Kuulostaa hyvältä. Meikäläinen ottaa Satakunnan paikallisen aina vakavasti, vaikka olenkin useampaan otteeseen halunnut kääntää siitä "vain pelin muiden joukossa". Meikä kun ei sinällään diggaa ollenkaan vihasta. Urheilussa se tuo kuitenkin maukkaan, suorastaan tärkeän mausteen soppaan, eikä Lukkoa vaan voi olla vihaamatta, vaikka kuinka vastustelisi ja yrittäisi ajatella toisin. Vahva rakkauden side Kouvolaan, huomaan, minä rakastan Poria täysillä, vaikka syntymäkaupunki tuleekin aina olemaan Helsinki. Pori on kuitenkin kaupunki, jossa olen kasvanut, varttunut ja noussut, kaupunki jonka rajojen sisällä olen elänyt lähes koko elämäni, joten tänne kuolisi kernaasti.
Vähän tosin tuntuu siltä, että kuolen jossain muualla. Se voi tapahtua Suomen ulkopuolellakin, tiedä häntä. Ilman kohtalokkaita vastoinkäymisiä ja onnettomia tilanteita ehdin elää vähintään vuoteen 2070, joten hautaaminenkin saattaa toteutua tavalla, jota ei osaa vielä nyt kuvitellakaan. Kotiseuturakkaus on mukava piirre ihmisessä.
Keltamustasta leiristä on näemmä alkanut jo rynnätä uniltaan heränneitä uroskarhuja paikalle töllistelemään menoa. Hyvältä vaikuttaa. Oranssi ja keltainen alkavat vähitellen kovettua tiiviimmäksi taistelupariksi, ehkei aivan täällä Satakunnassa olevan punaisen ja keltaisen välisen vastakkainasettelun veroiseksi, mutta kovaksi kylläkin. Viime ottelunkin lopputulos komea 6-3. Teidän on hyvä jatkaa tästä ja KooKoo-SaiPa olisi hieno taistelupari pudotuspeleihin. Kouvolan mies nummenkallio tekee parhaansa pitääkseen kaksikon mainetta yllä. Man on a Mission, kuten Van Halen laulaa.