävästi ottaa aikansa päästäkseen kiinni KalPan pelitapaan ja hienosti on alkanut odottaminen kantaa hiljalleen hedelmää.Kanak vaan parantaa ja parantaa illasta toiseen. Jatkolappua vaan käteen mun puolesta, illasta toiseen kiekkovarmaa tekemistä ja loistavia avaussyöttöjä!
Saakelin nasakka oli myös tuo Kanakin syöttö tuohon Allun läpiajoon ja 5-2 maaliinKanak vaan parantaa ja parantaa illasta toiseen. Jatkolappua vaan käteen mun puolesta, illasta toiseen kiekkovarmaa tekemistä ja loistavia avaussyöttöjä!