Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 839
  • 2 997

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Grilliketjua erehdyin vilkaisemaan. Hiillos ehkä jo hiipuu, mutta ehtihän siellä liekki loimottaa.

Pikkaisen olen pettynyt, että "kaasu-uuni" -termi ei ilmeisesti johtanut mihinkään keskitysleirimetaforaan. Vähän voisi skarpata jatkossa, ei se ole nettivääntö eikä mikään, jos kukaan ei pelaa natsikorttia.
Oli ihan hyvää pöhinää. Siellä varmaan tuli selkeä vastaus siihen millainen grilli kannattaa hankkia.

Parasta tuossa "kaasu-uuni" viisastelussa oli se ettei viisastelija osannut sen vertaa suomea että olisi osannut kirjoittaa kaasu-uuni, siellähän luki oikein hienosti "kaasuuuni".
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Grilliketjua erehdyin vilkaisemaan. Hiillos ehkä jo hiipuu, mutta ehtihän siellä liekki loimottaa.

Pikkaisen olen pettynyt, että "kaasu-uuni" -termi ei ilmeisesti johtanut mihinkään keskitysleirimetaforaan. Vähän voisi skarpata jatkossa, ei se ole nettivääntö eikä mikään, jos kukaan ei pelaa natsikorttia.
Minulla on ollut kaasu-uuni jo vuodesta 1944. Unkarilaiset suositteli eritoten, eikä maksanut kuin nain nain nain reichsmarkkaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Annapa kun minä neuvon: Osta kaasuauto ja bensiinigrilli.
Todella huono neuvo, paitsi jos haluaa tehdä kaikki aloittelijan virheet. Ja mitä kaasua ajattelit siinä surkeassa autossa käyttää? Bensiinigrilli voi toimia, mutta merkin pitää olla joko Gluzifer tai Bullocks. Kaikki muut on roskaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Todella huono neuvo, paitsi jos haluaa tehdä kaikki aloittelijan virheet. Ja mitä kaasua ajattelit siinä surkeassa autossa käyttää? Bensiinigrilli voi toimia, mutta merkin pitää olla joko Gluzifer tai Bullocks. Kaikki muut on roskaa.
Mitä jos hiiliauto ja sähkögrilli?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tarvitse ihmeellinen ennustaja olla, että pystyy ennustamaan, että n. 20min päästä tuossa yhdessä ketjussa alkaa tapahtumaan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Velaksin ketjussa hyvä meno! Eräs sankari ilmestyi puolustamaan Valavuoren veronkiertoa ja sen jälkeen ketju roihahti kunnolla. Puolustus oli hyvin heikkoa, mutta sentään käytti legendaarisen ”mulla on helvetin kovat tulot ja lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen”-kortin, joka on nimimerkkipalstalla aina yhtä huvittava väite. Täältä nimimerkin suojista voidaan kaikki olla hyväntekeväisyyteen lahjoittavia miljonäärejä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Natoketjussa yksi kaveri luulee tietävänsä muita enemmän. Tämän päälle väärinymmärtää lähes kaikki vastaukset ja jankutuskone käy kierroksilla.
Nyt, kun olen lähes kokonaan ko. ketjun tämän päivän viestit lukenut, niin on kyllä yksi kovimmista vastaanjankkaajista tämä nimimerkki, mitä on palstalla tullut vastaan. Eikä milliäkään anna periksi, vaikka on monta kertaa tullut jo faktoilla tyrmätyksi.

No, kukin tyylillään. Itse en ymmärrä edes vähää alusta tuollaisia jankkaajia. Kyllähän tuossa aika vahvasti trollaaminen haisee.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Natoketjussa yksi kaveri luulee tietävänsä muita enemmän. Tämän päälle väärinymmärtää lähes kaikki vastaukset ja jankutuskone käy kierroksilla.

Ja olisi edes ensimmäinen kerta, mutta tää taitaa olla kolmas kerta Ukrainan sodan alkamisen jälkeen, kun kyseinen retard ilmestyy vänkäämään samalla viestillä samaan ketjuun.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Pride ketjussa ollaan saatu ihan hyvää pöhinää transujen taka-ajatuksista aina lapsiin saakka. Jäädään innolla seuraamaan!
Tässä on lauantaisauna kyllä kiitettävästi lämmennyt jo päivä etukäteen. Toisaalta, ihmekös tuo kun ottaa vallitsevat hellekelit huomioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös