LikainenLegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KeuPa HT
Tässä tapauksessa toki kaiketi poika.Kyllä. Vähän niin kuin morsiamenryöstö. Haetaan pimu uuteen kylään.
Tässä tapauksessa toki kaiketi poika.Kyllä. Vähän niin kuin morsiamenryöstö. Haetaan pimu uuteen kylään.
En ole ottanut! Mitään en ole ottanut! Oli minulla viime vuonna Cmore finaaleissa. Nyt on tällainen. Minulla on tänään syntymäpäivä. TPS ei ole tietääkseni koskaan hävinnyt tänä päivänä pelattua playoff-peliä. 25.4. 2010 Ilari Filppula veivasi kuuluisan jatkoaikaläpiajonsa Kerhon verkkoon. 25.4. 2021 TPS voitti Pelsun 2-1 viidennessä pelissä. Nyt odotan trendin jatkuvan.Tuli vaan mieleen pimu - poika keskustelun kautta kanada-malja. Ja sitten @Kanada-malja. Et kai vaan…? ole ottanu Cmorea itsellesi finaaleihin?!
Viime vuonna piti pitää huoli että @mikkelsonin muija on kaukana kotoota ja tänä vuonna ettei @Kanada-malja omista Cmorea.
Edit: Tosin viime vuonna ei kait finaalissa toiminut. Eli, pitäisikö Kanada-maljan sittenkin ottaa Cmore loppufinaaleiksi?
Hyvää syntymäpäivää!Minulla on tänään syntymäpäivä.
Hyvää syntymäpäivää!En ole ottanut! Mitään en ole ottanut! Oli minulla viime vuonna Cmore finaaleissa. Nyt on tällainen. Minulla on tänään syntymäpäivä. TPS ei ole tietääkseni koskaan hävinnyt tänä päivänä pelattua playoff-peliä. 25.4. 2010 Ilari Filppula veivasi kuuluisan jatkoaikaläpiajonsa Kerhon verkkoon. 25.4. 2021 TPS voitti Pelsun 2-1 viidennessä pelissä. Nyt odotan trendin jatkuvan.
Toivottavasti Morosseumin jumbotronissa riittää resoluutio niihin maalimääriin!Kyllä nyt on sellainen kutina munaskuissa että tänään annetaan kunnolla nekkuun Tapparalle!
Taitaa olla kuitenkin satiaiset, meen huomenna lekurille näyttämään.Kyllä nyt on sellainen kutina munaskuissa että tänään annetaan kunnolla nekkuun Tapparalle!
Ei muuten käänny.Huomenna on kotipeli. Siitä voitto ja sarja kääntyy!
Minä uskon niin kauan kuin ollaan "hengissä". Koitetaan nyt vaan pitkittää sarjaa ja päästäs kotipeliin vielä kolmannen kerran. Peli kerrallaan tätä eletään ja kävi miten kävi, tuolle joukkueelle haluan antaa kaiken tuen hienosta kaudesta. Kiitos TPSHuomenna on kotipeli. Siitä voitto ja sarja kääntyy!
Lihavointi minun. Miettikää muutama vuosi taaksepäin. Silloin oltais todettu että runkosarjan puolessa välissä jälleen todettaisiin ettei ihan riitä. Tämä on mun mielestä posia isosti. Ollaan oikeasti taas varteenotettava liiga-seura. Viiteen viime kauteen kolme kertaa välierissä, kaksi kertaa finaaleissa. Isoin palkinto vain puuttuu.Kyllä mä lähtisin siitä, että Ilomäki oli kakkossentteri ja Intonen kirittämässä kolmosen keskellä. Jotenkin vain tuntuu tällä hetkellä, että Intonen-Ilomäki kaksikolla pelattaisiin ihan hyvin, kunnes finaaleissa todettaisiin jälleen ettei vielä ihan riitä.
Niin kyllä isoa posia kahdesta viime kaudesta. En silti voi välttyä ajatukselta, että ollaan venytty ja pelattu aivan kapasiteetin ylärajoilla. Vertailuna 2010 mestaruuteen nähden finaaleissa on vaan ollut todellisia laatujengejä vastassa materiaalin osalta. Silloin toki se kovin kanto ja suosikki oli Jyp joka kaatui välerissä. Joka tapauksessa ei tätä saisi ääneen sanoa, että vaikka luottoa tekemiseen varsinkin tänä vuonna on ollut niin alitajuisesti ei meillä vaan paperilla meinaa riittää kumpanakaan vuonna. Yllätyksiä voi aina tulla. Olisi väärin soimata joukkuetta kahden finaalin häviämisestä putkeen, kun sinne ollaan hieman ylisuoriuduttu. Mestaruus vaatisi vaan hieman kovemman rosterin myös paperilla.Lauantaisen ja eilisen pettymysten jälkeen huonosti nukuttu yö takana. Silti tämä jotenkin herätti:
Lihavointi minun. Miettikää muutama vuosi taaksepäin. Silloin oltais todettu että runkosarjan puolessa välissä jälleen todettaisiin ettei ihan riitä. Tämä on mun mielestä posia isosti. Ollaan oikeasti taas varteenotettava liiga-seura. Viiteen viime kauteen kolme kertaa välierissä, kaksi kertaa finaaleissa. Isoin palkinto vain puuttuu.
Ennen täälläkin rakennettiin kuvitteelliset rosterit sen mukaan että päästäisiin kuuden sakkiin tai vaikka kympin sakkiin. Nyt ei mietitä sitä enää vaan suoraan jo finaaleihin ajatus että millä siellä pärjätään. Näin sen pitääkin mennä.
Tapparaa tässä on kauden aikana kammoksunut jo ennakolta samaan tapaan kuin Lukkoa viime kauden aikana. Niin kokonaisvaltaisen kovia nippuja molemmat mainitut, että finaalien kylmä kyyti ei ole yllättänyt, vaikka tietenkin harmittaakin. Pitäisi olla laajempi ja rutinoituneempi kärkikaarti, jotta näiden jengien haastaminen olisi todellista. Okei, erikoistilannepelaamisella eroa Tapparaan olisi voitu kaventaa (varsinkin kun yv:n sakkaamisen lisäksi myös av on vuotanut liikaa), mutta veikkaanpa, että vuori olisi silti ollut turhan korkea kiivettäväksi.Muistelen sitä lopputalven lauantain kotipeliä, missä Tappara löi ekaan erään sen 4-0. Tepsi oli aivan vastaantulija ja silloin mietin että jos Tappara ja Tepsi kohtaavat plaoyffeissa, niin noutaja tulee todella nopeasti.
Itse olen ainakin todella innoissani siitä, että tänään on peli. Ja jos hyvin käy, se ei ole edes viimeinen! Jokainen joukkue on aina erilaisensa, ja osa näistä pelaajista pelaa TPS:ssä viimeisiä otteluitaan. Tämä joukkue on kaikkine puutteineenkin pelannut helvetin hienon kauden, ja niin kauan kuin kautta on jäljellä, seuraan ihan yhtä sitoutuneesti kuin tähänkin asti.