ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tärkeä voitto! Huomioitavaa kuitenkin se että Liigan kärki on todella tasainen. Ilves ja lukko on vain 9 pistettä TPS:ää edellä vaikka TPS otti pitkän tappio putken tuossa taannoin. Tästä on hyvä jatkaa.
Tähän lisätäkseni, että olin keskiviikkona katsomassa TPS - Classic ottelua, kun sain tyttäreltäni lahjaksi liput kun hän oli voittanut koulun arpajaisista, ja käytiin sitten katsomassa, niin huh huh, reilu 600 ihmistä, mutta ääntä riitti! Oli salibandya vähemmän seuraavalle sellainen kokemus, että vakavasti harkitsen kausaria! Olin siis ekaa kertaa katsomassa salibandya livenä.Posina pitää laittaa myös reikäpallon pelaajien esitykset! TPS johtaa säbä Liigaa 5 pisteellä ja tänään vielä rökittivät hallitsevan mestarin Classikin peräti 10-2 !
Jospa siinä olisi hyökkääjille herätys! Pelejä pelattu 25 ja joukkueen kulta kypärä on "parjattu" puolustaja !! :DPullilla kantaa huomenna kultaista kypärää?
Säbä on hieno laji!Tähän lisätäkseni, että olin keskiviikkona katsomassa TPS - Classic ottelua, kun sain tyttäreltäni lahjaksi liput kun hän oli voittanut koulun arpajaisista, ja käytiin sitten katsomassa, niin huh huh, reilu 600 ihmistä, mutta ääntä riitti! Oli salibandya vähemmän seuraavalle sellainen kokemus, että vakavasti harkitsen kausaria! Olin siis ekaa kertaa katsomassa salibandya livenä.
Joo, mä oon ollut sellainen "tulos- seuraaja", aina kelannut et siel on yleisössä 50 ihmistä, jatkossa aion kyllä rahaani sinne kantaa, vuorotyö puitteissa. :)Säbä on hieno laji!
No et sinä oikeastaan mitään menettänyt. Koosteista näet sen kaikkein tärkeimmän eli maalit. Muuten peli noudatti hyvin pitkälti perinteistä TPS:ää. Ja toisekseen sieltähän tuo haju taitaa tulla! :D Vitsi!Jäi peli katsomatta. Haistakaa paska, kaikki!
Johansson kerännyt vain haukkuja, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että on ns. harjoitellut maalintekoa. Pelaajat, jotka saavat Tepsissä kiekon paikasta maaliin, ansaitsevat kärsivällisyyttä. Onko kauden päätteeksi enemmän maaleja kuin Kestnerillä?
Johansson kerännyt vain haukkuja, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että on ns. harjoitellut maalintekoa. Pelaajat, jotka saavat Tepsissä kiekon paikasta maaliin, ansaitsevat kärsivällisyyttä. Onko kauden päätteeksi enemmän maaleja kuin Kestnerillä?
Kyllä ja täytyy sanoa tässä kohtaa, että ihan sama melkeinpä kunhan käynnistyy. Meillä on kuitenkin Dalla Vallet ja Skaldot niin syväjäässä, että ei tunnu käynnistyvän vaikka hehkutetaan vielä ensi vuoden puolellakin.Jotenkin tuntuu, että Johanssonilla on ollut vain erittäin hidas käynnistyminen.
Eipä tuo Skaldo eilenkään mikään huono ollut, tehot vain puuttuu kuten lähes koko joukkueelta. Monta painavaa tälliä Kalpan jätkiin ja muutenkin yritystä löytyy. Ukot kaipaa nyt vaan tehoja niin siitä se usko palautuu..jumi on monella päällä just nyt. Sama kuin viime kaudella.Kyllä ja täytyy sanoa tässä kohtaa, että ihan sama melkeinpä kunhan käynnistyy. Meillä on kuitenkin Dalla Vallet ja Skaldot niin syväjäässä, että ei tunnu käynnistyvän vaikka hehkutetaan vielä ensi vuoden puolellakin.
Minulla on oikeastaan samoja ajatuksia, nimenomaan tuon huono/hyvä ajatuksen kanssa... Ei Dal Colle tai Skalicky kumpikaan ole "surkeita". Dal Colle kerää syöttöpinnoja ja ei Skalickyn ollessa kentällä tarvitse kirota. Kuitenkin molemmilta on tietynlaiset odotukset etenkin maalinteon osalta ja tämä osa-alue ei kummallakaan ole edes lupaillut mitään hyvää.Eipä tuo Skaldo eilenkään mikään huono ollut, tehot vain puuttuu kuten lähes koko joukkueelta. Monta painavaa tälliä Kalpan jätkiin ja muutenkin yritystä löytyy. Ukot kaipaa nyt vaan tehoja niin siitä se usko palautuu..jumi on monella päällä just nyt. Sama kuin viime kaudella.
Juuri noin. Se on vaan niin outoa näin ulkopuolisesta tuo henkimaailma. Kun ei osu, ei osu ja kun se kuuluisa ketsuppipullo aukeaa niin jo alkaa tapahtumaan, tuhansia kertoja todistettu tämä useissa sarjoissa. Tänään on siksikin erittäin mielenkiintoinen matsi edessä, ollaan nyt tehty kolme ja neljä maalia edellisissä kahdessa matsissa ja jos se pullo on auki, tulee tänäänkin se vähintään kolme ja sillä pitäis tapella voitosta sekaisin olevaa Kärppiä vastaan. Saa toki tehdä enemmänkin. Mutta jos palataan entiseen ja tehdään se yksi 55min pelin jälkeen niin se herkässä oleva pullo sulkeutuu helposti uudelleen.. tää on niin pirun tarkkaa hommaa.Minulla on oikeastaan samoja ajatuksia, nimenomaan tuon huono/hyvä ajatuksen kanssa... Ei Dal Colle tai Skalicky kumpikaan ole "surkeita". Dal Colle kerää syöttöpinnoja ja ei Skalickyn ollessa kentällä tarvitse kirota. Kuitenkin molemmilta on tietynlaiset odotukset etenkin maalinteon osalta ja tämä osa-alue ei kummallakaan ole edes lupaillut mitään hyvää.
Toki maalinteon löytyessä kummankin osakkeet nousevat rutkasti, kun oikeita asioita muuten tapahtuu nyt jo. Ilman maalintekoa on kuitenkin sitä varten hankittujen pelaajien vaikea olla "onnistuneita".
TPS ei ilmeisestikään häviä kilpipaidoilla. Marraskuun paidat olivat siten huonot.