Mä nostan heittämällä ohi. Toinen on meidän ykkösmolari, toinen pelaa Putlerin propagandasarjassa.Reilun kymmenen runkosarjapelin jälkeen nostan miehen kylmänviileästi Andy Karejevin kanssa samaan riviin rinta rinnan, todella upeaa duunia
Ei lähelläkään nollapelien tilastokärkeä = toisena
Eipä silti - ei täällä olla muutenkaan menestytty viime kausina, kun toiseksi ollaan jääty.
Eikös tän pitänyt olla posiketjuLähinnä tarkoitin tuota nollapelien määrää. Lassilla kolme ja Zagilla viisi. Sen takia ”ei lähelläkään”.
Mutta ei siinä. Tehkää tästäkin valitusvirsi.
Ylikylän lempinimiä, jatkoon.Lassi "Lasse" Lehtinen.
Spine laitettu istumaan osa 238.Eikös tän pitänyt olla posiketju
Spine laitettu istumaan osa 238.
Eiköhän siinä ole posia..
Tai Lassi "haluatko miljonääriksi" Lehtinen :DLassi "Lasse" Lehtinen.
Lehtinen, AV:t ja voitto paskalla pelillä. Perjantaina tulee sellainen vastus että toivottavasti joukkuekin on hereillä.
Taisi vähän Tapparallakin olla jo perjantai mielessä, kun tuli Jukureilta turpaan…
Tervetuloa joukkoon.Mutkaneitsyys menetetty. 30 vuotta siihen meni, mutta menkööt ja mukavaa oli vaikka illan peli olikin mitä oli.
Löytyykö muuten noita fanikatsomon lauluja ja huutoja jostain?
Kiitoksia!Tervetuloa joukkoon.
Täältä löytyy ainakin suurin osa lauluista, osaa käytetään vain futiksen puolella.
Laulukirja – TPS-kannattajat Linkki vie TPS-kannattajien sivuille.
Mahtava kuulla! Ja hyvä, että joku kerkesi jo laulukirjan sinulle linkaamaan!Mutkaneitsyys menetetty. 30 vuotta siihen meni, mutta menkööt ja mukavaa oli vaikka illan peli olikin mitä oli.
Löytyykö muuten noita fanikatsomon lauluja ja huutoja jostain?
Tästä säikähtäneenä muistinkin että huomennahan on Pelicans matsi vieraissa. Selostaakohan Mertsi senkin...Tepsin rankkarivoitto (milloin viimeksi 2/3 on päätynyt maaliin).
Lehtisen tekeminen, antaa kyllä meille mahdollisuudet tällä tasolla vaikka mihin jos vaan kenttäpeli paranee.
Mutta se mikä tekee eniten höpöä on että ilmeisesti Mertaranta selosti IFK:n peliä ja IFK otti kuokkaan. Nykyään kaikki mikä aiheuttaa Mertarannalle huonon fiiwiksen (selostushommissa) on mulle plussaa. Kyllä, olen huono häviäjä silloin jos pääsen illakoimaan Mertarannan kustannuksella.