Posiketju 2020–2021

  • 177 080
  • 1 064

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En olisi sen ekan matsin jälkeen uskonut että sarja kääntyy näin täysin. Rämö on taas voittava maalivahti ja meidän nuori ykkösketju luistelee IFKlta jalat alta. On yhden voiton päässä että päästään yrittämään raumalaisten unelman murskaamista!!

No ei mennä asioiden edelle, mutta huikealla tavalla on jatkunut tämän joukkueen kasvutarina, ja kolmannessa erässä alkoi näyttää että IFKn eväät on syöty ja meidän pojat naatiskelee ja naureskelee tuolla kentällä ja luistin kulkee kevyesti ja väsymättömästi. Samalla reseptillä huomenna niin TPS pelaa finaaleissa kaudella 2020-21!! Siinä lause mitä en olisi ikinä uskonut kirjoittavani.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
IFK-osiossa fantasioidaan vieläkin Anttalaiselle kostamisella. Ai vittu tää kevät on ihana!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ruslan oli perjantaina tosi hyvä ja tänään jatkaa siitä. Jatkaispa Turussa ens kaudellakin...

Huh mikä esitys tänään. Näittekö sen heittäytyminen omassa päässä kun Ishakov kaapi kiekon pois IFK hyökkääjältä?

Ainakin näitte syötön tuohon Kestnerin 3-0 maaliin. Mieletöntä taistelua!!

Ai, että rakastan tällaista jannua!

Ruslan tässä moi, hanki jo se kausari!
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Isommassa kuvassa tämä junnujen nousu on huikea juttu. Tepsi näyttää nyt ulospäin seuralta, jossa nuoret pelaajat ottavat isoja askelia ja pääsevät pelaamaan isoja minuutteja. Luottoa nuorille löytyy. Toivottavasti näiden näyttöjen avulla saadaan naarattua omien kasvattien lisäksi nuoria muualta Suomesta ja laajemmin Euroopasta.
 

Ikuri

Jäsen
Se raikkaus TPS:n otteissa on kuin jääkarhun henkäys paukkupakkasilla nallukan nautittua kurkkupastilleja tusinan. Viro on jalalla ilmiömäinen, Rafkin tekee kaukalossa oikeita valintoja kuin kokenut kehäkettu ja Pyyhtiä - älykästä kiekkoa sekä kanina vappuhatusta fyysisyyttä.

Perjantaina jatkoerässä Iskhakov pujahti Lundellin längistä yli, ohi ja ali - voiko mennä ali - voi mennä ali ja ratkaisi voiton laittamalla laattaa verkkoon Tuohimaan kainalosta. Tänään Lundell piti länkiä kiinni, mutta Pärssinen pyöritti B-pistealoituksen jälkeen Antonia kuin vapputivolissa ja tivolin tauottua Juuso raapaisi takanahkaan sellaisen maitolasinkorkuisen. Arvostan Anton Lundellia aidosti korkealle, silti näitä maaleja olen tuulettanut häikäilemätön virne kasvoillani.

En voi kirjoittaa, että olisin yllättynyt ottelusarjan tilanteesta, mutta silti tällä hetkellä kaikki tuntuu helpolta. Olen iloinen ja reipas, olen ahkera ja ahnas - olen kuin nuori ja nälkäinen TPS, vaikka oikeasti minulla alkaa olla jo ikää, eikä minulla ole kuin jano.

Tuntuu niin hyvältä poikani, ystävieni ja kaverieni puolesta. Kiitos TPS. Huomenna lisää tätä herkkua.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole tällaista fiilistä ollut 11 vuoteen. Aina vaan mielessä pyörii matsin hienot tapahtumat ja nuorten miesten aivan uskomattoman kypsä esiintyminen jatkuvalla syötöllä. Ishkan ja Ibran fiilistely Gayazov$ Brother$in biisin kohdalla kuvasti joukkueen meininkiä. Varsinkin Ishkakov oli sellaisessa flow-tilassa, ettei taida olla aiemmin nähty. Ishka on ihan perkeleen hyvä karvaamaan myös ja koko ajan puolustuspeli kehittyy muutenkin. Onneksi pelaa meillä, eikä HIFKillä, alkaisi noin liukas vipeltäjä muuten vituttamaan.

Rämökin kirjoittaa tuossa sellaista tarinaa, että... noh antaa kirjoittaa valmiiksi asti. Ei vielä aleta keskeneräistä teosta arvostelemaan, mutta jumaliste, että on hieno tarina kehitteillä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Anttalainen ja Anttalaisen hampaat mainittu hiiäfkoon ketjussa, tykkään.
Tykkään myös siitä ettei pelaajien kesken ole mennyt mihinkään ajojahtiin, osoittaa arvostusta ja se on hyvä asia se.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ei jumalauta. Raipelle patsas.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tiedä mitä sanoa, kylmät väreet vaan menee! Tämä on jotain aivan käsittämätöntä. Raipelle tosiaan patsas ja aivan käsittämätön kasvutarina tuolta joukkueelta, tämä on lähtökohtiin peilaten yksi onnistuneimmista TPS-kausista koskaan. Kiitos!!

Mutta maha ei ole vielä täynnä vaan aivan helvetin herkulliset finaalit on edessä!! Vielä tässä joukkueessa on yhteen jättiyllätykseen paukkuja, siihen uskon täysin. Aiaiai mikä kevät tästä tulikaan!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tällä kertaa oikean kauden posiketjuun.
TPS Finaalissa, aivan uskomatonta ja vain 3 voittoa jättipottiin. Ei vuosikymmentä ilman finaalipaikkaa.
 

SirLambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
No nyt mä rohkaistun painamaan sen ensimmäisen viestini tänne, 20 vuoden poppareilla istuskelun jälkeen. Käsittämättömät fiilikset. Kyläni toisen TPS-fanin kanssa ensin harkitut kaksi erää baarissa. Sitten luurista lähetys auki, äkkiä kauppaan. Sipulihyllyn kohdalla Kessun tasoitus, spontaani karjaisu ja huikeita reaktioita maskipäisiltä kanssashoppailijoilta. Kauheeta kyytiä kotiin. Hississä lähetys katkeaa puhelimesta. Radio auki, ja sitten se Silvennoisen huuto ja herkistyminen. Ai jumalauta. Kiitos TPS!
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
No nyt mä rohkaistun painamaan sen ensimmäisen viestini tänne, 20 vuoden poppareilla istuskelun jälkeen. Käsittämättömät fiilikset. Kyläni toisen TPS-fanin kanssa ensin harkitut kaksi erää baarissa. Sitten luurista lähetys auki, äkkiä kauppaan. Sipulihyllyn kohdalla Kessun tasoitus, spontaani karjaisu ja huikeita reaktioita maskipäisiltä kanssashoppailijoilta. Kauheeta kyytiä kotiin. Hississä lähetys katkeaa puhelimesta. Radio auki, ja sitten se Silvennoisen huuto ja herkistyminen. Ai jumalauta. Kiitos TPS!

Tervetuloa remmiin, hyvä debyytti!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Pakko nostaa vielä jalustalle meidän omia poikia, joista jokainen on kasvanut pituudessa henkisesti valehtelematta sen kaksi-kolme metriä kauden aikana.

Aleksi Anttalainen - Varmaa, fyysistä pelaamista. ÄIJÄ. Hölmöilyitä tulee välillä, mutta keväällä mies on kasvattanut aivan jäätävät pallit ja on puolustuksen fyysisten isäntien joukossa vaikka varressa on pituutta vähemmän kun Raipen päävalmentajaurassa!

Eemil Viro - jalat, jalat, jalat! Ratkaisumaali, joka vei finaaleihin vain kruunun jalokivi. Läpi kevään, U20-kisojen jälkeen, jatkuvaa nousujohteista pelaamista kiekon kanssa. Lajusen ohella TPS-puolustuksen kiekollinen liideri.

Ruben Rafkin - 2-2 tasoituksen oivallus oli sitä parasta Rafkinia. Mennyt valovuoden eteenpäin yhdessä kaudessa ja saa NHL-scoutit näyttämään aika pirun typeriltä kun eivät häntä poimineet! Kokonaisvaltainen puolustaja, jolla edessä kirkas huominen!

Markus Nurmi, Lauri Pajuniemi, Mikael Pyyhtiä - Nurmelta ja Pajulta vähän vaisumpi peli, mutta kun tilanne on muissa otteluissa sitö vaatinut, on nää pojat nousseet sieltä muiden mukana kantamaan legioonaa eteenpäin! Pyyhtiä puolestaan tekee niin väkevää tuloa Liigaan, että hieman jo hymyilyttää kuinka hyvä hän tulee ensi kaudella olemaan?

Juuso Pärssinen - Mä olen jo jonkin aikaa verrannut Pärää Saku Koivuun ja jos nyt suotte herrojen urille hieman aikaa, niin kyllähän siellä on samankaltaisuutta olemassa. Oma junnu noussut joukkueen ykkössentteriksi, täyttänyt ne saappaat uskomattomalla tavalla ja ollut isossa osassa johdattamassa joukkuetta finaaleihin!

Olen sanaton. Muukalaislegioona tosiaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös