Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Aina voi fiilistellä ja muistella aikoja hyviä...
Tomppa, Eki, Tallen, Atu. Mulla on ikävä.
Aina voi fiilistellä ja muistella aikoja hyviä...
Tänään Kalle lähtee tai sitten tiedetään varmaksi, että Kalle jatkaa koko kauden.
Ei tarvitse enää arvailla.
Asiakkaita toimisto palvelee klo. 9 alkaen, joten voisi olettaa että aikaisintaan 8.00 toimisto aloittaa hommansa.Mihin aikaan toimisto aloittelee päivää? Tiedote lyödään varmaan ulos heti. Vai onko lentokentällä nähty jo fläppitaulun suhinaa, kun Kaskinen on lastannut laukkunsa koneeseen ja lähtenyt Jortikan ranchille keräilemään itsetuntoaan.
Harva varmaan muistaa, mutta ei olla tämän 1-5 johtoaseman sekasortoisen menettämisen kanssa ensimmäistä kertaa pappia kyydissä ja taas jatkoilla siitä voiton klaaraaminen. Tässä teille oikeastaan lähes 10 vuoden takainen syysteatteri, kun housut kastui nivusista Nordiksella.
Muuten muistat oikein, mutta se oli Tapparan verkko, jota Vahalahti pöllytti debyytissään. Peli päättyi Tepsin voittoon 8-3.Janatuinen siis 2+0 Liigadebyytissään. Samat statsit heitteli tiskiin Ville Vahalahti syksyllä 1998, kaksi maalia muistaakseni Hakametsässä Ilveksen verkkoon. Voisiko hänestä kuoriutua uutta Vahaa? Aika saman mittainen kaverikin on kyseessä.
Täällä myös kilisee betsafen pelitili. Aina jotain positiivista tulee.Voitin taas pitkävedosta.