Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 917
  • 2 997
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitä aktuaalista vittua täällä taas tapahtuu? Onko mahdollista, että palstalle kirjoittelu totta tosiaan on vakavasti otettavaa toimintaa ja totisesti siihen on syytä suhtautua asiaan kuuluvalla hartaudella. Kysymys kuuluukin, jos Njorppa (nimi muutettu) ei ole tosissaan, voiko hän olla mitään muuta kuin aito ja oikea rölli?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä aktuaalista vittua täällä taas tapahtuu? Onko mahdollista, että palstalle kirjoittelu totta tosiaan on vakavasti otettavaa toimintaa ja totisesti siihen on syytä suhtautua asiaan kuuluvalla hartaudella. Kysymys kuuluukin, jos Njorppa (nimi muutettu) ei ole tosissaan, voiko hän olla mitään muuta kuin aito ja oikea rölli?

Nämä on näitä, pitäähän se vakavasti ottaa. Ei ole mitään tehdastehtävää, vaikka palkka juoksee. Luulen, että joillain muillakin saattaa olla samankaltainen tilanne. Jos olisi oikeita kiireitä, niin ei ehtisi olla aito rölli.
 

Fremont

Jäsen
Raportoitu sääntökohdan 10. rikkeen johdosta. Melko törkeää että, täällä pyritään arvuuttelemaan MINUN todellista nimeä.

Viestisi rikkoo niin ikään EU:n tietosuoja-asetusta 679/2016, jonka johdosta pidättäydyn jatkotoimista, ainoastaan mikäli ylläpito ryhtyy, rekisterinpitäjän ominaisuudessa, asian suhteen välittömiin toimenpiteisiin.

Ahaa, ilmoitatko EU-tuomioistuimeen nimimerkkini, vai aiotko rikkoa sääntökohtaa 10., ja yhdistää nimimerkin todelliseen henkilöön?

Raportoitu rikkeen suunnittelu....
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sekä kaikintavoin suomalaisia kollegoita parempia. Myös tasa-arvon suhteen. Sehän tarkoittaa miehen huomioimista.
Mutta jos niitä thai-vaimoja oikein huonosti kohtelee niin ne voi kävellä pois ja saavat apua lajikumppaneiltaan jotka ovat aiemmin päässeet karkuun. Luulen kyllä että kaltoinkohdelluilla thai-vaimoille on kuitenkin suurempi kynnys lähteä pois paskasta parisuhteesta kuin suomalaisilla lajitovereillaan...
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Pitääpä lähteä Thaimaaseen. :)

Mä lähden sinne perheeni kanssa tammikuussa. Ehkä törmään ZJorppaan, Kljorppaan tai Schjorppaan. Raportoin reissun jälkeen tuliko sellainen vastsapöpö joka tuhri Speedot. Ja vaihtuiko vaimo paikalliseen tyttöystävään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulen kyllä että kaltoinkohdelluilla thai-vaimoille on kuitenkin suurempi kynnys lähteä pois paskasta parisuhteesta kuin suomalaisilla lajitovereillaan...

Olisin kuitenkin enemmän huolissani suomalaisnaisista mitkä etsii parempaa ja isompaa nurmikkoa aidan takaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Saanko heittää toisen arvauksen, jota pidän hyvänä haastajana Kloselle?

Ze on ze salmonella joka jyllää. Osassa viesteistä olin havaitsevinani hankaluuksia suomen kielen kanssa, ja se joz mikä täzmää tähän viheliäiseen, mutta entiseen suolistobakteeriin. Kirjoitustyylissä on mielestäni myös jonkin verran samaa.

Joku tuttu tuo kuitenkin on, siinä olet oikeassa.
Kyllä tämä paremman ihmisen rooli sopisi mielestäni parhaiten jalkaraspeja valmistavalta tehtaalta nimimerkkinsä ottaneeseen ja punaisissa speedoissa viihtyneeseen palsta"legendaan". Toisaalta klosetilla oli myös voimallinen ylemmyyskompleksi ja tunnetusti tiesi kaiken. Ze viheliäinen taizi olla enemmän kansan miehiä, tai tarkalleen ottaen tovereita, zekkiläisine lentotukialuksineen.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä lähden sinne perheeni kanssa tammikuussa. Ehkä törmään ZJorppaan, Kljorppaan tai Schjorppaan. Raportoin reissun jälkeen tuliko sellainen vastsapöpö joka tuhri Speedot. Ja vaihtuiko vaimo paikalliseen tyttöystävään.

Paikallisen ”tyttöystävän” housuista saattaa löytyä muukin yllätys, kuin pelkkiä ruskeita tahroja.

Voi vastata vaimon kysyessä pilkuista alapäässä, että onko sinulla ollut toista naista, rehellisesti ja valehtelematta, että ei ole ollut.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pitääpä lähteä Thaimaaseen. :)
Tuon reissun jälkeen kannattaa matkustaa eteläisessä Afrikassa sijaitsevaan Swazimaaseen. Ja matkoilta on aina kiva sitten palata kotimaaseen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kyllä tämä paremman ihmisen rooli sopisi mielestäni parhaiten jalkaraspeja valmistavalta tehtaalta nimimerkkinsä ottaneeseen ja punaisissa speedoissa viihtyneeseen palsta"legendaan". Toisaalta klosetilla oli myös voimallinen ylemmyyskompleksi ja tunnetusti tiesi kaiken. Ze viheliäinen taizi olla enemmän kansan miehiä, tai tarkalleen ottaen tovereita, zekkiläisine lentotukialuksineen.
Harvinaisen kongreettisesti tiivistetty.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
MacRef kirjoitti:
Tuon reissun jälkeen kannattaa matkustaa eteläisessä Afrikassa sijaitsevaan Swazimaaseen. Ja matkoilta on aina kiva sitten palata kotimaaseen.
Oma maase mansikka, Thaimaase mustikka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikö aika leikatut ja pienehköt puutarhat ole nykyään myös naistenkin mieleen?
Ei sillä puutarhalla niin muuta väliä kunhan siellä kasvaa jykevä tammi.

Ja mitä tulee ketjun otsikkoon niin ainahan täällä tapahtuu jotain... On niin paljon erilaisia ihmisiä koolla. No silloin ei tapahdu mitään kun palsta on "down" ja silloin varmaan tapahtuu joidenkin näppäimistöjen, puhelimien, tablettien takana... purraan kynsiä että miksi tämä ei toimi... tai milloin tämän pitikään taas toimia.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kyllä tämä paremman ihmisen rooli sopisi mielestäni parhaiten jalkaraspeja valmistavalta tehtaalta nimimerkkinsä ottaneeseen ja punaisissa speedoissa viihtyneeseen palsta"legendaan".
Scholl ei moiseen alentuisi. Jos haluaa takaisin palstalle niin tekee niinkuin edellisellä kerralla. Pyytää kirjoitusoikeudet takaisin ja jatkaa omalla nimimerkillään. Tuskin vaivautuisi tuollaisia reikäpäisyyksiä spämmäämään uudella nickillä.

Tuo Jorppa saattoi olla joku random-trolli joka tuli vain hämmentämään. Tai sitten se oli joku mainittujen poispotkittujen inkarnaatio. Ei kuitenkaan "herra Jalkaraspi".
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tairan kirioottaa väärähän ketjuhun, mutta jotenkin olen kiinnittänyt lukon faneihin yllättävän usein huomioni täällä yleisellä puolella. Kiekkoseuraamiseni on nykyään minimissään, luen tekstiteeveetä, en palstan liveliigaseurantaa. Tarkkailen kyllä huolellisesti itseäni, epäilen olevani vainoharhainen, en kuitenkaan mene lääkäriin, menen töihin.
Minä olen ollut @BlackWolf in kanssa sujuvasti erimielinen ja samanmielinen, ok tyyppi on tuo nimimerkki mielestäni. Joskus tein väärän tulkinnan, provosoivaan säätöön reagoin yksiulotteisesti, mutta silti ihmettelen, että olenko jotain aiheetonta ajojahtia mustaa sutta kohtaan päässäni kuvitellut? Eihän se tällä palstalla, porukkajahti ole mahdollista, nimimerkin mukaan kirjoituksen lukeminen: tuo tyyppi, sen täytyy olla tuota mieltä, se äänestää tuota puoluetta, se ei ole meirän porukkaa... se ajattalee aina väärin. Se provosoi tahallaan, väärinajattelija perkele.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kysymys ole kyseisen nimimerkin mielipiteistä, vaan siitä miten keskustellaan. Avasin asiaa jo aikaisemmassa viestissä. Kai minäkin samaan "leiriin" monissa asioissa kuulun.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kysymys ole kyseisen nimimerkin mielipiteistä, vaan siitä miten keskustellaan. Avasin asiaa jo aikaisemmassa viestissä. Kai minäkin samaan "leiriin" monissa asioissa kuulun.

Just näin, kyseisellä henkilöllä ei ole kykyä keskustella ilman, että keskustelu etenee siihen jossa hän hyökkää toisten kimppuun omissa viesteissään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Just näin, kyseisellä henkilöllä ei ole kykyä keskustella ilman, että keskustelu etenee siihen jossa hän hyökkää toisten kimppuun omissa viesteissään.
Tämä saattaa pitää paikkaansa kun keskusteluun osallistuu enemmän porukkaa, mutta kyllä ainakin itse olen onnistuneesti keskustellut hänen kanssa ilman sen suurempia flametuksia. Erikoisjäbä se on, sitä tuskin kukaan kiistää, mutta ainakin mun kirjoissa edelleen ihan hyvä tyyppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös