Onneksi Kossu tulee tunnetusti aiempaa kiimaisempana takaisin!Kossu on huimassa vireessä.. Nyt vaan jännätään, että pukkaako sieltä kakkua.
"No ensinäki totaa... totaa.. ja sitten totaa totaa ja vielä totaa totaa ja loppuun todettava tuomareista totaa totaa"Anttila, KosmaScott, Willie Munkki. Lisäksi posit OJ:n, hmmm, uskoisin todennäköisestä räksyttämisestä pressissä.
TPS:llä on Liigan paras ylivoima tällä hetkellä. Viimeisen 10 ottelun yv% 33,33.
”TPS:n toisen maalin tekijälle kaksi kiloa Costa Rica kahvia, lahjoittajana K-Market Kaarina Center, Kaarina.”Saiko toisen maalin tekijä vielä tsufet tms. jostain vai muistanko väärin?
Ei myöskään muistu mieleen firmaa, joka pitkän kiekon tullessa varmisti, että mainosbudjetti ei kuitenkaan mene pitkäksi.
Eikös Seura tästä jo eilen ilmoittanut että 6000 rikki?Luultavasti 6000 rikki katsomokartan mukaan.
Se oli malliesimerkki siitä paljon puhutusta tahtomaalista! Samaa mieltä että ei mikään kaunein maali mutta silti niin helvetin hieno!Hieno loppu ja hyvä, että runsaslukuinen yleisö sai rehdin voiton.
Korpikosken maali oli kyllä hienoin mitä olen pitkään aikaan nähnyt Tepsin tekevän.
Ja mikä mukavinta, Ilomäkikin on taas pelipäällä. Jakelee hyökkäysalueella aika maukkaita passeja ja haastaa usein.Kosmachuk on muuten kolme pinnaa perässä Ilomäkeä sisäisessä pistepörssissä - Kosmachuk on pelannut 13 ottelua vähemmän.
Mä oon tässä pikkuhiljaa alkanut toivoa sitä jatkolappua Kossulle. Eilen joo vähän turhautui ja oli tuhlaajapoika, mutta on se maalipaikoille pääsyjen määrä silti pirun positiivinen asia. Maalintekijätyyppi ja niitä ei koskaan joukkueessa liikaa ole.. Eiköhän tänään taas raapaista yksi limppu verkon perukoille Kossun toimesta.Kosmachuk on muuten kolme pinnaa perässä Ilomäkeä sisäisessä pistepörssissä - Kosmachuk on pelannut 13 ottelua vähemmän.