Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 908
  • 2 997

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Ehdottomasti parasta viihdettä pitkään aikaan niin Kärpät-TPS peli, kuin myös sen ottelun viestiketju. Saa nähdä kuinka kauan jatkuu meno.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt, kun Jatkoaikaan taas ehti, niin kyllähän siellä hyvä meno on. Ilmeisesti siellä vastaustakin vielä odotellaan. Itse ajattelin kyllä uskoa varoituksia ja pysyä poissa. Akateemikko voi pyyhkiä ajatuksillaan annelia. Sitä voi perustellusti olla ihan jotain mieltä muutaman kaljan juoneena b-luokan kansalaisenakin, vaikka asian ilmaisikin esimerkiksi Lukko-ottelun toisen erän aikana, että "Motin vittuun! Aivan paskaa pelaamista!". Jos sitä peliä on edes sivusilmällä katsonut, niin tietää kyllä, mistä se kommenti johtaa. Akateemikolle sen syy-seuraussuhteen näkeminen voi olla kyllä ylitsepääsemätöntä. Vai mitä @Jorppa

Väärä ketju tämäkin, joo.

Ajattelin itsekin samoin, että Motin v*ttuun. En kuitenkaan huuda kaikkia ajatuksia ääneen, matseissa tai elämässä ylipäätänsäkään. Toisille tämä on ylitsepääsemätöntä.

Itse kannustan mielummin pelaajia, jotka yrittävät kaikkensa. Se nimenomaan erottaa teidät B-luokan kansalaiset järkevistä ihmisistä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajattelin itsekin samoin, että Motin v*ttuun. En kuitenkaan huuda kaikkia ajatuksia ääneen, matseissa tai elämässä ylipäätänsäkään. Toisille tämä on ylitsepääsemätöntä.

Itse kannustan mielummin pelaajia, jotka yrittävät kaikkensa. Se nimenomaan erottaa teidät B-luokan kansalaiset järkevistä ihmisistä.

Täällä näemmä huudat. Iisaa vähän, ei tää oo niin vakavaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Nyt on "lähtötalkoot" yleensä rauhallisessa Uusi kännykkä -ketjussa. Ja kukas muukaan asialla kuin @BlackWolf.

Tämä havainto kuuluisi oikeastaan ei tiedä itkeä vai nauraa -ketjuun.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on "lähtötalkoot" yleensä rauhallisessa Uusi kännykkä -ketjussa. Ja kukas muukaan asialla kuin @BlackWolf.

Tämä havainto kuuluisi oikeastaan ei tiedä itkeä vai nauraa -ketjuun.
Mulle riitti yksi keskustelu sen kanssa. Ihan turha uhrata yhtään aikaa hänen kanssa keskusteluun.
 
K

kiwipilot

Itse kannustan mielummin pelaajia, jotka yrittävät kaikkensa. Se nimenomaan erottaa teidät B-luokan kansalaiset järkevistä ihmisistä.

Öö-luokan juttua wannabe A-luokan kansalaiselta.

Kerrotko muuten minkä poispotkitun nimimerkin reinkarnaatio olet? Sen verran sakeaa juttua tulee, että itse epäilen joko kaappihomo klosea tai laivahuoran ja linnakundin köyhää poikaa, kirjoittelijaa.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Öö-luokan juttua wannabe A-luokan kansalaiselta.

Kerrotko muuten minkä poispotkitun nimimerkin reinkarnaatio olet? Sen verran sakeaa juttua tulee, että itse epäilen joko kaappihomo klosea tai laivahuoran ja linnakundin köyhää poikaa, kirjoittelijaa.

Laitettu raportti menemään sääntökohdan 10§ epäillyn rikkomuksen johdosta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täytyy kyllä ihmetellä, että mikä monella palstamme kirjoittajalla on @BlackWolf ia vastaan. Kyseessä on kuitenkin asiakirjoittaja sieltä asiallisimmasta päästä. Sanoisinko palstan kantavia voimia. Sanoisin. Pitkiä ja perusteltuja viestejä, jotka sisältävät lähteisiin perustuvaa argumentointia. Hänellä ei mene kirjoittelu tunteeseen, vaan jaksaa avata asioita rauhallisella tyylillä vähän yksinkertaisemmillekin palstatovereille. Tällainen kuva minulle on muodostukut. Vastauksena hänelle tulee henkilöön menevää arvostelua tuon tuosta. Hävetkää!
Ootko tosissasi vai trollaatko? Olen kaikesta täysin eri mieltä. Kyseinen asiakirjottaja jättää itse huomiotta kaikki argumentit, selittää mustankin valkoiseksi, ei ole koskaan väärässä ja ottaa kaiken asiallisen kritiikin tunteisiin.

Noh se riittäköön tästä aiheesta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ootko tosissasi vai trollaatko? Olen kaikesta täysin eri mieltä. Kyseinen asiakirjottaja jättää itse huomiotta kaikki argumentit, selittää mustankin valkoiseksi, ei ole koskaan väärässä ja ottaa kaiken asiallisen kritiikin tunteisiin.

Noh se riittäköön tästä aiheesta.

Sama kaveri kävi kehumassa freedomia asiakirjoittajaksi juuri ennen tämän potkuja. Ne on näitä flateartherssejä joiden mielestä tiedemiehet ovat rinkirunkkaajia kun eivät ota näitä kavereita tosissaan ja jotka tykkää hämmentää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Laitettu raportti menemään sääntökohdan 10§ epäillyn rikkomuksen johdosta.
Ei kai sentään "Klose16" tai "Kirjoittelija" kenenkään oikea nimi ole? On täällä saanut ennenkin miettiä josko Z:lla alkava ja täysin idioottimaista kaagelbergiä suoltava nimimerkki olisi Zalmonellan x:s tuleminen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luulisi että kaltaisesi oppinut A-luokan kansalainen hallitsisi luetun ymmärtämisen edes välttävästi. Mutta ei.

Ehkä onnettomin palstalle tulo ikinä.
Ei kai kyseisellä herralla ole muuta yritystä kuin saada raportoitua mahdollisimman monta viestiä ennen kuin totuus paljastuu ja lähtö tulee.
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ehkä tuo Jorppa on?

Raportoitu sääntökohdan 10. rikkeen johdosta. Melko törkeää että, täällä pyritään arvuuttelemaan MINUN todellista nimeä.

Viestisi rikkoo niin ikään EU:n tietosuoja-asetusta 679/2016, jonka johdosta pidättäydyn jatkotoimista, ainoastaan mikäli ylläpito ryhtyy, rekisterinpitäjän ominaisuudessa, asian suhteen välittömiin toimenpiteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Opettajasekoilu alkaa jo lähteä hieman tai siis lähti. Mukava tuota on seurata ja onneksi ei ole omia penskoja eikä tunnuksia Wilmaan.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Raportoitu sääntökohdan 10. rikkeen johdosta. Melko törkeää että, täällä pyritään arvuuttelemaan MINUN todellista nimeä.

Viestisi rikkoo niin ikään EU:n tietosuoja-asetusta 679/2016, jonka johdosta pidättäydyn jatkotoimista, ainoastaan mikäli ylläpito ryhtyy, rekisterinpitäjän ominaisuudessa, asian suhteen välittömiin toimenpiteisiin.
Onneksi modet ovatkin jo ottaneet tähän kantaa:

Kyseinen sääntöpykälä ei ota kantaa nimimerkin ja nimimerkin yhdistämiseen.

Palstalla ei myöskään ole tapana ilmoittaa aina, kun raportoi viestin. Tämä siltä varalta, ettet ollut vielä tajunnut.

Lämpimästi tervetuloa kuitenkin palstalle!
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi modet ovatkin jo ottaneet tähän kantaa:



Palstalla ei myöskään ole tapana ilmoittaa aina, kun raportoi viestin. Tämä siltä varalta, ettet ollut vielä tajunnut.

Lämpimästi tervetuloa kuitenkin palstalle!

Tässä @Fremont in viestissä pyrittiin arvuuttelemaan oikeaa nimeäni, mikäli et tuota kyseistä viestiä ole lukenut tai ymmärtänyt. Sinänsä kyseisessä viestissä ei ole kuin viisi sanaa, joten toivotan onnea urakkaan.

Selvennys on otettu vastaan enkä puutu enää, mikäli käyttäjät hankkivat elämäänsä sisältöä pyrkimällä arvuuttelemaan fiktiivisiä toisia nimimerkkejäni.
 
K

kiwipilot

Kyllä tuossa sellaista klosemaista itsevarmaa uhoa ja typeryyttä on, martyrismillä maustettuna. Vastaan siis: Klose16 on tehnyt paluun palstalle.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllä tuossa sellaista klosemaista itsevarmaa uhoa ja typeryyttä on, martyrismillä maustettuna. Vastaan siis: Klose16 on tehnyt paluun palstalle.
Saanko heittää toisen arvauksen, jota pidän hyvänä haastajana Kloselle?

Ze on ze salmonella joka jyllää. Osassa viesteistä olin havaitsevinani hankaluuksia suomen kielen kanssa, ja se joz mikä täzmää tähän viheliäiseen, mutta entiseen suolistobakteeriin. Kirjoitustyylissä on mielestäni myös jonkin verran samaa.

Joku tuttu tuo kuitenkin on, siinä olet oikeassa.
 

Nick Neim

Jäsen
Tässä @Fremont in viestissä pyrittiin arvuuttelemaan oikeaa nimeäni, mikäli et tuota kyseistä viestiä ole lukenut tai ymmärtänyt. Sinänsä kyseisessä viestissä ei ole kuin viisi sanaa, joten toivotan onnea urakkaan.
Toivottavasti kukaan ei muuten kutsu mua Kariksi. Muuten on tupenrapinat.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jäsen Z oli kuitenkin Lukon miehiä henkeen ja vereen. Olisiko tämä hifkiläisyys siis ovelin juoni? @Kari Runk
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös