Ottelua jälkikäteen tuli katseltua päällisin puolin. YV maalit ja pisteet Kouvolasta ei kauheasti vielä mistään kerro, liigan surkein kotijoukkue ja AV-joukkue, tältä tuloksen tulikin näyttää. Posia kuitenkin pari juttua:
- Anttila on tuon viime pelin hörpyn jälkeen pelannut erittäin hyvin. Vielä on pieni otanta, mutta onhan tämä huojentavaa, että meillä saattaa sittenkin olla 2. MV jonka voi tolppien väliin uskaltaa laittaa Lehtisen työkuormaa keventämään tai lyhyttä loukkia paikkaamaan.
- En tiedä valikoinko klipit oikein, vai oliko Skaldo pelipäällä ensimmäistä kertaa ties kuinka pitkään aikaan? Taklasi ja teki maalin maalinedustalta. Tätä olisi vähän huutanut jo kymmeniä pelejä, mutta kaveri on enemmänkin vältellyt mitään kontaktia mihinkään ja pyörinyt pelin ulkopuolella löysäillen. Onko tässä uusi-vanha Skaldo ja comeback vai oliko vaan suonenveto ennen joululomia?
- Nelonen näytti hazardilta, mutta kelpo suoritus silti. Ja vihdoin se Marjala jota olen nyt kuukauden kohta huutanut sinne kokoonpanoon pääsi mukaan ja yllätys yllätys heti maali. On kyllä käsittämätöntä, miten kaikki on mennyt hierarkkiassa kaverin edelle ja vasta viimeisenä pääsee mukaan, vaikka on näistä junnuista ehkä kaikista lähinnä liigapelaajaa Munkin kanssa. Kossusta jos ei tosiaan olla eroon hankkiutumasta niin saa minun puolesta vetää vielä loukin jälkeen yhdet pyörähtelyt ja jos jälki on samaa paskaa mitä syksy oli niin Marjala ensimmäisenä siihen. Niin ja Väisästä ei lasketa enää, hän kuuluu mielestäni jo ihan vakiokalustoon, aika näyttää onko pisteruiskuksi liigaan vai meneekö paremmin nelosessa?
- Joulutauko! Tulee erinomaiseen paikkaan, Jasua kovasti ainakin minä odotan takaisin, en tiedä ehtiikö vielä tämän vuoden puolella, mutta joulutauon jälkeen ollaan ainakin todella lähellä. On vaan niin luottoratsu Haapasen kanssa jonka voi laittaa kentälle kun täytyy kestää loppu/AV. Lisäksi aloitusympyrässä korvaamaton, varsinkin näillä senttereillä/laitureilla jotka nyt napsivat.