Pori – oikeasti kiva kaupunki

  • 91 646
  • 469

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Jaaaa tämmööönen ketjuuki täälä löytys....
Pori on meitille jonkin sortin musta aukko Suomen kartalla. Ainoa mitä Porista olen kuullut on se että siellä saa kuulemma turpiinsa... Tästä on tietenkin syntynyt päässäni synkkiä mielikuvia ja aina uutisissa mainittavat mukiloinnit ja tihutyöt mitkä ovat Porissa tapahtuneet, jäävät jotenkin mieleeni ajatuksena "taas siellä porissa tapahtuu"... Raumalla ja Turuussa on tullut pasteerattua, mutta Porista ei siis muuta kuin synkkiä mielikuvia =)
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ulkopaikkakuntalaisille jotka ovat tulossa Poriin ja pitävät oluista sekä/tai viskeistä tiedoksi että BEER HUNTERS torin kulmalla on yksi maan parhaimpia paikkoja näiden nauttimiseen.
Oluita on about 100 erilaista tällä hetkellä (jos en väärin muista) ja viskejä saman verran. Myös sikarilaatuja on useita.
Heillä on tilossaan myös oma panimo mistä tulee tummaa ja vaaleaa palkittua Mufloni-merkkistä olutta.
Infoksi myös että kyseisestä paikasta on tullut ensimmäinen suomalainen mallasviski Old Buck.
Tottakai myös screeni on päällä kun jotain urheilua tulee esim alkavat MM-kisat.
Niin ja vapuksi aukeaa siihen eteen hyvä terassi. Suosittelen!
Heh, en omista ko. paikkaa vaikka kova mainospuhe olikin :)
http://www.beerhunters.fi/

BTW, Porista sen vielä vähän. Tiedättekö että Porin Reposaaresta on joskus aikoinaan meinannut tulla Suomen pääkaupunki. No nyt tiedätte!

Täältä tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK,Detroit Red Wings,Hc Salamat.
Kyllä mulle toi Pori on jäänny snadisti pimentoon.About 10-v oon siel käynny. Ei tuu kaupungista muuta mieleen kuin Dingo,Yö bändi osastolta. Ja tietenkin V-P Ketola , Arto"jawa"Javanainen ja Kari Takko lätkä rintamalta. Ja tietenkin Porilainen HULLUUS!!!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jason W
Ulkopaikkakuntalaisille jotka ovat tulossa Poriin ja pitävät oluista sekä/tai viskeistä tiedoksi että BEER HUNTERS torin kulmalla on yksi maan parhaimpia paikkoja näiden nauttimiseen.
Oluita on about 100 erilaista tällä hetkellä (jos en väärin muista) ja viskejä saman verran. Myös sikarilaatuja on useita.
Heillä on tilossaan myös oma panimo mistä tulee tummaa ja vaaleaa palkittua Mufloni-merkkistä olutta.
Infoksi myös että kyseisestä paikasta on tullut ensimmäinen suomalainen mallasviski Old Buck.
Tottakai myös screeni on päällä kun jotain urheilua tulee esim alkavat MM-kisat.
Niin ja vapuksi aukeaa siihen eteen hyvä terassi. Suosittelen!
Heh, en omista ko. paikkaa vaikka kova mainospuhe olikin :)
http://www.beerhunters.fi/

Ai on vai? Tilasin Guinnessin niin arvaapa mita aija teki? Avas pullon ja lorautti tuoppiin... Hyi helvetti etta oli pahaa... Ihan kiva paikka, mutta se, etta loytyy kaikkea ihan perkeleesti, ei tarkoita
sita etta homma toimisi kunnolla...


Viestin lähetti Johto
Ei tullut vielä tutustuttua Porin yöelämään, vaan näillä näkymin tulen paikalle perjantaina 20.päivä toukokuuta ja otan sitten sen muutaman päivän rännin:) Eli tiedoksi vaan masamanillekin että varaapas tuo viikonloppu sitten vapaaksi! Toivottavasti myös pomoni on myötämielinen tuon asian suhteen, tosin olen tässä kyllä paiskinut niin paljon töitä että täytyyhän sitä joskus vapaatakin saada.

Pakkohan sitä sitten on käydä tuolla DU:ssa ja Kinossa, kun useimmat teistä ovat niitä paikkoja suositelleet. Jos joku haluaa tulla juttusille niin laittakoon vaikka yv:tä tulemaan, onhan se aina mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, vaikkakin vääräuskoisiin sellaisiin:) Kiitoksia myös vihjeistä noiden baarien suhteen, nyt on paljon helpompaa lähteä liikkeelle kun hieman tietää että minkälaisia paikkoja mitkäkin baarit ovat.

Juu, kylla mulla punsia aina on, vaikka ei rahaa juuri olisikaan... Emma tieda viela etta onko mulla se viikonloppu vapaa, mutta kovasti voin yrittaa vaikuttaa! Onhan niita kaiken maailiman hautajaisia ja semmosia...

Juu sita maakin meinasin, etta DU ja sitten Kino. Ei ne nyt mitaan maailman parhaita ole, mutta parempia kuin mita taalla on (Dutchland)

Niin DU:sta viela sen verran etta se ravintolapaallikko osaa olla vahan helvetin reilu mies. Suosittelen erinaisten pippaloiden jarjestelemista siella, ilman muuta!
 
Viimeksi muokattu:

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti masaman
Ai on vai? Tilasin Guinnessin niin arvaapa mita aija teki? Avas pullon ja lorautti tuoppiin... Hyi helvetti etta oli pahaa... Ihan kiva paikka, mutta se, etta loytyy kaikkea ihan perkeleesti, ei tarkoita
sita etta homma toimisi kunnolla...

Joopa joo, kyllähän se Guinness kaadetaan aina tuoppiin, olithan sitten missä tahansa... Meneppä vaikka Irlantiin niin sitä ei edes ole pullossa tai tölkissä, se on hanassa.
No ei sekoteta irkkuja tähän, mutta mieti ennen kun kirjottelet sellaisesta asiasta mistä et näköjään tiedä. Ei millään pahalla...
Suosittelen sulle City pubia kun poriin tulet, se on ehkä parempi paikka sulle. Siellä se homma varmasti toimii...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
nonii

Ehka olisi pitanyt kirjoittaa pikkasen tarkemmin kun ei tama amerikanapu nyt ymmartanyt pointtia...

Guinnessi tulee laskea hanasta siten, etta tuoppi on taynna. taman jalkeen annetaan vaahdon laskea ja laitetaan lisaa kaljaa... Jos et perkele usko, etta on maussa eroa niin kokeile. Kay siella beerhuntersissa ja mene sitten irkkupubiin tai ihan minne vaan missa homma hoidetaan kunnolla... huomaat kylla eron.

Niin, etta jos nyt ymmarsit pointtini... joka oli siis se, etta kyllahan Beersissa bissea loytyy vaikka minkalaista, mutta bissen tuominen asiakkaalle siten, etta laatu vastaa odotuksia, ei toimi... Juo sina vaan pullotettua guinnessia tuopista:)

CityPubiin en tule menemaan koska niin alas en ole viela vajonnut, kenties sitten kun alan patafaniksi...


ps. luetaan niita viesteja!
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: nonii

Viestin lähetti masaman
Ehka olisi pitanyt kirjoittaa pikkasen tarkemmin kun ei tama amerikanapu nyt ymmartanyt pointtia...

Guinnessi tulee laskea hanasta siten, etta tuoppi on taynna. taman jalkeen annetaan vaahdon laskea ja laitetaan lisaa kaljaa... Jos et perkele usko, etta on maussa eroa niin kokeile. Kay siella beerhuntersissa ja mene sitten irkkupubiin tai ihan minne vaan missa homma hoidetaan kunnolla... huomaat kylla eron.

Voi voi, enhän minä ole mitään väittänyt ettei maussa olisi eroja, luetaan niitä viestejä sielläkin päässä!
Sinulle annettiin varmasti se olut niinkun se tölkistä pitää kaataa, eli avattaessa tölkin sen sisällä oleva patruuna aktivoituu antaen Guinnessille sille tyypillisen vaahdon. Sitten kaadetaan hitaasti koko tölkillinen kallistettuun lasiin.
Hanasta laskeminen on vaikeaa jos sitä ei hanassa ole.
En silti kiellä että jos siellä on ollut kädetön myyjä paikalla, niin olet ehkä voinut saada väärin kaadetun oluen.
Mutta yleisesti ottaen palvelu on oikein ammattitaitoista.
Minkä takia muuten tilasit Guinnesia jos et pidä siitä muuten kuin hanasta laskettuna? Olisit valinnut jonkun hanatuotteen jos ei pullot ja tölkit maistu...

PS. Sorry modet, hieman ohi aiheen...
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: nonii

Viestin lähetti Jason W
Voi voi, enhän minä ole mitään väittänyt ettei maussa olisi eroja, luetaan niitä viestejä sielläkin päässä!
Sinulle annettiin varmasti se olut niinkun se tölkistä pitää kaataa, eli avattaessa tölkin sen sisällä oleva patruuna aktivoituu antaen Guinnessille sille tyypillisen vaahdon. Sitten kaadetaan hitaasti koko tölkillinen kallistettuun lasiin.
Hanasta laskeminen on vaikeaa jos sitä ei hanassa ole.
En silti kiellä että jos siellä on ollut kädetön myyjä paikalla, niin olet ehkä voinut saada väärin kaadetun oluen.
Mutta yleisesti ottaen palvelu on oikein ammattitaitoista.
Minkä takia muuten tilasit Guinnesia jos et pidä siitä muuten kuin hanasta kaadettuna? Olisit valinnut jonkun hanatuotteen jos ei pullot ja tölkit maistu...

PS. Sorry modet, hieman ohi aiheen...

Mista tolkista? Pullosta, arvoisa patafani, pullosta... Miksiko tilaan guinnessia? Siksi koska se on hyvaa... Jos kerran mainostetaan olutravintolana, niin eiko tammoinen perusjuttu olisi pitanyt haltsata....?


Juu-u, eli toisin sanoen sinulla ei ollut sitten mitaan ihmeellista kerrottavaa, kunhan nyt auoit paatasi huviksesi...:)
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti Jason W

BTW, Porista sen vielä vähän. Tiedättekö että Porin Reposaaresta on joskus aikoinaan meinannut tulla Suomen pääkaupunki. No nyt tiedätte!

Täältä tähän.

Kiva. Olisiko Presidentiksi tullut Eino Grön vai Kelpo Gröndahl?

Tämmast tää vällii o
 

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Brewer
Kiva. Olisiko Presidentiksi tullut Eino Grön vai Kelpo Gröndahl?

Tämmast tää vällii o

Eiköhän Nusselius olisi itse halunnut tolle pallille...

Suurin osa ystävistä ja tutuista on jossain vaiheessa päättäneet vakaasti poistua kotikaupungistaan ja ovat sen myös viimeistään lukion jälkeen tehneet. Pikku hiljaa on alkamassa paluumuuttajien buumi.

Sitten asia, joka saa vakavoitumaan: olen ulottanut työnhaun myös Porin ulkopuolelle. Toivottavasti ei tärppää ja saan jatkaa nykyisessä työssäni.

Pyhä kolminaisuus: Pori, Ässät, Karhu.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: nonii

Viestin lähetti masaman
Mista tolkista? Pullosta, arvoisa patafani, pullosta... Miksiko tilaan guinnessia? Siksi koska se on hyvaa... Jos kerran mainostetaan olutravintolana, niin eiko tammoinen perusjuttu olisi pitanyt haltsata....?


Juu-u, eli toisin sanoen sinulla ei ollut sitten mitaan ihmeellista kerrottavaa, kunhan nyt auoit paatasi huviksesi...:)

Pitää paikkansa, auon päätäni. Se on välillä ihan kivaa... :)
Oli miten oli, pullossa on myös samainen systeemi mikä myös tölkissä. Eli ihan sama.
No eiköhän asia oo loppuun käsitelty, et pidä paikasta, minä pidän. Ja aika moni muukin. Kohta tulee joku penalty jos en lopeta tätä...
Onko täällä muuten omaa ketjua oluen ystäville? Siellä olisi varmaan parempi tapella oluista ja olut paikoista...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oluista puheenollen, on vain yksi olut, Porin Karhu, muut ovat kaljaa.

Pori on kiva paikka tosiaan, kannattaa ihmisten tulla ihmettelemään ja kummastelemaan tätä paikkaa muutenkin kuin pelkästään jazzien aikaan.
 

MoonMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Red Wings
Porissa käyneenä voin sanoa, että ei sinne ainakaan autolla kannata lähteä seikkailemaan! Ah niitä yksisuuntaisia katuja, joita tuntuu riittävän joka mutkassa.....
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Minä vanhana ulvilalaisena olen välillä eksyksissä Porin yksisuuntaisten seassa. Nyt niistä osa on kuuleman mukaan muutettu kaksisuuntaiseksi. Kun en autoillut Porissa koskaan, ovat porilaiset ystäväni saaneet nauraa eksymiselleni Porissa.

Pori on kuitenkin oikeasti miellyttävä ja mukava paikka käydä, viimeksi perjantaina kävin ystäviäni tapaamassa. Saa nähdä, koska muutetaan takaisin pitkien pakolaisvuosien jälkeen.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: nonii

Viestin lähetti Jason W
Pitää paikkansa, auon päätäni. Se on välillä ihan kivaa... :)
Oli miten oli, pullossa on myös samainen systeemi mikä myös tölkissä. Eli ihan sama.
No eiköhän asia oo loppuun käsitelty, et pidä paikasta, minä pidän. Ja aika moni muukin. Kohta tulee joku penalty jos en lopeta tätä...
Onko täällä muuten omaa ketjua oluen ystäville? Siellä olisi varmaan parempi tapella oluista ja olut paikoista...


Nimenomaan taas toisin pain...:)

Kommentoin vain sanavalintaasi, etta MAAN PARHAITA PAIKKOJA, jota ei mielestani voi olla, jos ei osaa edes Guinnessia kaataa. Tama taas ei muuta sita asiaa miksikaan, ettenko edelleen lappaisi ovista sisaan kaljaa juomaan... mutta etta MAAN PARHAITA:)

Kylla on vissi ero, jos on 10 autoa, mutta ei ajokorttia, jos on 5 autoa ja Kankkunen ratissa:).... (hmmm, outo vertauskuva)


Viestin lähetti MoonMan
Porissa käyneenä voin sanoa, että ei sinne ainakaan autolla kannata lähteä seikkailemaan! Ah niitä yksisuuntaisia katuja, joita tuntuu riittävän joka mutkassa.....

Tata samaa minullekin toitotettiin, kun Poriin muutin muutama vuosi sitten, mutta tosiasiassa Raumalla on paljon oudompi jarjestely:) Samat saannot joka paikassa... Helppo Porissa on ajaa by car...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämän ketjun otsikon täytyy olla ns. mustaa huumoria. Jo muinainen Pahkasika-lehti teki raportin porilaisuuden syvimmästä olemuksesta ja tuli siihen tulokseen, että tuskinpa on toista kaupunkia, minkä rajojen sisällä tavattavat henkilöt näkevät yhtä suuren vaivan selittääkseen "mä en oo oikeesti täältä, oon niinku harjavallasta / forssasta / wherever ja se on kokonaan eri kunta. Oon nyt tilapäisesti täällä käymässä". Tämä tulee ihan pyytämättä. Ja kun tapaa Porista kotoisin olevan henkilön, joka asuu muualla, vaikkapa Helsingissä, hän kertoo 99% varmuudella konemaisen automaattisesti "Mä oon Porista, mutta muutin siis heti pois, kun se oli mahdollista ja nyt oon asunut täällä jo x vuotta".

Noh, jazzien aikaan kivaa menoa ja Ässät on must-joukkue liigakartalla. Pinnoja näistä.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Jo muinainen Pahkasika-lehti teki raportin porilaisuuden syvimmästä olemuksesta <clip>
Raportin teki Simo Frangen, Porissa nuorena paljonkin aikaansa viettänyt (kotipaikka Porin naapurikunta) intohimoinen Ässäfani. Jutussa oli totuuden siementä ja itseironiaa sopivassa suhteessa.

Tuosta muuttamisen todistelusta muuten sen verran että kun asuin Jyväskylässä 90-luvun alkupuolella (kaukalopalloa ja opiskelua) niin tutustumisvaiheessa dialogi meni suurinpiirtein näillä aiheilla:

- Mistä oot?
- Porista
- Sä oot sit varmaan tosi kova tappelemaan / ryyppäämään.
- Noo...
- Otetaanko matsi / viinaa?
- Joo.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti JanJ
Raportin teki Simo Frangen, (kotipaikka Porin naapurikunta)

Mihinkäs Ulvilankaupunki on tuosta, meidän ja Porin välistä hävinnyt? Päivällä se vielä oli siinä. Emme siis voi olla Porin naapurikunta, jos välissä on kokonainen kaupunki;)
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Olkku
Mihinkäs Ulvilankaupunki on tuosta, meidän ja Porin välistä hävinnyt? Päivällä se vielä oli siinä. Emme siis voi olla Porin naapurikunta, jos välissä on kokonainen kaupunki;)
mikä ero on käsitteillä "naapuri" ja "rajanaapuri"?
Voiko samassa rapussa oleva asukas olla naapuri vaikka yhtään yhteistä seinää ei ole? Voiko joku kylä olla Porin naapuri, koska kuuluu Porin talousalueeseen?

Noo, onneksi laitoit hymiön. muuten olisin luullut että olet tosissasi..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JanJ
Raportin teki Simo Frangen, Porissa nuorena paljonkin aikaansa viettänyt (kotipaikka Porin naapurikunta) intohimoinen Ässäfani. Jutussa oli totuuden siementä ja itseironiaa sopivassa suhteessa.

Pitää paikkansa, erinomaisen hauska juttu ja se oli osa Pahkasian Suomen kuntien esittelysarjaa. Eikös Frangen ole Nakkilasta? Hän itse kiistää Porin osuuden. Myös Nykäskylä menee kohdalleen omien muisteluideni mukaan. Nykäskylähän on paikka, mistä eivät konsonantit ihan heti lopu: "Jyvvvvvvässsskkylllllllllää" on suunnilleen oikea versio lokaalien ulosannista. Radio Cityn aamushown tunnista paikkakunta -tyyppisessä kisassa oli kerran oikeana vastauksena Nykäskylä ja palkinnon saadakseen piti oikeasti sieltä kotoisin olevan soittaa studioon. Näin tapahtui ja konsonantit lentelivät eetteriin, kun Helsingissä asuva nykäskyläläinen oli langan päässä. Juontaja totesi samantien, että juuria ei tarvitse todistella, aksentista tuntee heti, johon kaveri: "-Ei jyvvvvvvvvväässsskkkylässssssssssäää oo mitään akkkkkkkkkkkkkkksenttia "

Porista muistuu mieleen unohtumaton kokemus joltain jazzareilta 80-luvulta. Rymyryhmämme "asui" campingalueella lähellä tapahtumapaikkoja ja eihän siellä juuri tullut aikaa vietettyä. Viereisellä telttapaikalla oli seurue Harjavallasta, 4-6 Euran Daltoneita muistuttavaa kaiffaria, jotka olivat tulleet jazzien aikaan leireilemään, kun "tääll on tua noin mukavasti väkeä". Itse jazzeille he(kään) eivät ehtineet, tosin eri syystä kuin kaupungin soittoruokaloissa viihtyneet meikäläiset. He käyttivät koko pitkän viikonlopun campingalueen viihtyisässä ilmapiirissä Volvo Amazonin koneremonttiin tyynen rauhallisina.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Olkku
Mihinkäs Ulvilankaupunki on tuosta, meidän ja Porin välistä hävinnyt? Päivällä se vielä oli siinä. Emme siis voi olla Porin naapurikunta, jos välissä on kokonainen kaupunki;)

Ulvila ei ole kadonnut mihinkään, eikä katoa ainakaan lähivuosina Poriin.

Pori ja Nakkila ovat silti rajanaapureita Lattomeren suunnalla.

Pahkasika: Poria käsitelleen jutun jälkeisessä lehdessä oli legendaarisessa "lukijain leperryksiä" palstalla kirjoitus:
"Kyllä Porissakin on yöelämää, vierailunne aikana hän oli tätinsä luona Eurajoella"

Vastaus: "Itse asiassa soitimme kyseiselle yöelämälle, kotiintuloaika oli kymmeneltä"
jotenkin näin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
peruspata kirjoitti:
Minä vanhana ulvilalaisena olen välillä eksyksissä Porin yksisuuntaisten seassa. Nyt niistä osa on kuuleman mukaan muutettu kaksisuuntaiseksi.

Sama homma noiden yksisuuntaisten kanssa. Pori on aivan kauhea paikka autoilla juuri tuon takia.

Niin, olen nyt reilun viikon asunut Porissa eikä ole valittamista tähän mennessä. Kämppä on hinta/laatu/tilavuus-suhteltaan erinomainen ja Siwa on sadan metrin päässä kotoa. Ja näin heteromiehenä tietenkin osaa arvostaa porilaista naiskauneutta, joka on mainetta parempaa. Mutta mutta: sisäinen kauneus ratkaisee.

Enivei, Porissa on baareja ja pubeja sen verran mukavasti, että varmasti saa kesällä aikansa kulumaan ;).
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
nostetaas vähän taas ylös ketjua

No nyt on sitten löytynyt meikällekkin tämä Villi Länsi -heiton oikea puoli.

Toissa viikolla kaapattiin joku 23 -vuotias opiskelija narkkareiden toimesta autoon ja mukiloitiin siten, että ei herää enää varmaankaan takaisin tavallisena ihmisenä. Tämän lisäksi sitten joku valopää päätti ampua aseella paikallisliikenteen bussia ja piiloutua viereisen koulurakennuksen katolle.

Viime yönä oli sitten taas joku darwin awardsin voittaja yrittämässä poliiseja karkuun ympäri sampolaa. Pillit vaan raikasi ja muuta kivaa.

Ainakin noille ensimmäisille kavereille toivoisi kastrointia kurkun kautta palkkioksi tästä urhoollisesta teostaan.

"Nuori rattijuoppo pakeni pakettiautolla
Hänen kyydissään oli auton 18-vuotias lapualainen haltija. Takaa-ajo alkoi Siltapuistokadulta, missä poliisiautoa vastaan tullut pakettiauto pyörsi ympäri ja jatkoi Pormestarinluodon suuntaan. " SK-16.5.2006

edit. Oli ilmeisesti toinenkin kaveri kun karkuun yritti:) Kyllä tapahtuu...
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
masaman kirjoitti:
No nyt on sitten löytynyt meikällekkin tämä Villi Länsi -heiton oikea puoli.

Toissa viikolla kaapattiin joku 23 -vuotias opiskelija narkkareiden toimesta autoon ja mukiloitiin siten, että ei herää enää varmaankaan takaisin tavallisena ihmisenä. Tämän lisäksi sitten joku valopää päätti ampua aseella paikallisliikenteen bussia ja piiloutua viereisen koulurakennuksen katolle.

Viime yönä oli sitten taas joku darwin awardsin voittaja yrittämässä poliiseja karkuun ympäri sampolaa. Pillit vaan raikasi ja muuta kivaa.

Valitettavasti Sampolaa ei ole vielä saatu irroitettua Porista, paras ratkaisu olisi myydä koko kaupunginosa Raumalle, tai vaikka antaa ilmaiseksi sille ketä sen ensimmäisenä huolii.

Tuossa ensimmäisessä tapauksessahan nistit olivat tietynlaisella kostoretkellä ja syylliset ovat, tottakai, Sampolasta. Ja Suomalaisen huippuunsa viritetyn oikeusjärjestelmän ansiosta nämäkin sällit olivat vielä vapaalla, vaikka aikaisempiakin juttuja on jonnin verran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös