Posiketju 2022–2023 – 100 vuotta pelkkää posia!

  • 160 930
  • 1 173

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Mä oon tässä pikkuhiljaa alkanut toivoa sitä jatkolappua Kossulle. Eilen joo vähän turhautui ja oli tuhlaajapoika, mutta on se maalipaikoille pääsyjen määrä silti pirun positiivinen asia. Maalintekijätyyppi ja niitä ei koskaan joukkueessa liikaa ole.. Eiköhän tänään taas raapaista yksi limppu verkon perukoille Kossun toimesta.
Samaa mieltä. Kossulla on mainio rannari ja selkeästi maalintekijän vaistot, ei joukkueessa niitä liikaa voi olla. Toisella kaudella liiga on jo tutumpi. Kyllä mä Iloliemenkin pitäisin vaikka välillä flegu onkin, on kumminkin rightin sentteri ja hyvä aloittaja. Näitä senttereitä ei liikaa markkinoilla ole, se on nähty. Toki jos KooKoo nappaa niin sitten ei mahda mitään, mikäli huhu pitää paikkansa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On hieno tunne-elämys, kun tulee voitto tiukasta ottelusta. Suu ollut messingillä eilisestä saakka. Pienestä se on kiinni. Jatkoaika/rankkutappiolla vituttais edelleen mielettömästi. Hyvin tuo peli kehittyy koko ajan, kuten viime kaudellakin. Tosiaan liikehdintää saattaa olla in/out siirtorajaan mennessä ja ensi kauden ukkoja sainataan jos se on mahdollista(tilanne nykyisessä joukkueessa jne.)

Pajuniemen tilanne on mielenkiintoinen. Pajulla on iso TPS-sydän ja haluaisi oikeasti voittaa Tepsissä. Toisessa vaakakupissa painaa luonnollisesti raha, jota muualta saa enemmän. Itse en jaksa uskoa paluuseen, mutta olisin hiton onnellinen jos Lauri ja b-pisteen ruoska tekisi paluun!
 
Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Eilisestä ei sen pahempaa krapulaa ja pian Alkon kautta kohti Tuomiokirkkoa, josta mustavalkoiset bussilastit kohti Nokia Arenaa. Ei kai sitä lauantaita juuri paremmin voisi viettää!

Nähään siellä!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Tampere Ohoi, tulossa ollaan! Puitteet iltaan kunnossa kyllä kaikin puolin, vastus on jäätävän kova, mutta TPS on Ahokkaan aikana kyllä usein parhaimmillaan kun pelataan niitä kaikkein kovimpia pelejä. Toivottavasti tänään myös, ettei joudu pelkästään suruun litkimään iloliemiä tänään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Juraj diggaa!
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-01-14-17-17-43-602_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_2023-01-14-17-17-43-602_com.instagram.android.jpg
    724 KB · kertaa luettu: 139

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Alkaa olla jo hetki aikaa, kun vastustaja on tehnyt avausmaalin. Alkaa olla itseasiassa ihan hyvä tovi siitäkin, että ei oltaisi tehty ensimmäistä 2-3 maalia.

Tämänjälkeiset tapahtumat taas näissä peleissä kuuluu toiseen ketjuun, mutta kuitenkin, ekat erät on aika kovasti meidän juttu!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
OK viikko, joka jäi pistettä vaille hyvästä ja kahta loistavasta. Tänään oli asiallinen esitys joukkueelta ja weltklassea kannattajilta. Eteenpäin!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ollaan viimeisiin seitsemään matsiin oltu ottelussa tappiolla yhteensä 5min 25s.
On kyllä käsittämätön tilasto. Tuolla pitäisi olla saalistettu aivan eri määrä pisteitä mitä ollaan. Jotain voisi tohon johtoasemapelaamiseen miettiä... mutta positiivinen luku tottakai ja kertoo varsinkin ottelun alkupuolesta, että silloin ollaan erinomaisia.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli hieno vierasreissu ”Mutkassa”!
Mä oon vaan jo niin vanha, että kun koitin hyppiä mukana ilmaan, niin ei ne jalat vaan hitto soikoon irtoa enää lattiapinnasta. Mä olin se, ku toiminta näytti sellaselta surulliselta nylpyttämiseltä. Onneksi siinä oli kaide välissä seuraavaan riviin.
Äänikin jäi Mouhijärvelle! Siittä pisteet.
Hyvä jengi!
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Hieno reissu Tampereelle ja Nokia Areenalle. Mahtava fiilis oli hallissa Tepsin kannattajana ja ylpeänä katsottiin Tepsin päätyä jossa oli mahtava meno. Meillä oli 4 äijän porukka ja päästiin jopa C-more lähetyksen kuviinkin.

Kai Nurminen ja Timo Nummelin nähtiin business-klubilla, mikä oli kiva yllätys. Kaikenkaikkiaan hieno ilta, vaikka isäntänä toimikin Tapparaa kannattava yhteistyökumppani. Aika tumuissa oltiin, mutta muistaakseni TPS pelasi hyvää lätkää ja kyllä tuossa eilisessä pelissä oli playoff-lätkän tuntua.
CAMA TPS!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös