Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 476 711
  • 3 035

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Otteluseurannassa läks vain yhdeltä lapasesta. Onneksi muut on fiksuja ja ei mene siihen mukaan.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Siellä on taas Jatkoajan virallinen suosikkipelaaja Jacob Trouba melkein osunut päähän melkein kyynärpäällä... ja taas mennään rottailuketjussa.

"vähintään 20-30 pelin pelikielto" jo mainittu!

Taidanpa laittaa maissinjyvät mikroon.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siellä on taas Jatkoajan virallinen suosikkipelaaja Jacob Trouba melkein osunut päähän melkein kyynärpäällä... ja taas mennään rottailuketjussa.

"vähintään 20-30 pelin pelikielto" jo mainittu!

Taidanpa laittaa maissinjyvät mikroon.
Melkoisen törkeästi haki kanansiivellä taas pääosumaa. Ei ihme jos keskustelua syntyy.
Piditkö itse ihan ok taklauksena? Nautitko tuollaisista tilanteista?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Melkoisen törkeästi haki kanansiivellä taas pääosumaa. Ei ihme jos keskustelua syntyy.
Piditkö itse ihan ok taklauksena? Nautitko tuollaisista tilanteista?
Tämän ketjun nimi "Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!" Jatkoajassa tapahtui ja otin popparit esiin. Jos jaksaisin jokaista 2 minuutin kyynärpäätaklausta spekuloida rottailuketjussa niin pitäisi varmaan ottaa loparit töistä. Mutta hyppää vaan Hartti manhen selkään ja suuntaa sinne rottaketjuun, jos haluat itse keskustella tilanteesta. Minä nautin nyt poppareista.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tämän ketjun nimi "Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!" Jatkoajassa tapahtui ja otin popparit esiin. Jos jaksaisin jokaista 2 minuutin kyynärpäätaklausta spekuloida rottailuketjussa niin pitäisi varmaan ottaa loparit töistä. Mutta hyppää vaan Hartti manhen selkään ja suuntaa sinne rottaketjuun, jos haluat itse keskustella tilanteesta. Minä nautin nyt poppareista.
Eipä mitään, jää ihmeessä nauttimaan poppareista ja ota ihmeessä vaikka pari siipeä siihen kylkeen kun tunnut tulkintani mukaan niistäkin pitävän.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Eipä mitään, jää ihmeessä nauttimaan poppareista ja ota ihmeessä vaikka pari siipeä siihen kylkeen kun tunnut tulkintani mukaan niistäkin pitävän.
Kiitos. Onko ne hanhen- vai kanansiipiä?

Ps. Mutta jos nyt sen verran sinua kiinnostaa niin oli kyllä liian tulinen kastike minun makuuni Jaakobin siipikastikkeessa tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös