Posiketju 2021–2022

  • 185 161
  • 1 249

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oi tätä ilon ja onnen päivää!

Ekan pelin pääsin katsomaan täältä satakunnasta ihan hallille asti, muut tuli vahdattua sohvalta tai ruudun edessä heiluen hermot riekaleina.

Erosen n. 11 sekuntia ennen summeria tehdyn maalin jälkeen taisin järkyttää perhettäkin villillä maalitanssilla. Muksun Jore-karhu pehmolelu sai toimia valssipartnerina.

Erikoinen ja hieno sarja. Seuraavaksi Ilves, lähtökohdat hyvät toiselle tiukalle sarjalle, mutta nyt hetki hengähdystä ja fiilistellään jatkopaikkaa.

Ihanaa TPS!
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Eka erä oli kyllä kaamea, mutta hyvin pojat keräs itsensä ja taisteli voiton. Ei se kaunista ollut mut sillä ei oo mitään merkitystä! Nurmi ehdottomasti sarjan hahmo nro. 1. Andy pelasi tänään sarjan parhaan pelinsä ja oli jokaisessa ottelussa virkaveljeään parempi, tänään tärkein pelaaja. Pakeista pakko nostaa esille Arell. Ainut puolustaja, jonka ollessa kiekossa ei jännitä tippaakaan mikä on ratkaisu. Koko joukkueena kuitenkin upea lopputulos ja oltiinhan me kokonaisuutena HIFKiä parempia. Kävi kauden lopussa, mitä tahansa niin neljän parhaan joukossa ollaan ja siihen olen jo tyytyväinen. Mutta, mutta nälkä kasvaa syödessä, kohti mustaa makkaraa siis. Tulevalta sarjalta toivon varmempaa peliä omissa ja edes pientä rotaatiota hyökkäyksen osalta. Camoon!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se fiilis mikä hallissa oli siinä vaiheessa, kun Makke löi tyhjiin oli kyllä huikea. Alakerta taisi kokonaisuudessaan seistä vähintään puolitoista minuuttia lopussa. Tätä lisää!
Kyllä me siellä ylhäälläkin seistiin yhtenä kyrpänä, ai perkele kun tuntui hyvältä.

Mahtaako siellä jossain reisussa nähdä näitä matseja??
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kyllä me siellä ylhäälläkin seistiin yhtenä kyrpänä, ai perkele kun tuntui hyvältä.

Mahtaako siellä jossain reisussa nähdä näitä matseja??
Se on hyvä, että ylhäälläkin oltiin seisaallaan. Ei pystynyt katsomaan sinne, kun huomio kiinnittyi alempana tapahtuviin asioihin.

Ja on kyllä ikävää miten taas on reissun ajankohta sattunut huonoon väliin.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä nautin.
Mä nautin poikien peli-ilmeestä, vaikka jokaiseen matsiin on mahtunut todella vaikeita kohtia.
Mä nautin kun mä luen IFK:n ketjuja.
Ne on todella reppanoita.
Mä nautin.

Mulla on muuten vieläkin kakkaa housuissa.
Mua ei haittaa.
Miljoonien arvoinen kissanpentulauma on laulussa.
Meidän pojat.
Mä nautin.

CAMA!!!
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älyttömän hieno fiilis tänään hallilla. Älyttömän hieno tunne kun miljoonamiehet kaatuu. Tästä on hyvä jatkaa ja kaataa seuraavaksi ipa!

Mikäli haluaa lisää nautintoa (ja varsinkin naurua), niin hifkin keskustelupalstalta löytyy sen tasoista komiikkaa, että suosittelen lukemaan!

Ps. Huonompi joukkue ei voita paras 7. Sarjaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Se fiilis mikä hallissa oli siinä vaiheessa, kun Makke löi tyhjiin oli kyllä huikea. Alakerta taisi kokonaisuudessaan seistä vähintään puolitoista minuuttia lopussa. Tätä lisää!
Jep. Onse kyllä hienoa, kun yleisö spontaanisti nousee seisomaan ja antaa joukkueelle sille kuuluvan tunnustuksen.

On kyllä pitkä aika vierähtänyt siitä, kun E-katsomot olleet noin täynnä. Kun sitä korpivaellusta on tullut useamman vuoden katsottua niin kyllä tämän illan aikana tuli oikeasti hieno fiilis ja ihan liikuttui, kun näki yleisöä taas Gatoraden lehtereillä. Kännykät olivat "soihtuina" alkushown aikana.

Ai että kun saataisiin vielä ne loppuunmyydyt matsit tälle kaudelle ja halli raikumaan T-P-S!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Oli sellainen karnevaali täällä (Helsingissä) käynnissä pelin päätyttyä, että nyt vasta aivot toimii siihen malliin että voi jotain kirjoittaa.
Katsoin uudelleen äsken viimeisen erän uusintana, niin ei hyvänen aika miten sydän edelleen hakkasi jännityksestä. Ehkä aivot ei vielä ollut rekisteröinyt tulosta.

Ihan mieletön fiilis. Tää oli sellainen sarja jonka voittaminen tuntuu suuremmalta kuin mitään muuta vastustajaa vastaan. Ja mitä vaiheita koko sarja, kuten tämä ottelukin piti sisällään.

Andy Karejev, mä rakastan sinua! Koko joukkue, mä ja me rakastetaan teitä! Kiitos koko seura!
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Eetu Liukas on nousemassa ihan suosikiksi. Pelaa kovaa, taistelee ja taklaa mutta ei pahemmin hölmöile. Ja mitä parasta koko kaveri huokuu lapsenomaista iloa ja paloa joukkueelle. Harmi jos menetetään mutta kaikkea hyvää Eetulle kun tiet eroavat.

Myöskin Intosen rannari.
Nurmen peli tänään.
Kareev aivan maaginen.

Ja on se hienoa että nämä on meidän ”omat pojat” jotka ratkaisee.

Kiitos TPS!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Andy oli kyllä erittäin hyvä ja täytyy antaa taas krediittiä Arellin suuntaan. On kyllä järjettömän hyvä pakki ja nyt vielä kun läpiajomaali tärähti niin sen jälkeen uskaltanut hyökkäyspäässäkin tehdä nousuja. Tykkään isosti tuosta ukosta.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Andy oli kyllä erittäin hyvä ja täytyy antaa taas krediittiä Arellin suuntaan. On kyllä järjettömän hyvä pakki ja nyt vielä kun läpiajomaali tärähti niin sen jälkeen uskaltanut hyökkäyspäässäkin tehdä nousuja. Tykkään isosti tuosta ukosta.
Arell on aivan kurko. Omasta mielestäni jopa joukkueen tärkein puolustaja. Jatkosopimus olisi aika upea juttu.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Vaikka enemmänkin olen aina joukkuepelin kannattaja, kuin yksilöiden, niin kyllä pistää hymyksi verrata näitä top 5 pistemiehiä ja niiden omavaraisuutta.

Nurmi
Pärssinen
Stenu
Intonen
Pyyhtiä

Innala
Hirvonen
Auvitu
Gardiner
Koivistoinen

Tuntuu melko mustavalkoiselta tämä voitto!
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Arell on aivan kurko. Omasta mielestäni jopa joukkueen tärkein puolustaja. Jatkosopimus olisi aika upea juttu.
Toivotaan, että jatkaa. Poika pelaa myös vissiin Tepsin junnuissa tällä hetkellä.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivotaan, että jatkaa. Poika pelaa myös vissiin Tepsin junnuissa tällä hetkellä.
Tepsin junnuissa pelaa kyllä yksi Arell, mutta hän on tosiaan jo 16-vuotias ja ihan suomalainen. Aika nuorena olisi Niklas muksun laittanut tulille, jos näin olisi, sillä mieshän on vasta 31-vuotias. Sitä en tiedä, että onko jossain pikkujunnujen luistelukoulujengissä Niklaksen jälkipolvea?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Tepsin junnuissa pelaa kyllä yksi Arell, mutta hän on tosiaan jo 16-vuotias ja ihan suomalainen. Aika nuorena olisi Niklas muksun laittanut tulille, jos näin olisi, sillä mieshän on vasta 31-vuotias. Sitä en tiedä, että onko jossain pikkujunnujen luistelukoulujengissä Niklaksen jälkipolvea?
Haha totta. :D my bad.

Unohtui tosiaan, ettei Arell tuon vanhempi vielä ole.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Arell kyllä näyttää sellaiselta siitosorien alfalta, että en ihmettele jos jälkikasvua löytyisi jo joukkueellisen verran.

Alkukaudesta ei oikein osattu sanoa että mikä Arell on miehiään, mutta enää ei tarvi miettiä. Niklas Arell on ihan vitun hyvä puolustaja. Omissa papereissani kovempi kuin Bohm, Arellilla on enemmän isännän otteet.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Arell kyllä näyttää sellaiselta siitosorien alfalta, että en ihmettele jos jälkikasvua löytyisi jo joukkueellisen verran.

Alkukaudesta ei oikein osattu sanoa että mikä Arell on miehiään, mutta enää ei tarvi miettiä. Niklas Arell on ihan vitun hyvä puolustaja. Omissa papereissani kovempi kuin Bohm, Arellilla on enemmän isännän otteet.

Arell on nostanut tasoaan ihan järkyttävästi alkukaudesta. Todella lujaa tekemistä tällähetkellä. Puolustuksen ylivoimaisesti tärkein palanen. Pitää tasonsa illasta toiseen, kun esimerkiksi Lajusen ja Viron otteet heiluu tosi paljon.

Vertaus Bohmiin on kyllä mielenkiintoinen. Vähän erityyppiset pelaajat. Arell hakeutuu enemmän vääntöihin ja luistelee pakiksi todella paljon. Bohm ehkä vähän konservatiivisempi pelitapa ja enemmän pelasi sijoittumalla oikein. Kummallakin omat vahvuutensa ja kummankin ottaisin ensikauden joukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös