Posiketju 2022–2023 – 100 vuotta pelkkää posia!

  • 160 747
  • 1 173

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Tämä on iso ilta ja on kunnia olla siinä mukana. Itse olen seuran värit tunnustanut omakseni noin 24v, jolloin kiekon seuraaminen alkoi. Se on vain pieni osa tästä upeasta sadan vuoden historiasta. Tämä ilta mennään värejä tunnustaen yhdessä! Nautitaan illasta ja jätetään keskinäinen nahistelu vähemmälle vaikka sitten ensi viikon peleihin. Tunteet on pinnassa.. Kerrassaan upea päivä tänään.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Vaikka joukkue on tällähetkellä täysin tuuliajolla, niin meillä on Liigan kuumin maalivahti. Lassi Lehtinen. Luojan kiitos!
Joo Lassi Lehtinen haluaa selkeästi tulevaisuudessa massimieheksi. Mies paikallaan tänään ja eilinen ohipeli kuitattu komeasti pois. Loistava startti kauteen Lassilta ja hyvä niin.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kyllä! En muista ikinä nähneeni Jortikkaa herkistyneenä. Kertoo jotain, että kuinka rakas seura on.
Ikää tulee niin alkaa näkemään asiat toiselta kantilta. Kyllä siinä varmasti herkistyy kun muistelee noita aikoja. Jortsu on nykyisin melko nöyrä kaveri mitä olen juttuja kuunnellut.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tammela pisti tänään silmään positiivisessa mielessä. Lehtinen oli myös erinomainen.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Kun posiketjussa ollaan, niin huhhuh.

Ehkä viisi edellistä visiittiäni Turkuun on päättynyt tappioon. Siitä ensimmäinen posi. Tuntuu kotimatka Helsinkiin vähän lyhyemmältä.

Toiseksi, olihan upeat seremoniat. Upeita oli nämä "minun TPS" puheet. Pysähdyttävintä oli varmasti Jortikan haastattelu. Meni roska silmään isosti.

Kolmanneksi, vittu minkä taistelun jälkeen selvisin viimeiseen junaan hallilta. Matsibussi/juoksu/taksi ja minuutti ennen lähtöä junan kyydissä. Olen aivan hiestä märkä juoksemisen jälkeen ja haisen aivan paskalle, varmasti toiseen vaunuun saakka ylettää oma läsnäoloni. Sitä se kiekko teettää.

Oli mahtava päivä. Olen todella ylpeä kannattamastani seurasta.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Voi veljet mikä ilta! Ihan sanoinkuvaattoman hieno päivä, kaikki vaan mennyt nappiin alusta loppuun. Tyylikäs tapahtuma ja mahtava lopetus. Peli kaikesta huolimatta oli myös viihdyttävää, vaikka ei varmasti kummankaan valmentajan mieleen. Satunnaiskatsojan uskon kuitenkin tänään viihtyneen hyvin ja markkinointi onnistunut.

Itsellä kyyneliä valui läpi tapahtuman ja Tammelan maalin jälkeen huusin niin lujaa, että hetkeen en ole karjaissut. Siitä vierestä tuttuja ja tuntemattomia syleilyyn kuin keväällä konsanaan. Oli tuo mahtava hetki.

Nyt saunaan ja olutta!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Täytyy antaa posia myös Intoselle tilanteesta, jossa Lööf ajeli Pyyhtiää. Ineltä välitön reagointi, joka oli juuri riittävän kova; annetaan muikkari että noin meitä ei kohdella, mutta samalla ei kusta jengin muroihin ottamalla boksia ja tuleva yv menetetään. Yv taasen ei ole tämän ketjun kamaa, joten ei siitä enempää.

Mutta nää on tärkeitä juttuja joukkuehengen kannalta, näytetään että kaverista pidetään huolta. Hyvä pelisilmä myös tuomareilla ettei siitä tullut boksia, oikeutetustikin.

Lisäksi pakko nostaa Haapanen. Vaikka tuo mies on etenkin yhden kirjoittajan vihalistalla, niin on armottoman kova tekemään töitä illasta toiseen. Toivon että jatkaa uraansa meillä vielä pitkään. Tänään ihan normaali työntäyteinen ilta, mutta lämmitti kun Tuokko nosti miehen tähdistöön. Marcolla pelimiehenä on silmää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Lisäksi pakko nostaa Haapanen. Vaikka tuo mies on etenkin yhden kirjoittajan vihalistalla, niin on armottoman kova tekemään töitä illasta toiseen. Toivon että jatkaa uraansa meillä vielä pitkään. Tänään ihan normaali työntäyteinen ilta, mutta lämmitti kun Tuokko nosti miehen tähdistöön. Marcolla pelimiehenä on silmää.

Oletan, että tarkoitat tällä minua! Eikö;)

Ei. Haapanen ei ole vihalistalla. En vain aina koe, että kaikki hehkutus normaaleistakin asioista on sen arvoisia mitä täällä on. Minun Tepsissäni mahtuu neloskenttään ja alivoimaan, koska on siellä Jasun kanssa erittäin hyvä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Oikeastaan mitään hajua ei ole siitä miten peli meni, mutta voitto tuli ja huusin niin vitusti. Ihan parasta menoa eilen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset CMorelle, että näkee juhlallisuudet näin jälkikäteenkin.

On saatu huikea sakki halliin ja komeat juhlat!

Kiitos TPS!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös