Posiketju 2022–2023 – 100 vuotta pelkkää posia!

  • 160 537
  • 1 173

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Vili Munkki! Palkinnot maalien muodossa ehdottoman ansaittuja. Kossu on huimassa vireessä.. Nyt vaan jännätään, että pukkaako sieltä kakkua. Ilomäki oli tänään pirteä ja normaalia työteliäämpi. Loppuun vielä posit Kivihalmeelle, joka alkaa näyttää taas siltä alkukauden tekijältä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
+ Kosmachuk
+ Anttila
+ Munkki
+ MDC

- Pieni pelko sulamisesta 3-1 maalin jälkeen

Hieno voitto, varmasti myös todella tärkeä sellainen henkisesti. Joukkuekin muistaa nyt taas että aina ei hävitä 3-0 johtoasemasta. Kosmachuk on osoittautumassa ihan saatanan hyväksi hankinnaksi, vaikka alkuun jäistä olikin...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:llä on Liigan paras ylivoima tällä hetkellä. Viimeisen 10 ottelun yv% 33,33.

Johtuu todistetusti siitä että Moisanen on varastanut Kalton fläpin!

Näiden kahden välillä käydään suomalaisista kodeista tuttu lauantai-illan keskustelu:

-annaksää....
-en.
-anna ny....
-en!
-no ihan hetkeksi ees hei..
-usko jo nyt saatana, et saa!
-no mä hoidan sit ite oman..
-senkus, mutta et kyllä tee mitään niin et pojat näkee, ne ei kestä sitä. Mee johonkin lukkojen taakse.
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
Saiko toisen maalin tekijä vielä tsufet tms. jostain vai muistanko väärin?

Ei myöskään muistu mieleen firmaa, joka pitkän kiekon tullessa varmisti, että mainosbudjetti ei kuitenkaan mene pitkäksi.
”TPS:n toisen maalin tekijälle kaksi kiloa Costa Rica kahvia, lahjoittajana K-Market Kaarina Center, Kaarina.”

Dallas-farkut tuli myöhemmin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hieno loppu ja hyvä, että runsaslukuinen yleisö sai rehdin voiton.

Korpikosken maali oli kyllä hienoin mitä olen pitkään aikaan nähnyt Tepsin tekevän.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieno loppu ja hyvä, että runsaslukuinen yleisö sai rehdin voiton.

Korpikosken maali oli kyllä hienoin mitä olen pitkään aikaan nähnyt Tepsin tekevän.
Se oli malliesimerkki siitä paljon puhutusta tahtomaalista! Samaa mieltä että ei mikään kaunein maali mutta silti niin helvetin hieno!
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Positiivista se, että joukkueen jänne kestää nämä johtoasemien hukkaamiset. Ei tässä hirveästi tarvitse mennä ajassa taaksepäin, kun oli sellaisia nippuja mitkä eivät olisi todellakaan kestäneet noita pupelluksia. Isoin ero lienee noissa johtavissa ja kokeneissa pelaajissa jotka silloin olivat lähinnä niitä rahastavia koukkupolvia.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kosmachuk on muuten kolme pinnaa perässä Ilomäkeä sisäisessä pistepörssissä - Kosmachuk on pelannut 13 ottelua vähemmän.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kosmachuk on muuten kolme pinnaa perässä Ilomäkeä sisäisessä pistepörssissä - Kosmachuk on pelannut 13 ottelua vähemmän.
Ja mikä mukavinta, Ilomäkikin on taas pelipäällä. Jakelee hyökkäysalueella aika maukkaita passeja ja haastaa usein.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Kosmachuk on muuten kolme pinnaa perässä Ilomäkeä sisäisessä pistepörssissä - Kosmachuk on pelannut 13 ottelua vähemmän.
Mä oon tässä pikkuhiljaa alkanut toivoa sitä jatkolappua Kossulle. Eilen joo vähän turhautui ja oli tuhlaajapoika, mutta on se maalipaikoille pääsyjen määrä silti pirun positiivinen asia. Maalintekijätyyppi ja niitä ei koskaan joukkueessa liikaa ole.. Eiköhän tänään taas raapaista yksi limppu verkon perukoille Kossun toimesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös