Niinno.. eihän se korona iskenytkään niinkuin vielä sunnuntaina faktana kerrottiin.Toisaalta siel on nyt pari kautta putkeen tullu korona pilaamaan IFK:n kautta niin ei mua ainakaan yhtään ihmetytä et ne alkaa pikkuhiljaa flippaamaan. Posiketjun kamaa ehdottomasti että Nurmi pääsee kaikkien ihon alle.
Viesti #7 560 se vasta selittelyä on. Sitä ei ainakaan pysty hymyilemättä lukemaan vaikka tuossa # 7 543 viestissä vielä pokka pitäisikin.Jos yhtään on mieli maassa niin joskus on hyvä käydä naapurin hiekkalaatikolla. Sieltä vitutusketjusta kun käy lukemassa viestin #7543. Voin melkein vannoa ettei hymyilemättä pysty lukemaan.
Alkais jo..
Syyllistynyt Viron kanssa lähinnä pelaamaan pirun seksikästä kiekkoa. Kait tuollainen nyt nyppii, kun omat ei ole pojille pärjänneet.Kertokaas fiksummat, mitä ihmettä Rafkin on tehnyt kun se kuulemma saa tehdä ihan mitä vaan?
Kuten Mr. Tasurikin tuossa veisteli niin kiekolliset puolustajat - jotka loistaa IFK:lla poissaolollaan - pistää luonnollisesti harmittamaan. IFK:n pakit kun ei osaa tehdä muuta kuin a) hakata mailalla, b) ottaa takavyöotteen, tai c) tökkiä poikkarilla alaselkään.Kertokaas fiksummat, mitä ihmettä Rafkin on tehnyt kun se kuulemma saa tehdä ihan mitä vaan?
Mulla seisoi alakerrassa ainakin viis minuuttia, vaikka näin maalin vain radiosta. En edes uskalla ajatella jos olisin hallille päässyt!Se fiilis mikä hallissa oli siinä vaiheessa, kun Makke löi tyhjiin oli kyllä huikea. Alakerta taisi kokonaisuudessaan seistä vähintään puolitoista minuuttia lopussa. Tätä lisää!
Mäkin tulin kun Nurmi teki tyhjiin!En katsonut siis peliä kuten täällä tiedetään. Panin kuitenkin pelin aikana vaimoa ja samaan aikaan kun Nurmi heitti tyhjään rysään, vaimo tuli. Nyt on muuten sitten hirveät paineet meikäläisellä välieriin!
Minä vetäsin tyhjiin.Mäkin tulin kun Nurmi teki tyhjiin!