Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 061
  • 2 997

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tuolla on sellainen ketju, missä voi myöntää olleensa joskus väärässä. Nyt siellä on oikeassa olijoiden kokoontumisajot. Jos viitsisin, avaisin ketjun "sen nettiväittelyn voitin".
Ei kai se pahaksi olisi. Sinne ryntäisi välittömästi nämä samat hanut henkselit paukkuen ja sitten väännetään miten sinä et ole voinut voittaa nettiväittelyä koska minä olin vastassa ja minä en ole koskaan väärässä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei kai se pahaksi olisi. Sinne ryntäisi välittömästi nämä samat hanut henkselit paukkuen ja sitten väännetään miten sinä et ole voinut voittaa nettiväittelyä koska minä olin vastassa ja minä en ole koskaan väärässä.
Just ton takia sen haluaisinkin avata.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Just ton takia sen haluaisinkin avata.
Siinä olisi se vaara, että moni ketju jäisi ilman heidän erehtymätöntä ja täydellistä tietämystään kun olisi niin kiire avaamassasi ikiliikkujassa. Eikunsaakeli.. avaa jo se ketju!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
En mä voi. Pitäisi näyttää avausviestissä esimerkki väittelystä, jonka voitin.
Älä huoli siitä, anna armollisesti estradi muille. Ei mene kuin yksi kullin luikaus kun on jo ensimmäinen julistamassa kiistatonta voittoaan ankarassa pulushakkiottelussa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Trumppiketju se vain jatkaa menoaan. Yksi sanoo tämä on noin, toinen alkaa kiukutella minä olen oikeassa ja ilmoittaa kuinka en enää ketjuun kirjoita mitään. Ja silti palaa ketjuun kertomaan jotain aivan uskomatonta.

Avasin sipsipussin viikolla eikä se ole ollut jääkaapissa. Mutta eikös nuo nyt jokusen päivän säily. Tai sitten haetaan uusia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trumppiketju se vain jatkaa menoaan. Yksi sanoo tämä on noin, toinen alkaa kiukutella minä olen oikeassa ja ilmoittaa kuinka en enää ketjuun kirjoita mitään. Ja silti palaa ketjuun kertomaan jotain aivan uskomatonta.

Avasin sipsipussin viikolla eikä se ole ollut jääkaapissa. Mutta eikös nuo nyt jokusen päivän säily. Tai sitten haetaan uusia.
Se kuitenkin aidosti ihmetyttää kuinka edellisen trumpistin saatua banaania, sinne ilmestyy heti uusi, joka ei ole vielä aikaisemmin ketjuun mitään kirjoittanut. Myydäänkö jatkistunnuksia jossain tor-verkossa vai mistä mahtaa olla kyse. .
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Se kuitenkin aidosti ihmetyttää kuinka edellisen trumpistin saatua banaania, sinne ilmestyy heti uusi, joka ei ole vielä aikaisemmin ketjuun mitään kirjoittanut. Myydäänkö jatkistunnuksia jossain tor-verkossa vai mistä mahtaa olla kyse. .
Ja uusi ilmestyy aina vasta edellisen saatua bannit. Jännästi tuossa ketjussa on noita höpön kirjoittajia vain yksi kerrallaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Avasin sipsipussin viikolla eikä se ole ollut jääkaapissa. Mutta eikös nuo nyt jokusen päivän säily. Tai sitten haetaan uusia.
Jaa tä? Avattu sipsipussi jääkaappiin?

On joskus ollut viikonkin verran avattu sipsipussi huoneenlämmössä, ja ihan syötäviähän ne siltikin oli. Vähän ehkä kovettuvat, mutta maku säilyy, eivätkä ne siinä pilalle mene. En ole kyllä koskaan kuullut tästä jääkaappiin laittamisesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ole kyllä koskaan kuullut tästä jääkaappiin laittamisesta.

En ole itsekään, koska en sipsejä juurikaan käytä. Tämä keskustelupalsta vain helposti pakottaa siihen. Yleensä monien ravintojen kannattaa kai olla jääkaapissa. Ainakin niiden mitä huvittaa joskus syödä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
En ole itsekään, koska en sipsejä juurikaan käytä. Tämä keskustelupalsta vain helposti pakottaa siihen. Yleensä monien ravintojen kannattaa kai olla jääkaapissa. Ainakin niiden mitä huvittaa joskus syödä.

En kyllä itsekään ole koskaan kuullut sipsien säilyttämisestä jääkaapissa? Kaipa niitä sielläkin voi säilyttää? Tosin avatun sipsipussin säilyttämisessä ilmatiiviys lienee lämpötilaa tärkeämpi kriteeri? En nyt mikään sipsitohtori ole, mutta tuollainen saattaisi olla jossain määrin jopa loogista? Ellei sitten pidä nahkeista sipseistä?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En ole itsekään, koska en sipsejä juurikaan käytä. Tämä keskustelupalsta vain helposti pakottaa siihen. Yleensä monien ravintojen kannattaa kai olla jääkaapissa. Ainakin niiden mitä huvittaa joskus syödä.
Luulisi sipsien nahistuvan sekä ottavan makuja jääkaapissa. Toki sinänsä perustelut on löydettävissä kun onhan niissä rasvaa mikä huoneenlämmössä eltaantuu, mutta toisaalta on sitä suolaakin pitämässä mikrobikasvustot melko hyvin kurissa ja lisäksi ovat oletusarvoisesti melko kuiva elinympäristö minkään mikrobin asuttaa. Elintarviketurvallisuudestakin oppia saaneena voin onnitella tarkkuudesta, mutta samalla todeta että itse säilytän avatut naksut (jos sellaisia sattuu olemaan) huoneenlämmössä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
BEVARA Pussinsulkija - IKEA

Siinä täydellinen ratkaisu sipseille (ja monelle muullekin suljettavalle asialle). Säilyy huoneenlämmössä helposti viikon vaikka on jo avattu. (noita toki saa muualtakin kuin Ikeasta, lähinnä ekana tuli mieleen kerta tuolta noita itse olen ostanut)
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Popparit esiin koska Popparit esiin - Jatkoajassa tapahtuu-ketjussa tapahtuu! Tule sinäkin sanomaan kuinka et ole kuullut että sipsejä säilytettäisiin jääkaapissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole koskaan kuullut kenestäkään joka säilyttäisi sipsejä jääkaapissa!

Mutta osaattekos vastata tähän:

Banaaniterttu + banaaniterttu = 8
Kirsikkapari + banaaniterttu = 11
Kirsikkapari - banaaniterttu - päärynä = 1
Päärynä + kirsikka * banaani = ?

Laittakaa kaikki maailman 7 miljardia ihmistä tähän alle oma vastauksenne, koska kaikkia kiinnostaa ihan vitusti mitä just sinä oot saanu vastaukseksi, eikä varmana muut tee sillee niinku sinäkin että voitonriemuisena vastaat jotain ”29, helppo koska oon hyvä matikassa, muistakaa laskusäännöt vink vink ehe ehe vink vink!” ja sitten jäät odottamaan kuinka monta älyäsi ihailevas kommenttia ja tykkäystä oikein saatkaan, ilman että luet yhtään niitä muiden vitun ääliöiden vastauksia jotka eivät kiinnosta yhtään ketään koskaan ikinä!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mutta missäs ne popparit pitäisi säilyttää sen aikaa kunnes ne tarttee ottaa esiin?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
BEVARA Pussinsulkija - IKEA

Siinä täydellinen ratkaisu sipseille (ja monelle muullekin suljettavalle asialle). Säilyy huoneenlämmössä helposti viikon vaikka on jo avattu. (noita toki saa muualtakin kuin Ikeasta, lähinnä ekana tuli mieleen kerta tuolta noita itse olen ostanut)

Tätä minunkin piti suositella, mutta ehdit ensin. Loistava keksintö kaiken kaikkiaan. Käytän pelkästään näitä leipäpussien, jauhopussien, sipsipussien ja elintarvikepussien sulkemiseen.

Näitä voisi käyttää myös Oulussa hääränneiden lastenraiskaajien pussien sulkemiseen.
 

Barney

Jäsen
Mutta osaattekos vastata tähän:

Banaaniterttu + banaaniterttu = 8
Kirsikkapari + banaaniterttu = 11
Kirsikkapari - banaaniterttu - päärynä = 1
Päärynä + kirsikka * banaani = ?
Helppo. Päärynä on 2, kirsikka on 7 ja banaani on 4. Eli 2+7=9 ja se kertaa 4 on 36. Muistakaa lasku säännöt. Oon aina ollu aika hyvä matikassa. Mulla oli ala asteen päättö todistuksessa matikka 7.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Muistakaa lasku säännöt. Oon aina ollu aika hyvä matikassa. Mulla oli ala asteen päättö todistuksessa matikka 7.
Ja päästö todistuksen äidin kieli ko-lme.

Sitä tässä mietin miten aina noita testejä katsellessa tulee vahva tunne, että haluaa työntää sen banaanin tuon testin suunnittelijan hanuriin?

Eikä vieläkään ole selvinnyt miten tuo mystinen soitin liittyy tuohon testiin. Ehkä se jonain päivänä selviää. Viimeistään kieltolain aikaan, kun banaanitkin kielletään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laturaivo on kyllä nyt nousemassa topyhteen. Ensimmäinen bänni jo annettu. Oma muutosehdotukseni olisi vain hiihtämisen lopettaminen. Se loppuu muutenkin ilmastonmuutoksen myötä, niin voisiko säästää kaikkien hermoja ja lopettaa jo heti.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Laturaivo on kyllä nyt nousemassa topyhteen. Ensimmäinen bänni jo annettu. Oma muutosehdotukseni olisi vain hiihtämisen lopettaminen. Se loppuu muutenkin ilmastonmuutoksen myötä, niin voisiko säästää kaikkien hermoja ja lopettaa jo heti.
Tai mitä jos hiihtäjät painuis helvettiin sieltä laduilta? Kyllä tuolla hangessa suksilla pääsee jos kehtaa. Helvetin hyvä kävellä koirien kanssa laduilla kun on valmiiksi tehty tukeva pohja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös