eki likanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Albijon Muzaci
Hyviä tekstejä. Itse olen oikeasti sanaton. Hyvältä tuntuu.
Pikkarainen kasvoi kauden mittaan Liigavalmentajana ja ennen koronakirousta HIFK pelasi hyvää voittavaa lätkää, mutta, mutta......en olisi ihan heti suolaamassa Pikkaraista, mutta kokemattomuus tiukoista Liigan playoffs peleistä näkyi Tepsi sarjassa etenkin kun vastassa oli sellainen kehäkettu kuin Helminen.
...eikö se ollut niin, että TPS on voittanut vuosikymmenen ensimmäisen mestaruuden melko moneen otteeseen peräkkäin? Eipä mene poikki tuokaan perinne. Hauis tähän ja iso sellainen.
Cmore sais tehdä palveluksen jossa näytetään Viron maali Silvennoisen selostuksella.Toivon hartaasti, että Viron voittomaali selostuksineen taltioitui johonkin CMoren koomailuista huolimatta. Jos joku on ollut niin tahdikas, että olisi Silvennoisen selostus nauhalla niin saa senkin jakaa.
Siinä olisi kaikille meistä jotain mitä tuijottaa huonoina hetkinä <3
Törkeän ylpeä olen tällä hetkellä joka tapauksessa! Ja kiitos palsta kanssaelämisestä!
Ei ole mikään ongelma Discoveryllä, vaan se jäi koko jatkoaika näkemättä, kun Pasilassa meni sähköt...Noh discoveryllä joku häikkä koska jarkoaikaa ei näy jälkilähetyksenä ollenkaan, mutta ei haittaa. Ei olisi sydän kestänyt, eikä hermot.
Ei vittu auta!Cmore sais tehdä palveluksen jossa näytetään Viron maali Silvennoisen selostuksella.
Laitoin jo facessa palautetta niille johon vastasivat kovasti pahoittelen, ei perkele auta nyt pahoittelut.
Ei tätä vieläkään täysin usko, että TPS on vuonn 2021 finaalissa.
Tänään hävitessään HIFK nappasi muuten kauden pisimmän tappioputkensa, 3 ottelua. Kolme ottelua putkeen muukalaislegioonalle.
Antakaa meille Lukko!
Hyvää lätkää länsirannikolla. En haluaisi mennä asioiden edelle mutta...tai jätetään vielä sanomatta.