Mainos

Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 514 301
  • 3 198

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tai siis tarkemmin sanoen jotkut heittää näitä ihan sarkasmilla, jota toiset eivät tajua vaan lähtevät mukaan.

Vielä tarkemmin sanoen, tasan yksi nimimerkki heittää joka ketjussa noita älyvapaita ideoita ja muut kuten minä tartun niihin.

Kaverin on pakko olla trolli.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kuulen tuon nimimerkin sellaisella Rampe-ärrällä ja vähän hymyilen. Muuten olisi liian raskasta.

(Pulttibois-Rampesta puhun siis)

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Annan kaksi ennustusta.

1. Trump ei saa rauhaa aikaiseksi Ukrainaan vuoden 2025 aikana.
2. Joku ei tule näkemään Jatkoajan foorumijäsenyytensä 1-vuotispäivää.
Ei sinänsä, että nuo ennustukset olisi niin kovinkaan vaikeita olleet heittää, mutta voisit nyt kuitenkin kertoa mulle eurojaskan voittonumerot.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Maaliennätysketjussa kuohuu taas ja sanoisinko että en yllättyisi jos pari penalttiakin modet viheltäisivät.

Itse jätän tällä kertaa väliin koska mielestäni politiikkaa ja urheilua ei ole suotavaa sotkea keskenään... ;)

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hyvin huomaa ketkä on #TeamPutin ja ketkä on #TeamSlavaUkraini!!

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Hyvin huomaa ketkä on #TeamPutin ja ketkä on #TeamSlavaUkraini!!
En tiedä muista mutta omaan nenään leijaili pienen pieni kaalisopan tuoksu.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Koko päivän on Teemu Selänteen ketjussa löylyhuoneen puolella ollut kiivasta keskustelua. Joulupukkikin näin joulun lähestymisen kunniaksi mainittu. Nyt on kovat löylyt menossa!

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kärppien osiossa on viimeisen vuorokauden ja varsinkin viimeisen tunnin aikana ollut aikamoista tykitystä. Mielenkiintoista seurata, jossei torstaihin mennessä ole valmentaja vaihtunut, niin mitä sitten tapahtuu?

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eräs marginaalipelaaja jätettiin neljän maan turnauksesta pois ja se ei erästä miellyttänyt.

Pitkä viikonloppu aikaa seurata tilanteen kehittymistä.

Glove

Jäsen
Ennustan jo etukäteen Kärppien liveseurannassa paljon tapahtumia. Pelsut johtaa jo maalilla ja varmaan lisää tulossa. Siltä ainakin näyttää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Löylyhuoneen puolella Rasismi-ketjussa höyhenet pöllyää, kun haetaan virtuaalisen vastustajan suojauksesta aukkoa lopulliseen iskuun - melekoista menoo...

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Löylyhuoneen puolella Rasismi-ketjussa höyhenet pöllyää, kun haetaan virtuaalisen vastustajan suojauksesta aukkoa lopulliseen iskuun - melekoista menoo...
Ketju on ilmiliekeissä:D
Kourallinen kirjoittajia haluaa ymmärtää rasistista käytöstä ja kun sitten tätä paheksutaan ketjussa niin näistä jokainen käy vuorollaan "jos tarkoitat tällä minua niin olen tuominnut kaiken, mutta kuitenkin...."

Kalikka on kalahdellut näihin koiriin useasti tänään ja osuu varmaan nytkin.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Päästelevät höyryjä pois vielä ennen Joulua. Sitten rauhoittuvat hetkeksi.

Tapanina viimeistään lähtee taas, kun on ähky ylensyönnistä, vähän ehkä krapula ja harmittaa, kun pukki ei taaskaan tuonut justiinsa sellaisia lahjoja toiveissa oli. Naapurirapun Makekin sai ihan oikean Stigan, kun itse joutui tyytymään punaiseen liukuriin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Salapoliisin hommista tuli mieleen vanha kunnon Nikke Knatterton ja ”Johtopäätös!”.
Mulla tuli mieleen, että nyt on oman elämänsä Inspector Jacques Clouseaut liikkeellä. Hauska hahmo.

Liitteet

• IMG_7821.jpeg
    IMG_7821.jpeg
    268,2 KB · kertaa luettu: 8
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy